Automatski mjenjač

Buvo

New member
I meni je bilo sumnjivo da nije zamajac i kvacilo mjenjano ali vlasnik se ne kuzi u aute nego ga odveze na servis pa ovi sta vide to i promjene. Dobio sam plan odrzavanja iz citroen servisa u Osijeku i tamo pise da se zubcasti remen mjenja na 240000 km , a za automatski mjenjac nista ne pise sto mi je cudno jer se zna da se izmjena ulja barem mora napravit. Tako da i servisi imaju neku cudnu teoriju u odnosu na praksu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zelen si ti :D
Što se tiče ovlaštenih, ulje u mjenjaču se ne mijenja. A o distribuciji na 240tkm se mogu samo grohotom nasmijati.
 

izubic

Member
nastavak sage o krivom ulju.

u subotu je promijenjeno prvih 3l od planiranih 6 ispravnog ulja. situacija se je instant popravila, cukanje je nestalo. htio sam pričekati s konstatacijom da ne scopram, ali eto nakon tjedan dana, cca 500km i nekoliko dana -15 minusa mislim da je ok.

kroz kojih mjesec dana je u planu i drugih 3l promijeniti.

nadam se da bu nekome pomoglo ovo moje iskustvo.. pazite sto vam stavljaju u auto. bojim se što bi bilo onih dana na -15 da nisam išao za tim odmah.

lp
 

adelone

New member
Tacno sad ne znam sta da radim. Da li da mijenjam ulje ili ne. A planirao sam flushing da radim, jer mi ulje nije nikako mjenjano, a imam 154K km. I osjetim bas blage trzaje npr iz cetvrte u trecu. I sad ste me ustrasili sa ovim da se nista ne dira... :confused:
 

adelone

New member
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=o690DovjDAc[/ame]

Mene je ovaj ubjedio da ne idem sa flushingom. Sve sto je rekao ima logike.
 

izubic

Member
evo ide priča dalje..
pala temperatura i opet se javili simptomi. kad se auto zagrije (10ak minuta) sve je savršeno.
dok je hladan iz druge u treću ako kreneš s pola gasa naglo prešalta i to prekasno, grubo, cukne. ako krenem lagano onda samo overrev-a ali prešalta bez trzanja. slijedeći simptom je da je tih prvih par minuta kao da ima "lokera" kod puštanja i davanja gasa u 5-6. isto tako kad klizim recimo prema zaustavljanju bez gasa okretaji u 5toj nisu kao inače na malo preko 1000rpma nego padnu na ler gas.. ko da je stisnut kuplung.

čim se zagrije perfekcija.

pošto imam još 3l ulja za zamijeniti koje košta preko 1000kn nisam pametan što raditi. trebao bi nekog majstora za automatike da me savjetuje..

ako je to posljedica 3l krivog ulja ima smisla mjenjati ulje.. makar i još 2x3l, ali ako to ne može biti od ulja onda ga bolje sačuvat ako se mora otvarat.

simptomi su počeli nakon izmjene ulja (krivog), pa još gajim nadu da nije mehanički.

daklem.. preporuke majstora provjerenih tražim zagreb okolica.
 

izubic

Member
si ziher da rade automatike? piše na webu:
SERVIS MJENJAÈA / GETRIBA
Vršimo popravak svih vrsta mehaničkih ručnih mjenjača za osobna i laka dostavna vozila.
 

izubic

Member
Ma zvao.. pisao mailove. Preko telefona i maila se nikome neda.. svi su u gužvi.. pa treba dopeljati auto pa defektaža.. ah..

u međuvremenu se situacija donekle stabilizirala. prije neg krenem ga manualno proroštam 1-2-3-2-1-D i lagano krenem pa nema trzaja, a ni loker više ne osjetim u višim :)

tolko me sad to zaokupilo da sam uopće zaboravil kak je prije bilo i osjećam svaku sraćku koja je možda feature a ne bug :thinking:

niš, promijenit ću sad kad i gume ovih drugih 3l pa kak bude bude. Ak nebu dobro otvaram "case" sa servisom da to izvole riješiti.

ak niš drugo sad sam prostudirao mjenjač, mogu u milisekundu pogoditi kad šalta :)
 
Na vrh