Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
u potrazi sam za novijim polovnim autom
ne starijim od 2015. godine, ne više od 80.000 km
i zanimaju me slijedeći modeli:
- škoda octavia karavan
- ford focus karavan
- ford c-max
- vw golf VII karavan
- vw touran

ako netko ima nekoga tko prodaje nešto slično - javite. hvala:angel:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda bi ti najbolje bilo da odeš van po auto s obzirom na želje. A ja bi ih reducirao na Forda kada nećeš više Citraća :D
 

liberty

Well-known member
hmmmm...da, dobr komentari, ovo za staru japansku liniju se i ja slažem (ako mislimo na forda)
iskreno fordove sam vozio, meni se kod njih sviđa što su direktni na volanu, tvrđi u ovjesu....a c-max-a imam u porodici (onaj prije redizajna, iz 2012.) i stvarno unutra ima ogavnu plastiku

octavia karavan bi mi bila čak najzanimljivija, jer je prostran auto


citraž tj berlingo ostaje u familiji - tj. on preuzima ulogu 2. vozila, a fiesta ide pa-pa i umjesto nje će se nabaviti to novije vozilo

nisam spreman ii van po vozilo...jbg, meni je daleko otići 50 km, sam sam si kriv

zapeo mi je za oko 1 mondeo 2014, ali s 5 vrata - on je veći od željenog i nepraktičniji, ali je u njemu provjeren 2.0 tdci/hdi, i auto se lijepo vozi (vozio sam nekoliko puta takav karavan)....istina, ovaj koji mi se dopada je malo preskup (100.000 kn/2014.)

uglavnom - ne znam kakva su vam iskustva s auto kućama dojkić/jesenović...čini mi se da uvoze aute iz Belgije ili npr. s trans auto - da li ima netko nekakva iskustva

+ znate što me najviše ubija u pojam.....gledam aute stare 4-5 godina i mislim si, to vrijedi 50% cijene takvog novog...klinac...u oglasnicima su od 60-70& cijene novog (npr. cmax 09/2015 1.5 tdci 120 ks 70 tkm iz uvoza, titanium oprema bez doplata - 102.000 kn....auto ima 4,5 godina, za njega traže cca 60-65% cijene takvog novog, a ja mislio, maks bi ga platio 90.000 kn=
itd.
:)
hvala na sugestijama
 

Cutac

Prèkaroš
Samo nemoj auto iz Italije uzeti.

A ne znam, vozio sam i Focusa i Golfa 7 i Golf je po meni dosta bolji auto.
A škoda... Frend je uzeo Fabiu i moj komentar je bio "a nije bilo za Pola he he"... :D
 

onako

New member
Frend je kupovao auto, isli kod Jasenovica pogledat, ... ono uzivo i sa slika nema veze sa vezom, .... prvo je oprema bila krivo napisana, i puno vise ostecenja uzivo ....

Ako nadjes, svakako otici pogledat i provozat prije finalne odluke ...
 

liberty

Well-known member
opet razbio zadnje desno svjetlo
ovaj put malo (2-3 cm) savinuo i bočni lim
bočni lim ostaje takav kakav je jer mi se ne da popravljati
svjetlo kupljeno zamjensko i plaćeno s gro popusta 220 kn (original prije par godina je koštao cca 770 kn - ono kad sam samo njega razbio prije cca 3 godine, ni ne sjećam se više)

auto ima cca 155.900 km
i 8 g i cca 5 mj i kroz par mjeseci slijedi veći servis
- remenje, rashladna tekućina, kočnice, filteri ulje i sl.

bumo vidjeli dok bu izdržal:)
157.300 km
ajmo dalje!
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
158.500 km stavljene ljetne gume koje imaju oko 5.100 km
skinute zimske koje imaju oko 26.700 km - pitanje koliko će još izdržati, nemam baš povjerenja u njih za 2 sezone, pokušati ćemo

slijedi ubrzo dogovor za veliki servis, ipak imam dosta km, i gotovo 9 godina, valja ga napokon napraviti + vidjeti špto je s ACU jer ima 3 godine, stražnje pločice su sigurno gotove jer imaju oko 80.000 km, treba vidjeti i kakve su prednje nakon cca 42.000 km (malo tresu diskovi) itd., mislim da će biti cca 6-8 tkn ulaganja u auto
 

liberty

Well-known member
ufffufffuff
164.000 km
prije 2.000 km obavio veliki servis (remen, pumpa vode, stražnje pakne itd. 4.900 kn sveukupno)
klima opet napunjena dok ne pusti pa da se vidi gdje pušta (ventil u motornom prostoru lijevo kad se gleda prema šoferšajbi slini toliko da kaplje dolje stalno)
nego muči me jedno, 2x se ponovilo unutar 150 km
vozim se autom, stisnem kuplung, otpustim, dajem gasa, a auto kao da je u leru, ne diže ni milimetar gas, ne reagira i svijetli žuta lampica motora. u vožnji. opsano dozlaboga. stanem, upalim auto i krenem dalje kao da ništa nije bilo. ništa ne zapišti, ničeg nema na centralnom displeju, samo ovi simptomi koje sam opisao
jel ima tko ideju što mu je?
dijagnostika je zasad pokazala da javlja grešku da premalo koristi tekućine za dof filter. sumnajm da je do toga iako sam primjetio da regeneraciju radi svakih cca 300 km (i inaće je često radio)
uff što sam se sad naljutio jer nisam mijenjao auto prije velikog servisa...znao sam da će početi ulaganje...a još više me brine ako počne nepouzdanost (ovo za klimu lako-to ne ostavlja na cesti)

kaže serviser - možda EGR ventil
ništa mi ne pada na pamet...jedino što dugo nisam mijenjao (100.000 km i cca 6 godina) je filter dizela....ali sumnjam da je do toga
 

liberty

Well-known member
3 puta se ponovila greška u vožnji
dijagnostika kaže (nije original) da je problem u DPF filtru/javlj.a da previše tekućine za DPF filter ostaje u spremniku tj. da se premalo koristi(napunio sam taj spremnik prije godinu i pol, tekućine ima)
kaže da ne javlja nikakvu drugu grešku
savjet majstora - ne bi iša na regeneraciju filtera (prislinu) jer misli da je filter dao svoje i da regeneracijom neće biti dugovječniji- on bi da idemo na uklanjanje filtera + elektronski odraditi sve potrebno da auto funkcionira bez DPF filtera. s obzirom na cijenu novih DPF filtera (koliko mi je rekao od 8.000 kn na gore) to mi djeluje prihvatljivo

imao sam osjećad da sam trebao prodati auto prije velikog servisa, obzirom da je isti odrađen prije 1-2 mj, uz ovo ulaganje mislim da neću mijenjati auto neko vrijeme da si makar malo kompenziram ulaganje

ne znam...iskreno, imam osjećaj da nije to (glupo, ali istinito-osjećaj), istina primjetio sam da auto radi regeneraciju svakih 300-400 km (ono kad traje cca 5 min). ja sam te regeneracije uvijek odrađivao do kraja, ali eto, i meni se čini da su učestalije

hint - kako vozim s težom nogom na gasu, šaltam na visokim okretajima, mislio sam da baš to čuva auto od začađenja, a kad eto...možda je baš obratno, što vi mislite o tome?

+ možda DPF filter ubija to što auto ima 9 godina, što je na auto putu često vožen za njega jako brzo itd.

da sreća bude najveća - za 7 dana ide i registracija auta, tako da nabijam dalje troškove:)

s druge strane, u doba corone, smanjenog kretanja, smanjenih primanja, da li je uopće potrebno mijenjati auto

+ da ne bude sve tako crno, tu je fiesta 1.6 16 V benz, 160 g CO2, nikakvi senzori, potrošnja grad 9 litara, neuništiva (upalila mi se lampica motora jer je gumica neka bila napunuta, košta 50 kn)...auto će imati 14 godina, 158.000 km, nije mažen, ali je onako, ooldschool pouzdan - akos e ne vežeš ni za pojas ne blinka, a kamoli za nešto drugo...ne zamjerite na šali...tako mi je lakše

ali berlingo koji avion, kad 240 nm potegne uzbrdo na 3.500 okretaja, strava, ovi iz suprotnog smjera se miču udesno da im retrovizor (a4 veličine) ne lupi šamar...nema ono pardon, kralj, iskočiš iz njega ko kauboj pred saloonom, u gepeku nmosiš 2 bicikle, 1 romobil, ležaljku za na more, stari kruh za hraniti magarce, štap za brati šparuge, vatrogasni aparat za miožebitni trening bicepsa i 3 sponzorska kišobran od kojih ni jedan ne valja...:)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
kako vozim s težom nogom na gasu, šaltam na visokim okretajima, mislio sam da baš to čuva auto od začađenja, a kad eto...možda je baš obratno, što vi mislite o tome?
Ne vjerujem... za regeneraciju je jedna od najbitnijih faktora visoka temeratura, koja se postiže upravo kod brže vožnje. Ja bi rekao da je sistem jednostavno došao svom prirodnom kraju
 

Mirage

Well-known member
Ne vjerujem... za regeneraciju je jedna od najbitnijih faktora visoka temeratura, koja se postiže upravo kod brže vožnje. Ja bi rekao da je sistem jednostavno došao svom prirodnom kraju
Još uvjek je to malo km za takve probleme ili kraj životnog ciklusa.
 

liberty

Well-known member
ovako...auto prvih ccaa 40.000 km ima 75% otvorene ceste
idućih cca 122.000 km ima svega, ali ne bi nazvao otvorenom cestom, s time da ja vozim težom nogom na gasu
mene isto kopka kako to da je DPF filter tako "brzo" postao problem

naime: auto jedinu grešku koju javlja je da ne uzima dovoljno tekućine za DPF filter tj. da previše tekućine ostaje u njezinom spremniku
podsjećam - prije godinu i pol je spremnik tekućine dotočen jer je javio da je više nema

moj osjećaj: kako se radi o iskusnom serviseru, mislim da eliminiranjem DPF filtera želi smanjiti mogućnost da npr. popravkom toga da manje uzima tekućine dođe "u problem" da opet javlja grešku, pa onda eliminacijom DPF filtera eliminira ujedno i mogućnost da sam filter prije ili kasnije zeza, da zeza ta tekućina itd. jer ionako auto ima 9 godina itd.
kaže da ne pokazuje nikakvu drugu grešku

ja s filterom nisam imao nikakvih problema, radi regeneraciju bez da kaže i upozorava (vidim da se digne potrošnja), nikad nije javljao da je začepljen ni ništa

moje pitanje - netko ti skine dpf filter, što je s njime - jel on nešto vrijedi, jel se može reciklirati, jel se može prodati, jel vrijedi šta? pitam jer mi je neko bacio bubu u uho da to nešto vrijedi pa u kakvom god stanju bilo

što mislite o:
- razmišljanju zašto to serviser hoće učiniti?
- vrijednosti dpf filtera koji će se izbiti?
 
Na vrh