Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

La Marche

Iskreni optimist
A liberty, ti baš siguran da trebate dva tako prostrana auta u obitelji? Ne bi li ti bio berlingo dovoljan za zadovoljstvo i volumen, a za svaki dan neka pomodna kutijica po gospođinom izboru?
A paz' sad i ovu herezu - da tu svakodnevnu kutiju uzmeš na struju pa puniš u dvorištu?
Mislim... kad sam doživio da se baš TI raspituješ o infotainmentu, sva su čuda moguća.
 

liberty

Well-known member
da znam
treba nam...berlingo je istrošen....može ili samo novi berlingo/rifter ili nekakav prostran monovolumen (sve ih je manje na tržištu)
c5 aircross je pomodan, on mi se viđa a čini mi se ono kratko što sam se vozio da je i prostran

jedino me muči u c4 spacetourer kakav je automatik zbog onih negativnih napisa prije 10 godina za robotizirane mjenjače u c4 i taj infotainment - kakav se pokazao s vremeno, vidim da je prilično spor, a sve je na njemu
Koliko znam, u ponudi uz 1.5 BlueHDi je klasični ručni mjenjač ili potpuno automatski BVA8 (ne onaj robotizirani ETG od prije 10 god.), ali s palicama za ručno mijenjanje na volanu (zgodno). To je Aisinov mjenjač i radi odlično. Vozio sam ga na novom P3008 - ima nekoliko modova vožnje i svi su mi bili OK.

Touchcscreen infotainment je sljedeći:
a) Boshov RCC bez ugrađene navigacije, ali žičano spojiš smartphone pa na zaslonu zrcališ Apple CarPlay ili AndroidAuto (ovisno o mobu),
b) Continentalov NAC 4. generacije s ugrađenom TomTom 3D navigacijom (free maps for life) + ovo gore. Također: prve 3 godine možeš dobiti Povezane Usluge besplatno (stanje na cesti, radari itd.), a poslije se usluga plaća 109€/god. ili 159€/3god.
I jedan i drugi sustav je OK (NAC naravno bolji), a možda u nekom paketu ili uz doplatu možeš dobiti i brandirane zvučnike sa subwooferom u gepeku... Primjetna je razlika u kvaliteti zvuka!
Mac Slavko puno Ti hvala na sadržajnom odgovoru, puno mi to znači
 

liberty

Well-known member
super
u istri nema dostupnih riftera/berlinga/combo/ona toyota
pitao sam i za 5008 (po meni bi to bio najbolji, ali i uvjerljivo najskuplji auto, meni vrlo vrlo neprihvatljivo skup, ali sam pitao
istra kaže da nema grand c4 specetourer - mislim kad Istra kaže da misle da oni nemaju kod sebe, nisu baš ni srdačni niti susretljivi
imam osjećaj da je jedan combo u DU
ovo u istri sam više zvao jer mi je bliže i ako se može pogledati
i više sam iz znatiželje zvao svjestan te corona situacije

za riftera su rekli da se čeka do idućeg ljeta, za toyotu godinu dana, za berlinga nisam saznao podatak u istri

sutra ide dalje zvanje, ionako uvijek uzimam s lagera, čekanje ne želim sim ako ne bude ni jednog modela koji me zanima (moguće, takva su vremena)

P.S. odahnuo sam od kad golf nije kod mene...ne znam zašto, dobar je bio, s njim prošlo ugodnih 10.000 km, ali...odahnuo sam. dobar je ali precijenjen, fin ali ne dovoljno fin koliko košta, malo troši ali bučan po gradu, upitne kvalitete određenih guenih dijelova, nadobudnih ovlaštenih servisera, i svakakvih pofila vlasnika...nemam pojma...prije sam mislio nabaviti npr. touran...malo me golf odbio od toga...mislio sam da je ok kupiti polovni auto, je ali...novo je novo, psihološki i subjektivno u najmanju ruku...
+ netko mi kaže odi po novi auto u Njemačku, ili plati nekome da ga doveze...joj ne da mi se
 

Mirage

Well-known member
super
u istri nema dostupnih riftera/berlinga/combo/ona toyota
pitao sam i za 5008 (po meni bi to bio najbolji, ali i uvjerljivo najskuplji auto, meni vrlo vrlo neprihvatljivo skup, ali sam pitao
istra kaže da nema grand c4 specetourer - mislim kad Istra kaže da misle da oni nemaju kod sebe, nisu baš ni srdačni niti susretljivi
imam osjećaj da je jedan combo u DU
ovo u istri sam više zvao jer mi je bliže i ako se može pogledati
i više sam iz znatiželje zvao svjestan te corona situacije

za riftera su rekli da se čeka do idućeg ljeta, za toyotu godinu dana, za berlinga nisam saznao podatak u istri

sutra ide dalje zvanje, ionako uvijek uzimam s lagera, čekanje ne želim sim ako ne bude ni jednog modela koji me zanima (moguće, takva su vremena)

P.S. odahnuo sam od kad golf nije kod mene...ne znam zašto, dobar je bio, s njim prošlo ugodnih 10.000 km, ali...odahnuo sam. dobar je ali precijenjen, fin ali ne dovoljno fin koliko košta, malo troši ali bučan po gradu, upitne kvalitete određenih guenih dijelova, nadobudnih ovlaštenih servisera, i svakakvih pofila vlasnika...nemam pojma...prije sam mislio nabaviti npr. touran...malo me golf odbio od toga...mislio sam da je ok kupiti polovni auto, je ali...novo je novo, psihološki i subjektivno u najmanju ruku...
+ netko mi kaže odi po novi auto u Njemačku, ili plati nekome da ga doveze...joj ne da mi se
https://www.njuskalo.hr/novi-auti/citro-n-berlingo-business-m-130-automatski-mjenjac-isporuka-odmah-oglas-33552195

Evo jedan u Full opremi na stanju.
 

liberty

Well-known member
ne želim N1
na njemu mi ne treba automatik
ali da nije N1 razmislio bi
volim moći dohvatiti stvari iz prtljažnika dok sam u autu, volim mogućnost preklopa stražnje klupe
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bez problema ga registriraš kao M1, mislim da se samo plaća mali atest… žicu lako makneš, a za klupu treba vidit kakva je, no i ovakva je ok za atest
 

liberty

Well-known member
i da sve to napravim postoji mogućnost da zadnja klupa nije dijeljiva ili da je uspravnija nego inaće + 175 + PDV za berlingo?
too much
175-185 ok, ali bez dodatnog PDV
 

Mirage

Well-known member
Cijena je paprena svaka čast ali bez PDV-a je prevelika a ovo se može uzet na firmu pa je napucan i zato je n1 da se odbije porez.
 

liberty

Well-known member
180.500
ljetne gume su još gore - imaju oko 21.800 km i odlično se drže (kumho E01)
ubrzo idu gore zimske kleber s 31.600 km - ovo će im biti zadnjih cca 5.000 km, već sad osjećam da su dale svoje

e da....na golfu su bile fulda multicontrol (cjelogodišnje) i kod prodaje nisu ni imale previše km, možda cca 23.000 km, nisu bile nikad rotirane, potrošene su bile od naprijed napola, iza u boljem stanju....iskreno, razočarenje na vlažnoj podlozi, prednje gume na šari jako tvrde na dodir....uopće nisu ulijevale povjerenje

s berlingom sam navikao da guma sredje kategorije potraje bar 4 sezona i bar 35.000 km
sljedeće zimske neću više kleber...dosadile mi, nisu nešto....vijeti ću...do slijedeće zime berlingoće imati bar 200.000 km, nadam se da će se popraviti dobava novih automobila, jer sada prilike kupiti novi zbog nedostatka čipova, poluvodiča i sl. nemam prilike
 

liberty

Well-known member
181.900 km skinute ljetne kumho s 23.200 km odlične i dalje.stavljene zimske kleber dot 2016 kojima je ovo 5. Zima i s obzirom km odraditi će još cca 6 tkm i to je to od njih
 

liberty

Well-known member
Golf je prodan prije mjesec dana za 12.000 eur tj.onliko koliko je bio oglašen.išao mi je na živce.previše finjak za mene a ujedno predrndav motor za kratke relacije za razliku od hdi jako neuglađen i bučan pri manjim brzinama i po gradu
 

liberty

Well-known member
auto ima oko 184.500 km
nešto je škripao prednji ovjes prilikom prelaska preko ležećih policajaca (škripanje je trajalo 10 dana)
pa je onda prestao i ne škripi
nešto škripi iz motornog prostora, ja mislim da je gornji nosač motora
a moguće je i nakon velikog servisa da taj zamjenski remen i natezačiništa ne valjaju - mislim da se čuje jedan natezač

nešto slini ulja tamo na nekom spoju plastičnih cijevi između glave i turba (to slini bar 1-2 godine)
pregorila je prednja lijeva žarulja
mislim da mi osvjetljenje tablice ne radi (1 sam u tih 10,5 godina mijenjao obje)
mislim da bi trebao polirati prednje farove jer ih je sunce dosta požutilo
dolio sam 2 dcl destilirane u posudu rashladne tekućine (čini mi se da to napravim 1x godišnje ili rjeđe)
zimske gume su koma kad je vlažna cesta ali izgurati će još 2 mj (bile su i na snijegu prije 10 dana)
boja se guli negdje kod 3. štop svijetla i na pregibima na krovu (ili je do mene i samoposlužnog pranja, ili su ga sjebali jednom kad su skidali metalne čestice iz sad propalog uljanika pa su to napravili u 5 min nekim prejakom sredstvom....nema uljanika, više se ništa ne ljepi za stakla...)

potrošnja po BC je nekih 6,7 litara (prosjek 36 kmh), na autoputu se uredno vozim žestoko kao i uvijek

šta je iduće - ako ne bude problema kroz 2 mj ili cca 3.000 km idu gore ljetne gume, negdje usred ljeta ide mali servis, na zimu moram provjeriti stanje akumulatora jer će vjerovatno biti z otpis....obično mi ti zamjenski odrade 3-3,5 godina

i treba vidjeti kada će se normalizirati dobava novih auta da se po mogućnosti kupi novi berlingo

koji dobar auto...nisam ni sanjao da će tao dobar biti kad sam ga kupio u 09/2011
 

liberty

Well-known member
Ispod vozila ispred stražnjeg desnog kotača je neka kutija na kojoj piše nmod ili nešto sl.iz tog mi izlazi neka ljepljiva tekućina poput meda...više bi rekao da slini. Za šta ta kutija služi? Iz nje ide neka šira cijev prema sredini vozila...o ćemu se radi?.... Ne znam šta sam se uopće saginjao...
Vjerovatno eolys....a ja pametnjaković dirao rukama da vidim jakva je tekućina....sigurno je to zdravo😞
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ako izgleda ovako,onda je za Aditiv(za nas tko nema za sipanje kraj otvora za gorivo)!
auto ima oko 184.500 km
nešto je škripao prednji ovjes prilikom prelaska preko ležećih policajaca (škripanje je trajalo 10 dana)
pa je onda prestao i ne škripi
nešto škripi iz motornog prostora, ja mislim da je gornji nosač motora
a moguće je i nakon velikog servisa da taj zamjenski remen i natezačiništa ne valjaju - mislim da se čuje jedan natezač

nešto slini ulja tamo na nekom spoju plastičnih cijevi između glave i turba (to slini bar 1-2 godine)
pregorila je prednja lijeva žarulja
mislim da mi osvjetljenje tablice ne radi (1 sam u tih 10,5 godina mijenjao obje)
mislim da bi trebao polirati prednje farove jer ih je sunce dosta požutilo
dolio sam 2 dcl destilirane u posudu rashladne tekućine (čini mi se da to napravim 1x godišnje ili rjeđe)
zimske gume su koma kad je vlažna cesta ali izgurati će još 2 mj (bile su i na snijegu prije 10 dana)
boja se guli negdje kod 3. štop svijetla i na pregibima na krovu (ili je do mene i samoposlužnog pranja, ili su ga sjebali jednom kad su skidali metalne čestice iz sad propalog uljanika pa su to napravili u 5 min nekim prejakom sredstvom....nema uljanika, više se ništa ne ljepi za stakla...)

potrošnja po BC je nekih 6,7 litara (prosjek 36 kmh), na autoputu se uredno vozim žestoko kao i uvijek

šta je iduće - ako ne bude problema kroz 2 mj ili cca 3.000 km idu gore ljetne gume, negdje usred ljeta ide mali servis, na zimu moram provjeriti stanje akumulatora jer će vjerovatno biti z otpis....obično mi ti zamjenski odrade 3-3,5 godina

i treba vidjeti kada će se normalizirati dobava novih auta da se po mogućnosti kupi novi berlingo

koji dobar auto...nisam ni sanjao da će tao dobar biti kad sam ga kupio u 09/2011
Meni je isto škripio cijelo vrijeme,kontao sam ležajevi amortizera......,i evo zatoplilo......APSOLUTNO NIŠTA više ne škripi!Prije mi je Laguna pri penjanju na bankinu škripila kao da tone brod.Mi našpricali sve gumene selene ispod sa WD-om.......i isto,kao nova!A što se tiče škripanja u prostoru motora,nedavno sam skužio da su mi popucali nosači od cijevi klime,i da pri vožnji se pomiču,i škripe!Kupio u InterCars-u original 15 KN komad,ima tri komada......i sve ponovo super!Imaju gumu na sredini!Dok ne probaš pomicati cijevi,sve izgleda super!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh