Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

Milosh

Test
I katalizatori i dpf filteri se otkupljuju, valjda zbog dragocjenih metala u njima.

Traži ti mišljenje drugog majstora, bez obzira koliko taj bio iskusan.

A to što ne koristi dovoljno aditiva može biti do pumpe za aditiv.
 

liberty

Well-known member
I katalizatori i dpf filteri se otkupljuju, valjda zbog dragocjenih metala u njima.

Traži ti mišljenje drugog majstora, bez obzira koliko taj bio iskusan.

A to što ne koristi dovoljno aditiva može biti do pumpe za aditiv.
meni je isto logično to...pumpa za aditiv
mislim da je frka u tome ako se zamijeni ta pumpa (ne znam koliko košta, ali pretpostavljam da dosta), pa auto opet pokaže grešku onda jbg. nikad kraja troškovima
 

liberty

Well-known member
grešku nije javio zadnjih 850 km
jedino vidim da regeneraciju radi svakih 250-300 km (ranije je to bilo duplo rijeđe)
 

liberty

Well-known member
166.200 km
u zadnjih 1.600 km problema nije bilo onda se zaredom par puta auto ugasio i manifestirao isti problem
sad je DPF filter resertian tj. prevaren je sistem tako da mu daje siggnal kao da je stavljen novi i promijenjen je filter nafte
stavljene su zimske 26700 km a skinute ljetne 12800 km
vidjeti ćemo dalje...


btw fiesta je na prodaju, trebao bi i na ovaj forum staviti oglas. dobar auto. nikad problema s njime u ove umalo 14 godine
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Meni se osobno iz prijašnjih iskustava čini da je to neka glupa sitnica koja ga zeza!Majstori sa navodnicima uvijek izlože najcrnji scenarij!Kao da im se neda malo istražiti,najednostavnije je reči francuz!To je dobro održavan auto,sa malo kilometara!Moj je došao iz Belgije sa cca 150 000 km,da bi na kraju teško,ali ipak skužio da ima 100 000 km više!Iz Belgije preporučam kupovinu auta samo uz CarPass!Ako nije muljaža,svaki auto ga od tamo može imati,košta par eura!I država onda ga izdaje sa popisom svega što je rađeno u servisima,i cijelom povijesti kilometraže,i datuma!Moj naravno to nije imao,nisam znao......,CarPass je jeftin......,ali ga nesmiju izdavati preko interneta,samo osobno!Uglavnom su mi nakon učestalih pitanja,potvrdili da je imao više kad je izašao iz Belgije.....nego što je meni navedeno!CarPass sistem se pokušava uvesti u večini europskih zemalja,da bi se minimalizirala mogučnost manipulacije sa kilometražom!Uglavnom auto mi sad ima skoro 300 000 km,ide odlično,unatoč tome što sam tražio i uzeo verziju sa EGS mjenjačem!Sve se to da podesiti kad se čovjek potrudi,i ima želju!Kupiš svoju diagnostiku i odradiš!Zadnji puta sam imao problem što nije htio ubaciti u treču brzinu i više!Greška na mjenjaču,pa na motoru....katastrofa!Srečom sam imao dijagnostiku uz sebe,resetirao greške i polako dalje!Majstori htjeli čuda mjenjati,pljuvali po autu,kao riješi se toga!Na kraju sam skontao da mu je ABS prsten prljav,pa senzor nemože očitati brzinu,pa mjenjač nezna koliko brzo ide......,pa nezna što bi,zbog čega ECU misli da je mjenjač neispravan.....,i baca grešku motora!DOSLOVNO sam samo sa brake cleaner-om i četkicom za zube očistio prstene od ABS-a na ležajevima......i problem riješen!Toliko o majstorima.........


Evo primjer jednog CarPass-a,sreo čovjeka sa Partnerom....zapričali se.....,pa mi pokazao i objasnio!Na dokumentu bude upisano ono što je odrađeno u velikoj večini servisa po zemlji koji su u sistemu pod CarPass-om.....


IMG_3662.JPG
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da se kalibrirati,naravno ako dijelovi nisu do kraja potrošeni,pa ih treba mijenjati!Inače senzori prilagode po stanju!Manje bude trzanja u nižim brzinama!Sad upravo planiram,čekao sam da zahladi,jer treba otići na ravniju zabačenu cestu bez prometa,....ima naglih startanja-kretanja,dok se sve ne prilagodi!Ali prilikom početka motor/mjenjač mora biti hladan,a ugrije se dok dođem tamo gdje to radim....!Onda po ljetu treba dva sata dok se ohladi......
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kod mene zimus sve menjano( druk, kvacilo, zamajac, elektromotor hidraulicne pumpe kvacila), trebalo bi da mose jos da traje :D. Citao sam da se moze uraditi kalibracija tako sto se stoji na ravnom. Gas se potopi do kraja i dok motor vrišti do 3ce brzine se drzi gas. Isto hladan i motor i menjač
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Naravno između ostalog i provjeriti razinu hidrauličnog ulja u posudi aktuatora brzina,nesmije biti ispod minimuma!Prvo sa Lexiom napraviti dekompresiju sustava,pa dosuti do maksimuma,pa odzračiti kroz softver....,i onda stlačiti opet sa Lexiom!Na kraju se čini da je cca na pola od min do max!Prije sam dosipao bez Lexie do Max,i onda bude viška pri radu i zna curiti na čepu......,i onda nekad ljudi mijenjaju crijevo bespotrebno!PUNJENJE HIDRAULIČNOG SPREMNIKA!.jpgISPUŠTANJE I DODAVANJE TLAKA,ODZRAČIVANJE!.jpg
Toga nema nigdje spomenuto,tako da nebih eksperimentirao!Rijetko tko zna sve to promijeniti,i da je ispravno napravljeno!Na engleskom forumu ima čovjek koji to radi,i pokazao je kako sve savršeno radi kad se pravilno napravi,i upozorio da se neda svatkom to da vam radi.....

Imate moj post oko EGS-a,pa ako nešto trebate.....pošaljite upit tamo,mislim da smo na krivom mjestu za EGS(pod Berlingo 2)!

https://www.citroenforum.hr/threads/egs-mjenjač-ručni-elektronski-upravljani.8854/
GEARBOX PROGRAMMING!.JPG
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
rakonja rakonja Drago mi je što si te probleme uspio sam riješiti, pogotovo na tako komplikovanom i nedovoljno dokumentovanom sistemu kao što je taj mjenjač, to je za svaku pohvalu!

To što pišeš za niz grešaka koje pogrešno upućuju na nepostojeće kvarove (mjenjač, pa motor) je pravi primjer pogrešne Francuske logike pri pisanju softvera, i to je glavni razlog zašto ih ne volim.

Hvala ti za informaciju o tom CarPass-u, nisam to znao.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nema na čemu!Dosta toga sam riješio uz tvoju pomoč!Da,definitivno bi mogli doraditi taj softver.Prosto nevjerovatno koliko propusta ima bar u ovoj verziji koju mi koristimo,i koliko je kompliciran za snalaženje!Neke stvari su doslovno zakopane!Sve u svemu sve se da odraditi,ako čovjek ima želju,nešto znanja....i puno kopanja po forumima,koji srečom postoje!
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Meni se osobno iz prijašnjih iskustava čini da je to neka glupa sitnica koja ga zeza!Majstori sa navodnicima uvijek izlože najcrnji scenarij!Kao da im se neda malo istražiti,najednostavnije je reči francuz!To je dobro održavan auto,sa malo kilometara!Moj je došao iz Belgije sa cca 150 000 km,da bi na kraju teško,ali ipak skužio da ima 100 000 km više!Iz Belgije preporučam kupovinu auta samo uz CarPass!Ako nije muljaža,svaki auto ga od tamo može imati,košta par eura!I država onda ga izdaje sa popisom svega što je rađeno u servisima,i cijelom povijesti kilometraže,i datuma!Moj naravno to nije imao,nisam znao......,CarPass je jeftin......,ali ga nesmiju izdavati preko interneta,samo osobno!Uglavnom su mi nakon učestalih pitanja,potvrdili da je imao više kad je izašao iz Belgije.....nego što je meni navedeno!CarPass sistem se pokušava uvesti u večini europskih zemalja,da bi se minimalizirala mogučnost manipulacije sa kilometražom!Uglavnom auto mi sad ima skoro 300 000 km,ide odlično,unatoč tome što sam tražio i uzeo verziju sa EGS mjenjačem!Sve se to da podesiti kad se čovjek potrudi,i ima želju!Kupiš svoju diagnostiku i odradiš!Zadnji puta sam imao problem što nije htio ubaciti u treču brzinu i više!Greška na mjenjaču,pa na motoru....katastrofa!Srečom sam imao dijagnostiku uz sebe,resetirao greške i polako dalje!Majstori htjeli čuda mjenjati,pljuvali po autu,kao riješi se toga!Na kraju sam skontao da mu je ABS prsten prljav,pa senzor nemože očitati brzinu,pa mjenjač nezna koliko brzo ide......,pa nezna što bi,zbog čega ECU misli da je mjenjač neispravan.....,i baca grešku motora!DOSLOVNO sam samo sa brake cleaner-om i četkicom za zube očistio prstene od ABS-a na ležajevima......i problem riješen!Toliko o majstorima.........


Evo primjer jednog CarPass-a,sreo čovjeka sa Partnerom....zapričali se.....,pa mi pokazao i objasnio!Na dokumentu bude upisano ono što je odrađeno u velikoj večini servisa po zemlji koji su u sistemu pod CarPass-om.....


Pogledajte privitak 2069
Vrlo korisna informacija. :) Imao sam slično iskustvo s C5. Isto ja maknuto preko 100k km. :) Prodavač je to riještio gotovo trenutno s novim autom. :)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Čim sam prvi puta došao u ovlašteni Citroen servis sa Berlingom,čovjek mi je rekao da je auto u odličnom stanju,ali da u Belgiji auti za kratko vrijeme često naprave jako puno kilometara,i vjerovatno se onda jeftinije prodaju!Mora postojati razlog zašto dosta ljudi ide u Belgiju po aute za preprodaju....
Čim sam prvi puta došao u ovlašteni Citroen servis sa Berlingom,čovjek mi je rekao da je auto u odličnom stanju,ali da u Belgiji auti za kratko vrijeme često naprave jako puno kilometara,i vjerovatno se onda jeftinije prodaju!Mora postojati razlog zašto dosta ljudi ide u Belgiju po aute za preprodaju....
.....i kao što sam rekao ovima iz CarPass-a prosto mi je nevjerovatno da ti nemožeš online platiti,i dobiti certifikat mailom!Toliko uvođenja sigurnosnih mjera protiv skidanja kilometraže,i onda ovo nemože!Kao da ja mogu nešto napraviti sa certifikatom za nečiji VIN vozila!Nego bi trebao potegnuti iz Hrvatske do Belgije zbog jednog papira,jer vozilo mora biti prisutno!
 

liberty

Well-known member
nakon 3 godine i 7 mj akumulator daje znakove slabosti
u autu je 73 aH D pATINUM CPLA73 (na jamstvenom listu piše još CROWN)
nadam se da će mi danas serviser stići staviti drugi akumulator

ovo što se tiće servisera, dijagnostike, misterioznih problema, traženja najveće greške itd. - slažem se
da bar imam vještine da neke stvari sam odradim, ali vezan sam mišljenjem i vjetišnom servisera

osobno što bi ja napravio sa svojim autom - dpf filter bi dao na čišćenje, ako to ne bi moglo nabavio bi drugi dpf koji ne vjerujem da košta kao nekada, ili neki malo rabljeni dpf, a tek onda bi poduzimao dalje drastičnije korake

često meni kažu - to ti je do gradske vožnje. mislim da nije. naime prvih cca 38.000 km auto je bio 85% na autoputu, ostatak je vožen uvijek s pedalom na podu, motor i dalje radi kao urica (9 godina i 166.000 km nije malo)

ponukan iskustvima i preporukama drugih da nagla ubrzanja odnosno viši okretaji ne pogoduju DPF-u
odlučio sam na novonabavljenom autu (rabljenom) iz VAG grupacije s 1.6 TDI motorom pokušati drukčije, tj. držati okretaje nešto niže
dok sam s berlingom često vozio na 2.500 okretaja, s ovim drugim autom sam na 1.500 okretaja u svakodnevnoj uporabi

usporedba 1.6 HDI i 1.6 TDI
HDI je mekaniji i tiši u radu, na okretajima do 2.500 je čak i (subiejktivno) eksplozivniji, potrošnja im je približno ista, s time da kako oba imaju mjenjač s 5. stupnjeva, evidentno je da je berlingov krače proračunat. za grad je kombinacija citroen 1.6 hdi s 5. stupnjeva bolja nego VAG 1.6 TDI s 5. stupnjeva....u biti ti se auti potpuno različito voze, i svaki ima svoje prednosti i mane po pitanju motor/mjenjač

1.6 TDI ima zgodnije riješen filter goriva (uložak), akumulator mu se lakše mijenja (kod berlinga ima nekakav nosač koji se mora utisnuti (ne znam kako da to opišem, ali sam ne bi uspio), u 1.6 TDI ide dosta više ulja (berlingo do vrha ide cca 4,2 litre, a 1.6 TDI čak cca 4.7 litara, filter kabine se na TDI lakše mijenja nego na berlingu, motorni prostor je pregledniji i uredniji na TDI, žarulje se lakše mijenjaju na berlingu, čini mi se da je na TDI filter ulja nezgodnije postavljen (na HDI je uložak, ali malo ukoso pa se mora paziti da se ne zaprlja motor, ali mislim da je preglednije)
itd.

fiesta je prodana
siskreno iako će joj sada biti 14 godina
mislim da je to auto koji nikad neće moći pokvariti se kao HDI/TDI
to je doslovce auto koji je u 14 godina imao samo 2 kvara koji ga nisu ostavili na cesti: ekspanziona posuda je imala nekakvu grešku te je na vrhu malo puštala i zamijenjena je kad je auto imao cca 30-40. tkm (144 kn)
crijevo za zrak je bilo napuklo pa je vuklo zrak iz vana (80 kn)
i to je to
fantastičan i bezbrižan auto s amo 1 izraženom manom - kao 1.6 benzin po gradu je po specifikaciji imao potrošnju od 8,8 litara, a s laganom nogom na gasu na kratkim relacijama u nenapućenom gradu = 8,5 litara. na otvorenoj cesti je trošio 6,2-7,2 litre. za auto od 100 ks i doslovce 1.050 kg to je strašno puno

HDI mi s teškom nogom na gasu prosječno troši 6,5 litara (bord Computer ne griješi) - mjereno
TDI mi s laganom nogom na gasu prosječno troši 5,3litara (bord Computer griješi cca 6-7% ) - mjereno

intervaln zamjene ulja HDI = 20.000 km
interval zamijene ulja TDI = 30.000 km
oba ću raditi na 15.000 km ili godinu i pol

ali kažem berlingo je teško usporediv s osobnim vozilom i u onom u ćemu je bolji i u onom u ćemu je gori
prednosti berlinga u odnosu na novi(ji) osobni automobil:

- kako novi(ji) auto ima start-stop, ACU je automatski skuplji za cca 500 kn od onog ACU koji nema predviđeno start-stop

- iako novi(ji) auto ima doplatu nešto boljeg sterea sa nešto više zvučnika, muzika u berlingu se ako nije velika brzina bolje čuje 100%
i onda se pitam kako to...ja mislim da je do pozicije zvučnika koji su kod berlinga na prednjoj konzoli i kod stražnje police gepeka, a na ovim osobnim autima su (uglavnom) u vratima - bolje je kad zvučnici "gledaju" prema gore

- mislio sam da će otvori za cirkuliranje zraka namijenjeni stražnjoj klupi, a koji se nalaze u naslonu za ruke vozača/suvozača biti efikasniji
očito je da berlingova prostranost unutrašnjosti i time veća prozračnost itekako doprinosi da zraka ne fali (nikad se ne magle stakla u berlingu

- golemi iskoristivi prtljažnik koji u slučaju korištenja prostora do prednjih sjedala postaje enorman i nenadmašiv u odnosu na većinu osobnih automobila tj. u odnosu na sve osobne aute berlingove duljine

- visina podnice i još više prevjesa od tla

mane berlinga u odnosu na novi(ji) osobni automobil:
- sve ostalo osim gore navedenog, ali najbitnije:
1. u biti neudobna sjedala slabog držanja + nedostatak prostora za koljena viših vozača (to je do uspravnosti sjedenja i visine sjedenja, isto je i u caddyu)
2. grubost/težina rada volana i mjenjača, u odnosu na osobni automobil tu je mnogo veća "borba"
3. bučnost unutar kabine na otvorenoj cesti
4. tvrdi ovjes pa auto na neravninama poskakuje odnosno burno reagira (visina karoserije)
 
Posljednje uređivanje:

bbozak

Active member
Dost dobar komentar.

Kaj se tiče ventilacije, isprva sam mislio da Berlingu to fali, ali čak je ok, doduše koristim automatsku klimu, tako da se nikad ništa ne magli, nikad i ne gasim klimu više, zima ljeto, uvijek automatik klima, 20.5 do 21.5 stupnjeva, ovisi koje doba dana i koliko je ljudi u autu.

Kao prednost bi naveo klizna vrata ;)

Što se tiče tvrdog ovjesa, da, nešto je tvrđi i kad nije natovaren auto, onda tako malo - "poskakuje", što je natovareniji, nekako bolje leži i udobniji je. Mjenjač je "ok", očekivao sam i gore, volan nemam zamjerke, mislim da su ispoštovali minimum udobnosti volana i mjenjača za ovaj segment vozila za obiteljsku upotrebu. Za sjedala nemam zamjerke, visok sam 174cm i podignuto mi je do kraja sjedalo po visini i onda pomaknuto unazad do kraja, doduše, ja volim dosta uspravan položaj pri vožnji, nisam nikad volio "ležanje" na prednjem sjedalu. Laktalo je od lošeg materijala, imam koščati lakat i probio sam ispod tapecirunga taj "karton" il od čeg je već (lesonit?), tak da malo ima udubljenje.

Od mana bi naveo dosta spartansku opremu, da bar radio ima bluetooth, ne smeta mi što nema "infotainment" sa touch screenom, samo da je bluetooth kao u onim socijalnim radijima po VW, bilo bi dovoljno. Start stop čim upalim auto, isključim, ne jednom mi se desilo da sam "prevario" auto prebrzim ubacivanjem u brzinu i kretanje da start stop upali pa ugasi auto il se zblesa, pa me to samo živcira, a nemam toliko gradske vožnje, tako da mi to uopće i ne treba, tih 5 do 6 semafora, baš me briga... Dobro mi je došao na Krku dok sam stajao u koloni ove godine, prek 40 minuta ugašenog auta se nabralo hah!
Pomoć pri kretanju na uzbrdici je kul i dobro radi!

Šteta što nema više svjetla (umjetnog) u drugom redu sjedala, mislim da jači paket opreme ima onu "konzolu" na plafonu di ima svjetla, također, mogli su u prtljažnik sa strane neko svjetlo stavit, a ne samo ono gore blizu stražnjih vrata.

Dimenzije guma na 16" felgi, preskupe!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Dost dobar komentar.

Kaj se tiče ventilacije, isprva sam mislio da Berlingu to fali, ali čak je ok, doduše koristim automatsku klimu, tako da se nikad ništa ne magli, nikad i ne gasim klimu više, zima ljeto, uvijek automatik klima, 20.5 do 21.5 stupnjeva, ovisi koje doba dana i koliko je ljudi u autu.

Kao prednost bi naveo klizna vrata ;)

Što se tiče tvrdog ovjesa, da, nešto je tvrđi i kad nije natovaren auto, onda tako malo - "poskakuje", što je natovareniji, nekako bolje leži i udobniji je. Mjenjač je "ok", očekivao sam i gore, volan nemam zamjerke, mislim da su ispoštovali minimum udobnosti volana i mjenjača za ovaj segment vozila za obiteljsku upotrebu. Za sjedala nemam zamjerke, visok sam 174cm i podignuto mi je do kraja sjedalo po visini i onda pomaknuto unazad do kraja, doduše, ja volim dosta uspravan položaj pri vožnji, nisam nikad volio "ležanje" na prednjem sjedalu. Laktalo je od lošeg materijala, imam koščati lakat i probio sam ispod tapecirunga taj "karton" il od čeg je već (lesonit?), tak da malo ima udubljenje.

Od mana bi naveo dosta spartansku opremu, da bar radio ima bluetooth, ne smeta mi što nema "infotainment" sa touch screenom, samo da je bluetooth kao u onim socijalnim radijima po VW, bilo bi dovoljno. Start stop čim upalim auto, isključim, ne jednom mi se desilo da sam "prevario" auto prebrzim ubacivanjem u brzinu i kretanje da start stop upali pa ugasi auto il se zblesa, pa me to samo živcira, a nemam toliko gradske vožnje, tako da mi to uopće i ne treba, tih 5 do 6 semafora, baš me briga... Dobro mi je došao na Krku dok sam stajao u koloni ove godine, prek 40 minuta ugašenog auta se nabralo hah!
Pomoć pri kretanju na uzbrdici je kul i dobro radi!

Šteta što nema više svjetla (umjetnog) u drugom redu sjedala, mislim da jači paket opreme ima onu "konzolu" na plafonu di ima svjetla, također, mogli su u prtljažnik sa strane neko svjetlo stavit, a ne samo ono gore blizu stražnjih vrata.

Dimenzije guma na 16" felgi, preskupe!

Odlične su vam recenzije,....dali ste si truda!Što se tiče nedostataka............,i ja sam imao obični RD4 radio,onda sam ga zamijenio za RD45(verzija sa Bluetooth-om).....bude ih na njuškalu za cca 300 KN,izgledaju identično od naprijed.Najočitija je razlika što pozadi ima priključak za kabl,na čijem kraju bude usb priključak(u bescjenje je kabl na Aliju),tako da nemorate više puštati CD,jer ubacite USB sa hrpom MP3 pjesama....i sve radi!RD4 ne podržava MP3 format!Mislim da samo jedna tipka ima drugačiju oznaku!Proguglaj RD4/RD45.Naravno treba sa Diagbox-om ubaciti VIN vozila u njega,inače stalno pišti uz rad,jel ima krivi upisan.Radi odlično.Naravno prodajom običnog RD4 iz vozila se vrati velika večina novaca uložena u kupnju RD45,nekad i više.....,zavisi za koliko ga nađete!Netko ni nezna razliku,i pri prodaji ne napiše jer su skoro identični,tako da gledajte dobro sliku,naljepnicu.....Jedino se još mora ubaciti mikrofon gore u kučište svjetla(vidi sliku),ožičenje postoji,ali ga nisu stavili!Toliko je malo,da mi ga na auto otpadu nisu ni naplatili!Paše iz dosta vozila,puno njih imaju identičan!Prije ugradnje radia sam izvršio zamjenu ekrana multimedije.Ja sam imao obični type A,a potreban je type C.......,da bi se koristile funkcije bluetooth-a!Malo su precjenjeni na Njuškalu,pa sam čak i sa AliExpress-a povukao jedan,imam link ako zatreba!Tamo ih prodaju kao nove iz Citroen servisa!Prvo sam uzeo iz Peugeot-a 308 mislim(bili korektni dali mi ga za 300 KN na otpadu),pa nije pokazivao Bluetooth stavke,pa sam mislio da nevalja,i naručio sa Alija,....a na kraju je trebalo samo uključiti Bluetooth funkciju u Diagbox-u!Uglavnom prodajom ovoga sa otpada sam pokrio nabavku oba,a još sam bio korektan sa cijenom!Dosta toga nije po Defaultu uključeno u vozilu,a postoji mogučnost!Recimo,kad sam uključio na C tipu ekrana vizualni prikaz parking senzora,sad mi to i prikazuje uz zvuk!Uključio sam otvaranje samo gepeka preko daljinskog,jer sam uzeo jedan sa 3 tipke....i kodirao ga!Ali to nije dobro riješeno,otključa i sva vrata,a gepek samo izbaci,da bar ima motorizirano otvaranje!Još koristim sezonski uključivanje/isključivanje sklapanja retrovizora,jer mi se dogodilo da su bili okovani ledom,pa je skoro motor riknuo,....zato po zimi sada isključujem sklapanje!Što se tiče svjetla u drugom redu,baš fali.....pogotovo za djecu,i konstantno tražim neko vizualno lijepo,a dosta veliko,pa ču izrezati tapacirung i ubaciti ga,a napajanje dovesti sa prednjeg!Ima po otpadima svega.....!Htio sam klincima postaviti krovnu multimediju(vidi sliku),koja dolazi samo u modelu XTheatRe,i čak sam je bio našao na Njuškalu za 1000 KN,i dogovorio kupovinu,da bi mi javili da je greška,da je več bila prodana.....ali nisu evidentirali!U biti se mogu staviti bilo koja od novijih verzija ekrana,ali je u modelu koji je dolazio u suradnji sa Berlingom bio izrađen dodatni plastični nosać koji služi da izravna liniju krova na tom dijelu koji je valovit,da bi se moglo ugraditi!Da je nekako skenirati krov,dalo bi se sa 3D printerom isprintati!AKO netko zna da se negdje može nabaviti krovna multimedija za Berlinga,molio bih da mi javi,ona dolazi sa dvoje bežičnih slušalica za djecu!Mislim da je taj model pravljen samo za Italijansko tržište!Također i svjetlo u prtljažniku dodatno postoji u određenim paketima opreme,punjivo je i prijenosno!Da se nači na internetu....nije skupo(vidi sliku)!Jedino treba uzeti i "udubljenu" plastiku za prtljažnik,i eventualne kontakte sa žicom za spajanje punjenja!

P.S-stalno mi je u planu i nova Touchscreen multimedija "Magnetti Marelli 2016 9815355880"....(vidi sliku),ali nikako da je "nabodem" po pristupačnoj cijeni......preskupe su još!

MIKROFON!.jpgBBcitroen-berlingo-strum15.jpgGEPEK LED SVJETLO!.jpgLAMPA!.jpg

33.jpg
 

bbozak

Active member
Zaboravio sam napisati, a nema edit funkcije nakon par sati, a to je potrošnja...

Jaska - Zagreb, ako vozim po autoputu stalno, je na tank benzina je do 6.5L potrošnja, računato utočeno/prođeno km. Ako vozim po staroj karlovačkoj ili idem na more po dc1 i općenito ako ne vozim autoput, onda bez problema bude oko 5.5L na cijeli tank, nekad i manje!

Po autoputu me uvijek povuče vozit preko 110 pa onda i potrošnja bude veća, nije baš auto zamišljen za vozit brže od toga, bude prebučan iznutra i nije aerodinamičan. U svakom slučaju, jako sam zadovoljan s potrošnjom, za tako nezgrapni frižider od 1700kg i 100 konja, stvarno je štedljiv!

Do sad sam napravio 80 000km, a kupio sam ga novog, slična je potrošnja od početka, najveći potez s jednim tankom je Luksemburg - benzinska nakon ulaska u Sloveniju poslije Karavanki, oko 920km. A rezerva se upalila 10km prije tunela, ne sjećam se više, koliko sam natočio u njega, ali nešto oko 4.9 ili 4.8L je bila potrošnja. 4 odrasla muška i 100kg prtljage u gepeku. Noćna vožnja, nije se tiskalo nigdje + dosta radova po autoputevima pa se često vozilo 90 do 100kmh, a tu je auto najštedljiviji. Zimi manje troši neg ljeti, negdje sam pročitao i objašnjenje za to, dal hladniji zrak pa je rjeđi pa je manji otpor zraka il neš, nemam pojma :)
 

liberty

Well-known member
joj da....zaboravio sam napisati - prednost berlinga upravo klizna vrata (definitivno)
i istina je da je što je natovareniji bolji u vožnji

ne zove me serviser za akumulator....još će mi berlingo ostati ukopan na parkingu...
u biti berlingo troši, kako god okrenem, s težom nogom na gasu 6-8 litara (ako je na autoputu 150 kmh onda troši 8 litara, a to niti je često niti je za njega ok)
berlingo umjereno troši u režimima do 110 kmh i kad nema puno stani-kreni
VAG auto koji ima gotovo identičnu težinu ali je niži jer je osobni troši negdje 0,5 litre manje (nisam baš sve istestirao, s njim sam napravio tek 1.500 km)

dimenzija guma na berlingu 15 cola je katastrofa po pitanju cijene. nisu strašno skupe ali vidim da je dimenzija 16 cola 205/55 puno "normalnija" po tom pitanju


još jedna prednost berlinga - ako je star cca 5 godina, na njemu ne bi uzeo kasko, jer je mogućnost oštečivanja, cijena popravka, ili količina onoga što se na njemu može polomiti puno manja nego na ovom drugom autu (taj ima kasko)
npr. visina od tla pomaže da ne dođe do oštećenja
bočne lajsne isto
u branicima nemam senzore
stražnje svjetlo original košta cca 700 kn, ne vjerujem da tako košta na ovom drugom autu
nema alu felge
itd.
jednostavno u slučaju istog udara/sudara na njemu je trošak materijala za popravak sigurno manji nego na ovom drugom autu (polovnima im je cijena tu negdje)
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Well-known member
rakonja rakonja ja bi prebacio na tip c ekran imam ovaj socijalni daj malo detalja za konverziju ako nije problem može i o
Poruku.


uzeo bi i diagbox možda mislim da su mi svi forumaši daleko.

meni samo nedostaje USB portuzeo sam si za kamion jvc radio od 599 kn dobio bluetoth handsfree USB imenik iz telefona se sinkronizira Itd a ovdje dao hrpu novaca za socijala radio.
 
Na vrh