Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
berlingo uspješno odradio put
imao je visoki tempo uz prosječnu potrošnu od 7,0 litara
sad je na oko 142.200 km

mislim da ću uskoro kupiti škodu, jer mi nijedan od modela citroena cijenovno nije prihvatljiv, a uz rapid (3-volumenski) ću dobiti dovoljno prostora za pristupačnu cijenu
budemo vidjeli...od polovnjaka sam odustao jer mi je to preveliki stres + ja doslovce volim auto razraditi pa se prislim prvih 1.500 km napraviti sam unutar kratkog roka...

+ još jedno razmišljanje:

s obzirom na cijenu novog berlinga koja mi je pretjerana
razmišljam da umjesto škode kupim ponovno berlingo kupim stari model/iz salona za cca 137.000 kn (100 ks, XTR oprema + par dodataka - automatska klima, parking senzori iza, metalik boja i sl.)
to bi bilo jeftinije od novog modela berlinga za bar 20.000 kn, ali i skuplje od škode za isto toliko novaca
što mislite o tome ?
 

Biliæ

vlaj
Mislim da je to previse za stari model..daj trazi da ti spuste barem za 10-15tkn..
Btw..danas sam gledao novi- moj xtr je za koplje iznad..losija sjedala..nemaju mogucnost vadjenja, losija oprema za 160tkn!! Wtf!!!
 

liberty

Well-known member
160 tkn je stvarno puno novaca za taj auto...radi se o autu koji pruža mogućnosti, ali ne toliki komfor da bi toliko koštao
vozio sam se danas u nečuvanom scenicu starom 11 godina i 280.000 km - veća udobnost nego u berlingu

sve iznad cca 140.000 kn je za tu vrstu i koncepciju auta zaista mnogo
 

bbozak

Active member
Ja sam početkom 2018. kupio Berlinga za manje od 135k, treba skresat cijenu jer novi model dolazi.

Auto je ok... Mislim nije baš to auto u pravom smislu riječi, ali je iskren u tome što predstavlja. Ima brdo mjesta, adekvatnu mašinu, nije pretjerani potrošač i dovoljno dodataka da je bar malo aktualan (automatska klima, tempomat, parking senzori!). Star stop, ko voli, ko ne, moš ugasit ak oš (doduše svaki put kad ga upališ, nemoš trajno).

Farba je lijepa, bar na mom modelu, al nije baš da su se pretrgli od debljine boje, tak da ak se otvore u nešto, to se sve vidi :mad:

Kaj se tiče "pravog" auta, danas sam se vozio u novijem Hyundai i20 dizelu, na semaforima bi imao masažu cijelog dupeta i leđa od dizel mašine, grozno, Berlingo je bar po tom pitanju vibracija u vozilu sasvim solidan! :wub:

Ne znam za Rapid, ali znam da je mene od Škode odbila činjenica da se za svaki auto čeka 3 mjeseca, bože mi oprosti ko da naručujem Bmw trojku iz tvornice sa posebnim zahtjevima, svašta. A i Rapid im nije baš neki proizvod, sad to krate pa izlazi neš novo, ali kužim, da nemam troje djece, ne bi nikad gledao ovu kutiju, pogotovo kad je sad trend benzinskih vozila, a i cijena goriva je ubi bože za nas dizelom.

Sretno s kupnjom!
 

liberty

Well-known member
hvala....intenzivno razmišljam i kalkuliram
u rapid ne stane tricikl od malog....kad se navikneš na gepek od berlinga sve je ostalo malo prostora
 

liberty

Well-known member
143.890 km zamijenjena žarulja prednjeg lijevog kratkog svjetla

dakle i ova lijeva prednja sijalica je izdržala cca 16.000 km, ona prije nje na istom mjestu cca 9.500 km i obje su crkle na isti način....malo su radile, malo ne....možda sve ide nizbrdo a ja toga nisam svjestan:D
 

liberty

Well-known member
144.200 km
danas ćemo malo isprati auto, usisati ga na samoposlužnoj praoni i provjeriti tlak u gumama te provjeriti razinu ulja i rashladne tekućine jer je prošlo cca 10.000 km od servisa

što slijedi:
- na proljeće nove ljetne gume. ovaj put neću uzeti sava zbog lošeg iskustva, pikirati ću na neke druge gume. ove zimske gume koje su sad na njemu će izdržati još jednu sezonu
- potražiti ću sugestiju majstora da vidim što misli o kvačilu i zamašnjaku, osobno mislim da su istrošeni, ali nisam potpuno siguran u to jer nisam baš nešto osjetljiv vozač. ako mi bude sugerirao promjenu, obzirom da će auto imati cca 150 tkm, učiniti ćemo to, jer koliko vidim, neću kupovati drugi auto još barem 2-3 godine (narednih cca 40 tkm)
 

liberty

Well-known member
ponekad grublje hvata ili malo zacuka ili traži više gasa kod kretanja...ne znam objasniti, ne događa se uvijek.....to već neko vrijeme, ne idem toliko za time....ali ionako je to potrošni materijal
 

liberty

Well-known member
144550 km
tekućina za DPF filter nikad kontrolirana ni dolijevana
prilikom paljenja auta na displayu di je brzinomjer javlja trokut
na središnjem displayu javlja engine fault; risk of filter clogging: p filter level low

- jel može to riješiti majstor u fušu, tj. da li se radi samo o nadolijevanju tekućine ili mora na dijagnostiku i regeneraciju
do sada nije nikad javljao začepljenost

utješite me ili barem nasmijte:)
 

liberty

Well-known member
po broju šasije serviser mi ne može naći da li u njega ide tekućina ili nekakva vrečica
pa ću ovih dana skočiti do njega vidjeti o ćemu se radi u slučaju mojeg auta
 

hrc

Member
koja je razlika između Euro 5 i Euro 6 motora? Znam da Euro 6 imaju Ad Blu rezervoar gdje ide urea (čitaj: pišalina :angel:, što je onda u našim motorima?

ista izvedba, samo se drugačije tehnički rješava ili?
 

liberty

Well-known member
ne bi znao tj. znam da se ad blue nadolijeva i to u spremnik koji ima dotok pored dotoka (gdje točimo) dizel. ovo na našim starijima je negdje zatvoreno i mislim da je prva kontrola inače predviđena na 120.000 km (ad blue se češće dodaje)

ovaj moj 1.6 hdi 8V je euro V (09/2011) i serviser mi je rekao da po broju šasije nije mogao utvrditi što je unutra
tj. da ima kod sebe tekućinu koja bi išla u njega ali da postoji mogućnost da je u njemu umjesto tekućine nekakva vrečica
odnesem auto za vikend pa će vidjeti da ide u njega tekućina koju ima doma ili nešto drugo što mora naručiti

ja do sada nisam kontrolirao
on je uredno vršio regeneraciju i sad je prvi put rekao da traži nadolijevanje
pa ćemo vidjeti
koliko sam shvatio iz svih tih linkova na forumu - tekućina dosta košta
 

hrc

Member
Ad blue košta 4L nekih 60ak kn, tako da nije to, već je vjerujem neka druga spika. Moj je 11/2012, brijem da su motori isti.. kako to provjeriti po broju šasije?
 

Damaj

Active member
Za euro norme uopće nije bitno kakave sustave za ekologiju koriste nego koliko količinski zagađuju zrak. Gledam susujedov C5 ekskluziv 2009 godište a motor je euro 4 norma, ima dpf ali svejedno norma 4 (2.0 hdi, 103 kw). Caka je u tome da ima automatski mjenjač koji uzrokuje veću potrošnju a time i više zagađuje, pa automatski potpada u nižu kategoriju. WV je pokušao varati bez ovih dodatnih sustava pa vidimo kako je prošao.
 

Mirage

Well-known member
Dpf tekućina je nešto drugo naspram adblue.

Ad blue troši oko 10 litara na 15 000 kilometara. I to je trošak oko 100 kuna i manje između dva servisna intervala a sipa se kao i gorivo.

Dpf tekućina ide za dpf filter ili filter čestica i obično traje od 150-200 tkm (ovisno o stilu vožnje)ako se ne varam nadopunjavanje je oko 200 eura na takve sam cifre ja nailazio u spremnik stane 3 litre.
 
Na vrh