Automatski mjenjač

Profiler07

Well-known member
Auto Stocko iz Vinkovaca je jako dobar servis,kod njeg sam radio servis plina dok sam jos vozio plinasa i tako u razgovoru mi je pricao da je odradio masu c6 i servisa i zamjene ulja u mjenjacima...sad ne znam da li je neko sa ovog foruma imao kontakt i iskustva sa njim
 

Brruno

Well-known member
Ja sam dobio informaciju da ako mijenjač nije diran do 150000km da je najbolje da se ne dira uopće,inače bi bilo najbolje otkad se kupi svakih 50000km odraditi bar djelomičnu izmjenu ulja u Aisin mjenjačima. Naravno u slučaju da mjenjač radi dobro. Znalo se često desiti da se nakon izmjene na 150k+ nešto zezne (načešće kvar prouzroče čestice koje ostaju unutra) i mjenjač onda traži popravak. Od gro majstora za mjenjače sam čuo istu priču, pogotovo kad sam naveo Aisin,kazu ne diraj dok se ne pokvari. Tada ceš imati veći trošak ali taj mjenjač se kvari najčešće na dosta velikim kilometražama pa te popravak/reparacija dođe isto kao da si svakih 50000km mijenjao ulje znajući da je original Citro ulje 250kn litra a za izmjeničnu izmjenu na Aisinu treba 9 litara. Ima i po 80kn litra AW-1 ali ne original Citro. E sad,biti pametan je teško u ovom slučaju. Meni pomalo trza dok je hladan kad ga stavim u D ali meni to ne smeta. Da mi lupa ili trza jako ili nesto ne stima vjerojatno bih i ja probao izmjeniti ulje.
 

Borovnicaj

New member
pozzzz, ovih dana postao sam vlasnik C5 2007 2.0 hdi u full varijanti ali imam jedan prolem. Pa da cujem savete od Vas iskusnijih u ovoj bransi. Problem je sledeci : auto salta u sve brzine N,R,P D i Manual ali kad krene da salta ide samo 1-2-3 i kad prebaci u 4 ili 5 ili 6 pocinje da proklicava i prestaje da vuce . Prebacim ga manualno u 3 ide kao lud ,vuce ni grama problema. Ako moze pomoc ili savet ,Hvala unapred
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odi kod specijalca za mjenjače, nema ti boljeg savjeta. Ulje u mjenjaču nije nikada mijenjano?
 

ZlatkoC4

Well-known member
vrlovjerojatno da je lamela u pitanju ali svakako kao što ti je Ivan rekao kod majstora za automatske mjenjaće i da pregleda ulje i osnovne stvari pa tek onda možeš dalje. ali s obzirom da nakon treče ne vuće vjerojatno je u pitanju ipak lamela.
 

brunoVTR

Member
Ja imam onaj problem na automatskom mjenjaču kada je auto zagrijan tj. nakon duže vožnje, kada stanem npr. na semaforu i mjenjač je u poziciji D, držim kočnicu naravno, pustim kočnicu i auto ne krene odmah nego cukne (lupne) pa krene. Zanimljivo je da se to nikad ne događa kada mjenjač stavim na ručno mijenjanje brzina (manual).
Neki kažu da je hidro blok u pitanju, neki da je konverter a neki da treba ulje mijenjati.
Riječ je o Peugeotu 508 2.0 163 KS, 2014. godina (znam da nije Citroen ali ovaj forum mi je draži od Peugeotovog :grin:)

Možda netko ima iskustva vezano za ovaj problem.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ulje je brzo i relativno jeftino za odraditi, ja bi to riješio čim prije, bar da vidim što će se dešavati
 

izubic

Member
meni su problemi krenuli kad sam promijenio ulje.
a ovo da je jeftina opcija isto ne pije vodu. litra ulja je preko 50E, a trebao bi zamijeniti 2x3 litre (bar)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A šta su ti alternative, hidro blok ili konverter većinom zahtijevaju i novo ulje. Pa se troškovi samo zbrajaju.

Nego, kakvi vas problemi more nakon izmjene? Na prastarim mjenjačima mogu i razumiti, ali ispravan mjenjač nebi smio imati problema sa novim uljem. Da nije kriva gustoća ulja?
 

brunoVTR

Member
Alternativa mi je voziti se u ručnom modu :grin:
Ali stvarno mi je zanimljivo da se to ne događa kad je prebačen u taj mod.
 

izubic

Member
pa zar misliš da ako ti mijenjaju hidro blok ili konverter da će ti ostaviti ulje koje je unutra?
što se problema tiče, navodno ako nikad nije mijenjano ulje kroz tipa 150+kkm kad se isto promijeni vole se "isprati" naslage ulja koje brtve neke ventile/kanale i onda počinju problemi u vidu cukanja zbog nemogućnosti razvijanja dovoljno visokih tlakova ili tako nešto.

meni je počeo dok je hladan auto i vani ispod 10oC cukati iz 2ge u treću.
 

ExOduS442xb

Racing
Radio bi zamjenu ulja u mjenjaču na C5, auto je 2009 godište taj 2.7 hdi, u prometnoj piše da je euro 5 norma, i koliko vidim u euro 5 ide AW-1 tj JWS3324 i to sam planirao kupiti. Međutim, na frenchcarforumu kažu da u sve 2.7 hdi ide JWS3309 ali isto tako i piše da su svi 2.7 euro 4 ali je moja prometna to demantirala. Da uzmem JWS3324?
Btw isto na hladnom cucka tijekom prebacivanju u nizu brzinu, auto ima 190k na satu i mislim da nije rađena zamjena ulja u mjenjaču.
 

izubic

Member
moj savjet ti je da izmjenu ulja u mjenjaču prepustiš nekom specijaliziranom servisu za automatske mjenjače. iz iskustva u ovlaštenom je to za njih uglavnom SF.
za Maslića ( https://automaslic.hr/ ) u ZG sam čuo samo pozitivna iskustva, a i sama stranica mu je dosta informativna.

lp
 

Džoni

Member
Zna li netko gdje u HR ili vani mogu nabaviti potrošne dijelove, dakle brtve, koji idu uz zamjenu ulja? U obližnjem dućanu sam dobio informaciju da su šifre 221923 i 220945, no oni ih nemaju na skladištu.
 
Na vrh