Automatski mjenjač

C.R.Doctor

Common-rail doctor
C5 2.0hdi 100kw RHR 2008-> automatska getriba

Recite, kakva su iskustva sa getribama na gore navedenom modelu. Moj ima 310.000 naravno 6AM getriba automatika i za sad radi perfektno.

Navodno ih proizvodi japanac Aisin tako nekako. Problemi, kvarovi, cijena popravka? :whistling:

Upss, sad tek skužio sam sam na starijoj liniji stavio post, molim admina da prebaci na od 2008 :)) my bad
 

es.paradis

New member
ekipa, imam C3 1.4 HDI 2014 sa robotiziranim mjenjačem. auto je kupljen od prvog vlasnika sa 60.000 km, ja sam u međuvremenu napravio 7000. održavan je u ovlaštenom servisu i imam servisnu knjigu.

obzirom da mu je garancija istekla, mislio sam preskočiti ovlašteni servis. iskreno, ne znam kako se održavaju ti poluautomatski mjenjači, logika mi govori da je manje kompliciran nego "pravi" automatik, ali ne bih htio neki skupi kvar jer nisam pazio na neku sitnicu. za sad auto radi bez problema.

ako ima netko nekog majstora na području zagreba koji se razumije u te mjenjače, neka napiše, kao i iskustva i savjete s održavanjem. :)
 

mladenbl

New member
Sto se tice samog odrzavanja, redovno mijenjaj ulje, a kada ti to bude neko radio, vidjeti ces realno stanje mjenjaca.
Ja kada sam kupio C5 u ovlastenom su rekli da se ulje u mjenjacu ne mijenja nikada, vec samo u slučaju kada se nesto radi na mjenjacu. Ispostavilo se da to servisi ne rade iz razloga sto nemaju masinu za zamjenu ulja na automatik mjenjacima, posto je skupa za nabaviti.
Moja ti je preporuka, ako imas gdje u ZG da uradis zamjenu ulja svakih 60. 000 kilometara. Ne znam koliko godisnje prelazis, ali to ti je u prosjeku svake tri godine :)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
To ti je u biti obicn mjenjac, sa aktuatorom, tj robotom koji salta umjesto tebe. Odrzavaj ga ko obicni rucni mjenjac. Svakih 60000 je ok interval zamjene.
 

es.paradis

New member
ok, sve mi je to novo i nepoznato jer sam s prošlim autom napravio 225.000 km i nikad nisam mijenjao ulje u getribi
doduše fiat je u pitanju :D:D
 

mladenbl

New member
Imas probelm sa tupim udarom kada ubacis u Drive?
Hmmm, znam da ima problema sa tim tupim udarom kada se ubaci u R, zbog toga je moj kolega na poslu promjenio auto, jer ga je to nerviralo. Jos kod njega se taj udar nije javljao svaki put kada je ubacivao u R, ali ga je uzasno nerviralo i prodao je auto.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
POZDRAV!Imam Berlinga 1.6 HDI 92HP sa ESG-6!Trenutno cca 165 000 KM,skinuto 100 000,znači trenutno 265 000 KM!Globalno dobar,nekada problem sa udarcem u R položaju,kad je hladan cca 1 min vuče se i kasnije ubaci u drugu(to pripisujem malim HP),i tu i tamo se zatrese u startu kad je hladan!Nemam plan održavanja,tako da neznam dali je mjenjano kvačilo,ili išta rađeno na mjenjaču!Auto je iz Belgije,i CarPass bi štošta objasnio,......ALI ga je nemoguče platiti i dobiti preko interneta,nego samo u Belgiji,a kako tamo nikog nemam.........

Tako da bih molio savjete oko mjenjača,ulje(DA/NE).....koje(proizvođač)........itd!

P.S-Znam za ono kao DOŽIVOTNO,ali isto tako smatram da u najmanju ruku....nema logike!







 

ExOduS442xb

Racing
Trebam pomoć,jedno glupo pitanje ali kaži da nema glupih pitanja, pa, ne mogu nigdje naći podatak vezano za plivajuci zamajac na automatskom mjenjaču, cijelo vrijeme sam bio dojma da automatik nema plivajuci no više nisam siguran jer sam na par mjesta naletio da pse da ima. Imaju li 2.0 120kw i 2.7 150kw pokretani sa AM6 plivajuci zamajac?
 
Posljednje uređivanje:
Meni isto lupa kad se prebaci u D samo što to nije stalno. Recimo preko ljeta se događa gotovo svakodnevno, a preko zime skoro pa nikad. I ima perioda kad mjesec dana ništa, a nekad lupa svaki dan. Iako to nekada zna živcirati, mjenjač inače funkcionira dobro pa još to nisam popravljao.
 

Džoni

Member
Pozdrav!

Ovaj prvi post je ujedno i moje predstavljanje; nadam se da modovi neće zamjeriti što nisam to učinio na podforumu...

Uglavnom, odnedavno sam vlasnik C5 iz 2010 godine, 2.0 HDi 163 ks.
Auto je napravio oko 140 000 km i, koliko mogu primijetiti (nije da imam neka iskustva), mjenjač nema problema.

Po onome što je do sada radio, nisam primijetio da je ikada radio izmjenu ulja u mjenjaču, a ja bih to htio odraditi preventivno, prije nego se desi nekakav kvar.

Koliko sam uspio shvatiti, metoda 'uradi sam' je djelomična i ne obuhvaća sve što može odraditi majstor specijaliziran za ovakve radove (ispravite me ako griješim, jer nisam pročitao baš cijelu temu), npr izmjenu filtera.

E sad, forumaš Fex je davne 2014 LINK spomenuo dobrog majstora u Vinkovcima, što bi meni savršeno pasalo zbog blizine, ali ne znam o kome je riječ, jer ih na netu pronalazim nekoliko koji se oglašavaju da rade ovakve stvari.

Može li netko navesti o kome se konkretno radi?


Također, Ivan hvali servis u Rijeci, a ja ću vjerovatno tamo na put, ali tek negdje u devetom mjesecu, a ne bih toliko čekao...


Uglavnom, hvala unaprijed na savjetima, i nadam se da ću ovdje pisati više neobavezno, a manje zbog eventualnih problema :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mogu samo pretpostaviti da je u pitanju ovaj servis, no možda se i kolega Fex javi, još je tu i tamo aktivan :)
Zamjena ulja ipak nije reparacija, mislim da bi svaki normalniji servis to trebao napraviti bez većih problema.
 

Džoni

Member
Hm, naišao sam i ja na njih, ali nisu jedini koji to rade, pa zato i nedoumica.
Spominju ljudi i Perišu i Drleta na ovakvim temama, pa sam zbunjen.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne poznajem ekipu, ali ako su specijalizirani za mjenjače... samu promjenu ulja bi trebali biti u mogućnosti i žmirećki odraditi. Strpi se još koji dan, možda se javi netko sa boljom informacijom
 
Na vrh