Mislio sam ti se prvo osobno javiti, ali, na kraju, zašto još s nekim ne podijeliti vlastita razmišljanja. Znamo se dovoljno dobro da bih ti predložio sljedeće:
zadnjih godinu dana vozio sam se u dva auta koji bi tebi (teoretski, po mom mišljenju) mogli doći u obzir i u jednom sam sjedio u salonu:
1.Octavia, baš simulacija tvoje vožnje, postavljanje staze maratona. 1 km vožnja pa stop na pola minute i tako 30-ak puta za 30-ak km koliko je trebalo napraviti. Sve ok, ali auto nema ni malo šarma, ali ni malo, a koliko se sjećam, tu si se sa mnom i složio. Za razliku od mog S&S, ovaj je iritantan, jer koristi anlaser i to stvarno ide na živce, ja bih ga sigurno isključio (gotovo sam siguran i ti bi), a ljutilo bi me da ga imam, a ne koristim, dapače, isključujem svjesno. Zaista, nije prenizak, jedan dio te staze ide po vrlo lošem puteljku punom neugodnih uzbrdica i nizbrdica i to je progurala besprijekorno.
2.Duster, nemoj se odmah smijati, proveo sam prošlog ljeta jedan dan na Kamenjaku i nešto asfalta. Gle, uopće nije loše, ako uzmeš u obzir drukčije namješten ovjes, što se ne da izbjeći. A izvan asfalta je kralj. Možda se sjećaš da sam jedno vrijeme svog života radio na terenu, Niva i Pathfinder. Niva nije ni sjena od vozila kakvo je Duster (pusti priče s lovcima i šumarima, kupovali su ju jer je jefitna, a onda sami sebe i druge uvjeravali da je dobra), a Pathfinder nije ništa bolji, samo ima jači motor, veću nosivost i nešto tobožnjeg luksuza (ona famozna kvalitetnija plastika). A kad ti zaglavi redukcija pa (čak i prema uputama u knjižici vozila) treba lupati batom i micati auto dok ne otpusti... Nije da ti to sve baš treba, ali pusti ti to, koliko te poznam, našao bi ti zabavu povremeno otići na kakav puteljak... Jeftina je (nadam se još uvijek) i za pretpostaviti da bi ti služila svrsi, a auto zaista djeluje solidno i pouzdano. Na kraju, ta je imala preko 100.000 bez ikakvog problema, k'o Honda. Ili Citroen. A čini mi se da imaš Renault servis u blizini.
3.C3 Aircross, nemoj se ni tu odmah smijati, to bi čak bio moj favorit, iako ti je problem s udaljenošću servisa; auto je prostraniji i praktičniji od oba gore spomenuta, novo konstruiran i to se vidi na svakom detalju. Nisam ga vozio, još ih nisu imali za probne vožnje tada, samo sam sjedio i obišao sa svih strana na predstavljanju. Ne znam mu baš cijenu, ali s osnovnom opremom i motorom ne bi smjela biti pretjerana. A i da se za Citroen razgovarati o tome. Bar dogovori probnu vožnju. Javi ako budeš pa da ti se nacrtam da se i ja malo provozam...
