Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
stavljene zimske koje imaju 17.200 km
skinute ljetne koje imaju 25.000 km -prednje su u lošem stanju. koliko koštaju (sava) toliko vrijede)
auto sad ima 141.900 km
stražnje pakne koje imaju 63.900 km 8mijwnjane na cca 78.000 km) ne treba mijenjati. zadnji diskovi su isto ok
prednji diskovi i pločice koji imaju cca 25-27.000 km (mijenjani na cca 114.000 km, prve pločice izdržale cca 58.000 km) su praktički nepotrošeni, kažu
 

liberty

Well-known member
razmišljam o nabavci novog automobila
berlingo će ostati kao 2. vozilo

i nema nekog izbora, neki koji su na testu hvaljeni uživo su me razočarali (npr. opelov crossland) - istina, nisam ih probao voziti
razmišljao sam o nekom polovnjaku, ali, frka me...nikad ne znam kako je netko pazio/razbio/održavao auto

novi berlingo ne dolazi u obzir, sve preko 130 tkn je puno za taj auto

malo naginjem škodama motoriziranim s 1.0 tsi, vozio sam ih, iznenadio sam se ugodno i performansama i potrošnjom (rapid i octavia) pa razmišljam u tom smjeru (dakle, imaju gepek, moderne motore i za razliku od citroena meni blizu i dostupan servis - tu me citroen najviše razočarao)

budem vidio, razmišljam, ali ubrzano

+ što se tiće ljetnih guma, ne preporučam da uzmete ove save effecrta koje su kod mene provele 25.000 km
naime, prednje (mijenjane su naprijed-straga) su se intenzivno počele mrviti po rubovima, u njih stalno zbog veličine utora zapinju kamenčići i 2 čavla su završila u njima, s time da su obje rupe začepljene, i bome, jedna koja je čepljana - čep je polako počeo izlaziti, a guma oko tog čepa se počela tek počela, srećom, raspucavati....uglavnom te gume se ne vračaju na auto....očito je da je njihova mješavina pogrešna - ili se mrvi, ili se raspucava i sl.

bumo vidjeli...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
C4 Cactus ti je 115tkn sa finom opremom i ''modernim motorom'' kako kažeš :D
Èisto buba u uho ;)
 

Biliæ

vlaj
Ocito ti je najvazniji kriterij dostupnost i kvaliteta servisne mreze. Cini mi se da si vec odlucio...
A ovo za Berlinga i >130 tkn..apsolutno se slažem..
 

liberty

Well-known member
nema dvojbe - berlingo je meni najbolji auto
ali ja sam ga kupio novog u srednjoj razini opreme za cca 30-40 tkn manje nego što bi ga sad platio

meni je dosta bitno kod auta - gepek (jer imam malo dijete), da se na zadnju klupu može komotno sjesti, i da mi je servis u mojem gradu, a da se radi o marci vozila gdje ako naručim bilo koji dio za auto ili nekakav popravak isto dođe unutar par dana

e sad...na auto ne želim potrošiti puno jer stoji vani, od njega ne zarađujem i s njim neću prelaziti više od 10.000 km i tako....gledao sam neke polovnjake, ali im ne vjerujem...nemam pojma

mislim, za novi berlingo neću dati kao za prosječnu novu octaviu...na stranu da li se meni/vama sviđa octavia, ista je avion za berlinga po svim pitanjima
a rapid nije avion za berlinga, ali nije ni po ćemu lošiji i onaj koji zadovoljava moje potrebe dođe cca 113 tkn
 

liberty

Well-known member
pa napisao sam koji su kriteriji:
meni je dosta bitno kod auta - gepek (jer imam malo dijete), da se na zadnju klupu može komotno sjesti, i da mi je servis u mojem gradu, a da se radi o marci vozila gdje ako naručim bilo koji dio za auto ili nekakav popravak isto dođe unutar par dana

cijena: do 140-150.000 kn + onda ovisi o auto kući tj. mogućnosti financijranja/kreditiranja istog iznosa jer vidim da neke banke ipak daju povoljnije uvjete itd. - ali to je manje bitno, bitno je naći "pravi" auto


polovnjaka ima svakakvih - gledao sam u tom rangu cijena par (inače) skupljih auta, neki su mi ok, ali nemam povjerenja kupiti polovnjak + kod nas su polovnjaci dosta precijenjeni, očekujem da auto ipak nakon 4 godine starotsi košta 50% njegove cijene, a ne 65-70% kao što to zna kod nas biti
 

liberty

Well-known member
ne bi 308 sw
cijenim kod njega što ima duži međuosovinski razmak od običnog 308, ali mi se ne sviđa mali volan i ajmo reći specifična instrument tabla

ovaj tvoj savjet za polovnjaka je točan i ispravan - iskreno gledao sam samo par modela koji bi me kao polovni zanimali: octavia karavan i passat karavan starija linija (praktični) i insignia hatchback/karavan (meni se uvijek sviđala, načuo sam i pročitao o njoj svašta), a nagovorili su me da sjednem u audi a4 avant (2014) - fino auto za neke finije ljude od mene

sestra mi ima skodu rapid - za tu cijenu sasvim ok auto, niske nabavne cijene, i nekako nezahtjevan i nezamjetan, u svemu dovoljan - osobito kako sam navikao na berlingo koji nije oličenje luksuza i udobnosti po pitanju opreme, buke u vožnji i sl.

zašto rapid
1.0 tsi 95 ks, verzija edition
bijele boje
= cca 113 tkn

njegove prednosti u mojem slučaju (o manama neću jer bi mogao do sutra):
- 5. vrata
- cca 560 litara prtljažnik
- i naprijed i iza sjednem i ja koji sam korpulentan poput ormara
- tipke na upravljaču za podešavanje onoga/ovoga
- stražnji parking senzori koji su kod tog auta nužda
- uz pažljivu nogu na gasu iznimno mala potrošnja (ako pažljivom vožnjom s berlingom trošim 6 kod rapida trošim 5 litara)
- jednostavnost rukovanja jer nema neke ekrane i điđa-miđe koje ja ne znam koristiti i ne želim znati koristiti (nemam ni smartphone)
- zbog snage motora i cijene vozila mala davanja za registraciju te AO i AK osiguranja
- 1.0 tsi kao u ostalom i svaki mali turbo benzinac iznenadi svakog, pa i mene u vožnji (verzija od 115 ks se dobro nosi i s octaviom koja broji cca 200 kg više)

jedina konkurencija joj je cca 148 tkn skupa octavia 1.5 tsi (ne karavan) koju isto imaju u ponudi
ali 150 tkn je više od 113 tkn, 150 ks je više od 95 ks itd.

nestao mi je odgovor - 308 mi se ne sviđa, ona prednja konzola i ekran s multimedijom su mi nedokučivi, izvana + mogućnosti prtljažnika + produljeni međuosovinski razmak super, ali ovo naprijed navedeno - no way
 

Cutac

Prèkaroš
insignia hatchback/karavan (meni se uvijek sviđala, načuo sam i pročitao o njoj svašta)
Uzeo buraz Insigniju, 2012., ukusi na stranu, sjedala su katastrofa.
Valjda su to najbolja sjedala - na struju, podesiv oslonac za bedra, ali ta sjedala su toliko tvrda da to nije za vjerovati. Vozio sam ga 30-40 kilometara i kada sam uvukao lumbalni oslonac, bilo je malo bolje, ali i dalje pretvrda sjedala(meni). Nakon tih pola sata vožnje doslovno sam osjećao cijelo tijelo. Nije me bolilo, ali nisam se uopće ugodno osjećao.
Suvozačko sjedalo, pak, nema uvlačenje lumbalne potpore i nakon 3 kilometra neki dan su me počela boljeti leđa.

ona prednja konzola i ekran s multimedijom su mi nedokučivi
Jesi probao? Mislio sam i ja da je bezveze, ali sam probao i ugodno se iznenadio :)
 

liberty

Well-known member
nemam povjerenja kupiti polovnjaka
od navedenih - mondea sam vozio, super auto, mazdu ne bi jer mislimd a su joj troškovi održavanja veliki, od toyote bi samo (vozio, ok je ) vesro itd

multimedije nisam probavao....tako da ne mogu suditi, ali nisam vičan tim ekranima

rapid mi je razuman, kao što je berlingo razuman tj. dovoljan

ovo za sjedala vjerujem - jer ja imam velikih problema kad vozim GLA na poslu (onaj mali Mercedes) i leđa me odmah uhvate, a i inače je taj auto katastrofa
 

diegos

Well-known member
Slazem se s libertyjem za Rapid, meni je autic bas fora (verzija s 5 vrata), a i odgovara ti po svemu izgleda ;) Inace ja sam mazdu uzeo rabljenu 4god staru i do sad sve 5, ali da, nikad ne znas sta te moze pogodit
 

liberty

Well-known member
znači, radilo bi se o rapidu sedan (s guzicom) koji isto ima 5 vrata
a ionako onaj kraći rapod (hatchback s 5. vratima) više nije u ponudi jer umjesto njega dolazi novi model

čini mi se da bi s rapidom uhvatio zadnji voz za kupiti jedan jednostavan low cost auto, koji nije prenizak, a koji ima velik i dubok prtljažnik jer je dimenzijama i međuosovinskim razmakom blizu octaviji, koja je pak od njega šira

naime, rapid ima dužinu i prostranost u dužinu, a širinom je ko škoda fabia, što nije nužno loša stvar jer će njegova upotreba biti 90% gradska
mislim da je octavia suvušna za grad i za nju dati cca (ovisno o opremi i motorizaciji) 20-60 tkn više od rapida i nema nekog smisla...

uglavnom, kupujem auto iz potrebe, a ne želje, a moram priznati da je nakon vožnje berlinga, ipak, i vožnja rapida užitak, koliko god to bedasto zvučalo...cca 3 sekunde brže do 100-ke, auto lakši cca 300 kg, nešto tiši auto, auto koji čak manje troši, a opet nije pretenciozan niti izaziva bilo kakve konotacije...bumo vidjeli, razmišljati ću još cca 1 mj pa se onda odlučiti
 

La Marche

Iskreni optimist
Mislio sam ti se prvo osobno javiti, ali, na kraju, zašto još s nekim ne podijeliti vlastita razmišljanja. Znamo se dovoljno dobro da bih ti predložio sljedeće:

zadnjih godinu dana vozio sam se u dva auta koji bi tebi (teoretski, po mom mišljenju) mogli doći u obzir i u jednom sam sjedio u salonu:

1.Octavia, baš simulacija tvoje vožnje, postavljanje staze maratona. 1 km vožnja pa stop na pola minute i tako 30-ak puta za 30-ak km koliko je trebalo napraviti. Sve ok, ali auto nema ni malo šarma, ali ni malo, a koliko se sjećam, tu si se sa mnom i složio. Za razliku od mog S&S, ovaj je iritantan, jer koristi anlaser i to stvarno ide na živce, ja bih ga sigurno isključio (gotovo sam siguran i ti bi), a ljutilo bi me da ga imam, a ne koristim, dapače, isključujem svjesno. Zaista, nije prenizak, jedan dio te staze ide po vrlo lošem puteljku punom neugodnih uzbrdica i nizbrdica i to je progurala besprijekorno.

2.Duster, nemoj se odmah smijati, proveo sam prošlog ljeta jedan dan na Kamenjaku i nešto asfalta. Gle, uopće nije loše, ako uzmeš u obzir drukčije namješten ovjes, što se ne da izbjeći. A izvan asfalta je kralj. Možda se sjećaš da sam jedno vrijeme svog života radio na terenu, Niva i Pathfinder. Niva nije ni sjena od vozila kakvo je Duster (pusti priče s lovcima i šumarima, kupovali su ju jer je jefitna, a onda sami sebe i druge uvjeravali da je dobra), a Pathfinder nije ništa bolji, samo ima jači motor, veću nosivost i nešto tobožnjeg luksuza (ona famozna kvalitetnija plastika). A kad ti zaglavi redukcija pa (čak i prema uputama u knjižici vozila) treba lupati batom i micati auto dok ne otpusti... Nije da ti to sve baš treba, ali pusti ti to, koliko te poznam, našao bi ti zabavu povremeno otići na kakav puteljak... Jeftina je (nadam se još uvijek) i za pretpostaviti da bi ti služila svrsi, a auto zaista djeluje solidno i pouzdano. Na kraju, ta je imala preko 100.000 bez ikakvog problema, k'o Honda. Ili Citroen. A čini mi se da imaš Renault servis u blizini.

3.C3 Aircross, nemoj se ni tu odmah smijati, to bi čak bio moj favorit, iako ti je problem s udaljenošću servisa; auto je prostraniji i praktičniji od oba gore spomenuta, novo konstruiran i to se vidi na svakom detalju. Nisam ga vozio, još ih nisu imali za probne vožnje tada, samo sam sjedio i obišao sa svih strana na predstavljanju. Ne znam mu baš cijenu, ali s osnovnom opremom i motorom ne bi smjela biti pretjerana. A i da se za Citroen razgovarati o tome. Bar dogovori probnu vožnju. Javi ako budeš pa da ti se nacrtam da se i ja malo provozam...:eek:
 
Na vrh