Auti na HHO

Petey2501

Member
Pozdrav ekipa, naletio sam na ovu temu i ne da mi mira danima, da li netko od vas ima iskustva s time.

Auto na vodu
Zamislite da imate auto na vodu. Gdje bi vam bio kraj?
Uvjeren sam da jači proizvođači automobila u svojim sefovima čuvaju gotove projekte motora koji za svoj pogon koriste isključivo vodu. Zbog čvrste sprege s naftnim lobijem još uvijek sve drže u tajnosti i proizvode motore koji svojim ispušnim plinovima zagađuju okoliš.

Cijenu plaćamo mi - obični ljudi, a cijena je vrlo visoka. Ne radi se samo o pretjerano visokoj cijeni benzina, dizela i drugih goriva koja pojedincima donosi ogroman profit, a državama puni proračun, nego se radi i o cijeni koju plaćamo kroz zagađeni zrak, zagađenu vodu, zagađena mora i zemlju.

Sve to dovodi do klimatskih promjena s katastrofalnim posljedicama koje smo već počeli osjećati kao ekstrmne vremenske nepogode.

Na žalost, moj auto još uvijek ne ide 100% na vodu, ali zahvaljujući vodi uštedi 40% goriva. Međutim, filipinac Danijel Dingel već godinama se vozi samo na vodu. Prije njega, auto na vodu napravio je amerikanac Stanley Meyer, sve dok ga nisu otrovali u jednom restoranu. Više o tome možete pročitati u članku Automobil na vodu nećete voziti.

Izgleda da je moguće preurediti postojeći automobilski motor tako da kao pogonsko gorivo koristi vodu. Naravno, voda se najprije razbija u takozvani HHO plin. To je mješavina molekula vodika i kisika koja je vrlo eksplozivna i može stvoriti snažan potisak u cilindru motora.

Ove stranice su pokušaj da se mi, takozvani mali ljudi, suprotstavimo izrabljivačkoj politici i damo svoj doprinos očuvanju okoliša kroz korištenje jeftinih i obnovljivih izvora energije. Voda je jedan od takvih izvora.

Ljudi u cijelom svijetu izrađuju vlastite HHO generatore i ugrađuju ih u svoje automobile. Mnogi se bave ozbiljnim istraživanjima i nastoje proizvesti što više HHO smjese uz što manji utrošak električne energije.

Na ovim stranicama želim prikazati njihove uspjehe i pokušaje kako bih potaknuo naše ljude da se aktivno uključe u istraživanja kao i da koriste HHO plin u svojim motorima.

Auto na vodu više nije tako daleka budućnost, kako se nekad činilo.

Kupovina i ugradnja HHO generatora
Gdje mogu nabaviti i ugraditi HHO generator?
HHO generator možete nabaviti na raznim mjestima, počevši od E-Buya pa sve do raznih domaćih samograditelja. Kvalitet ovakvih uređaja je vrlo šarolik. Èuvajte se jeftinih uređaja, jer je to najbolji način da bacite svoj novac.

Trenutno mi je poznat samo jedan profesionalni serijski proizvođač HHO generatora u HR. To je Trgomar d.o.o. iz Bjelovara koji u svojoj ponudi ima nekoliko kvalitetnih generatora i sav potreban pribor za ugradnju. U ponudi je, također, ugradnja u profesionalnom servisu.

Koliko litara plina treba za moj motor?
Za svakih 1000 ccm zapremnine motora potrebna je proizvodnja od 1/4 do 1 litre HHO plina u minuti. Manje od toga, nema efekta uštede, a više od toga dovodi u opasnost ispravan rad motora.

Dakle, ako imate motor od 2000 ccm treba vam generator koji proizvodi 0,5 do 2 l/m HHO smjese. Ako uzmete sredinu, to je 1,25 l/m.

Može li se s ugrađenim HHO uređajem proći tehnički pregled?
Obzirom da HHO booster samo pospješuje izgaranje postojećeg goriva, za sada ne postoje razlozi zbog kojih bi trebali imati smetnje na tehničkom pregledu. Trenutno se ne traže nikakvi atesti i možete slobodno na tehnički pregled.

Na kakve motore se može ugraditi HHO?
HHO generator se može ugraditi praktično na sve vrste motora s unutarnjim izgaranjem, dakle, na benzince, dizelaše i turbo dizele, kao i na benzince s ugrađenim plinom (LPG). Ostvarene uštede neće svuda biti jednake. Ako motor ima bolje izgaranje i veću efikasnost, uštede će biti manje.

Baš me zanima koliko bi uštedio moj XM :)
 

Tonka0559

Member
Koliko ja znam, još nije proizvodnja komercijalizarana. I pričekat ćemo neko vrijeme na to. Ja sam apsolutno za i jedva čekam. Jer cijena goriva neće ići dolje, može ići samo gore.

Ovo prakticiraju već amerikanci, s tim da njihov "mehanizam" uštedi oko 30-40 %, a bjelovarac ide na to da pokuša izvuć i do 80% uštede. Daj Bože da bude tako. :)
 

Petey2501

Member
Kad bi se uspjelo sa ovih 80% uštede bilo bi to super, ljudi koji sada ni u ludilu ne bi kupili neki auto koji im se sviđa jer ima previše troši tada bi ga imali prilike voziti. A ja bi sa svojih 7 litara došao na 1.5l/100km što bi bilo zakon iako se ni na 3.5 l ne bi bunio. Kaže da svakih 500km natočiš par dl destilierane vode i malo sode ili kalij nitrata i miran si.
 

Dalibor

Dado Tornado
sve su to pucnjevi u prazno.

još prije 100 godina na cestama je bilo više električnih automobila nego otto/dizel. fery porše razvija svoj 1. automobil takođe na struju.

inženjer dizel je svoj motor zamislio na biodizel, uljnu repicu, te je nestao na brodu koji ga je vozio u london na prezentaciju svog motora. malo prije londona, predstavio je svoj dizel motor, ali kada nakon nagovora STANDARD oila, tada najjaće svjetske naftne kompanije (kasnije je vlada razdvaja na MOBIL i exxon), odbija prebaciti svoj motor na fosilna goriva, biva najvjerojatnije bačen u more na kanalu le man na putu u eng.

pišem to jer jedini pravi nesmrdljivi pogon je onaj električni, a naftne kompanije nas gule i blokiraju eletromobile.
90tih godina je GM razvio automobil SATURN EV1, pomoću skupine mladih entuzijasta koji su razvili električni dvosjed dometa preko 100 milja, brzine oko 80 milja i za vožnju navodno vrlo ugodnog automobila.

tadašnja vlast savezne države kalifonije prvo izdaje dopuštenje kojim svim američkim kompanijma daje za obavezu da u idućim godinama (oko 2000.) povečaju svoju ponudu elektromobila za 2% na godinu.
ali kako naftne kompanije (koje svake godine povečavaju svoj prihod za cca. 10 bilijuna dolara) imaju predstavnike u najvišim tijelima vlasti (predsjednici regan i bush itd.), vrše pritisak na GM koji igrom ponude/potražnje blokira svoj vlasiti proizvod (saturn ev1 proizv. od 96 do 01.) jer državno tijelo za ekologiju kalifornije odbija dati pravo klubu obožavatelja saturna ev1 za izgradnju električnih "crpki" te blokira zakon kojim obvezuje proizvođače (ford, chrysler, GM) da izdaju proizvode na elektro pogon (ford ranger ev, toyota rav ev itd. itd.)...

sada kalifornija gura automobile na hydrogen. ali ta tehnologija neće biti zamjena za benzin idućih barem 20 godina.

sadašnja tehnologija može razviti baterije koje imaju ogromne domete. ali firme koje rade takve baterije bivaju kupljene od strane naftnih kompnije. kao što se to dogodilo sa naprednim baterijama koje su trebale iči u saturn ev1 još tamo 2000.
MOBIL kupuje kompaniju koja se bavi izradom baterija za elekto automobil. pazi ti to.

naš junak:
ne treba mu održavanje, servis je na 5000milja i nešto se treba napriviti oko guma, ali troškovi su minimalni u odnosu na klasične aute.
puniti ga možete na poslu, kod kuće, bilo gdje gdje ima utičnica.
saturn ev1



tehnologija elktričnih automobila sada bi bila sigurno u stanju pogoniti automobil prosjećne veličine dometa 400,500km... samo što se ta tehnologija blokira, a radi se na tome da se guraju hibridi kao alternativa. a pogađate, i hibridi troše gorivo.

još tamo 60tih naftne kompanije kupuju kompanije sa električnim tramvajim u nekim američkim gradovima i uvode busne linije. profit igra, ostalo je manje važno. može zguglati kako je biodizel prošao u americi. teško je brotiv tako velikih i močnih kompanija.

u americi, do 2006. ne znam kako je sada, veće porezne stimulanske ima hummer nego prius. pogledajte američke automobile, teško ćete nači neki koji ima potrošnju nižu od 25 milja/gallon, dok europski ekvivalentni auti imaju potrošnju 40-50milja/gallon.
 

fullcool

New member
ljudi, nemojte nasjedati na priče o HHO, to je sve prevara. promoviranjem takvih stvari i sami sudjelujete u prijevari pa će te na taj nači samo steći neprijatelje.
pojedini amerikanci su završili u zatvoru jer su osuđeni za prijevaru.
da to djeluje bilo bi to lako i jednostavno dokazati, ali prevaranti uvijek smišljaju izgovore i navode neke svoje besmislene dokaze.
nek taj dida uzme kanister od 5 litara goriva i cijevi za dovod goriva spoji na njega, pa nek onda sa tim vozi 100km. kod novih auta koji pokazuju potrošnju je još lakše, nek snimi kojom brzinom ide i koliko pokazuje potrošnju, ako je manja to bi se odmah vidjelo.
 

Petey2501

Member

Baš sam gledao dokumentarac "Who killed electric car" i tamo prikazuju kako su se 1990-ih u SAD-u pojavili jeftini električni auti koji su bili brži od benzinskih, nikada se nisu kvarili, 100% čisti, mogli su se puniti kod kuće i na poslu. Ljudi koji su ih vozili su ih obožavali, a među njima je bilo malih ljudi, guvernera i zvijezda poput Toma Hanksa, Mela Gibsona, Eda Beaglyea juniora itd.

No onda je došao prokleti Bush junior i 2003. zabranio njihovu upotrebu jer su zaprijetili prodaji nafte i svi automobili su oteti od njihovih vlasnika i uništeni. Bush je nakon toga pokrenio program istraživanje automobila na vodik koji je čista prijevara jer to se nikada neće ostvariti s obzirom da ima previše poteškoća, a služi da zavara javnost kako Bush tobože ima ekološku svijest.

Navodno da se radi o sistemu koji vara lambda sondu te joj daje lažnu dojavu o ubrizganoj količini goriva. Vodik nadoknađuje razliku od trenutne iskoristivosti goriva do 100% (ako imamo staru kramu koja troši 11l a iskorisli 60% goriva onda bi 40% uštedili ovim sistemom).

Vjerujem da ima sistema koji rade ali na balkanu svi koji su ukucali sate na razna istraživanja sad ih žele masno naplatiti bez obzira da li njihov sistem zaista štedi gorivo ili ne (na hrpi foruma sam naišao na priče o poboljšanim performansama motora, no nema uštede jer auto nije usavršen sistem za varanje lambda sonde.
 

deda

New member
Jedina budućnost prijevoza,odnosno strojeva je u struji i to je već gospon Tesla davno riješio,ali kao što neko reče,a kuda sa astronomskom zaradom od nafte?U Venecueli i tam nekim siromašnim zemljama gdje se nafta vleće na bilijune tona,litra benzina je ispod jedne kune,pa onda si zraćunajte koliko love vlećeju bogataši i države,pa nisu ludi da se toga odreknu,a ko pokuša nekaj,pojede ga mrak.Sva sranja na izgaranje ne koriste ništa,a zrak,kaj mislite da ga bude u izobilju.Jedan auto od 1 500ccm prosjećne snage,potroši kisika za soma km,kolko čovjek za cijeli život,pa onda si izraćunajte kolko ste života već svojih i tuđih potrošili.Jednostavno nas treba najmanje pola istrebiti,pa bi se donekle dalo živjeti,ovak neznam dokle ćemo.Prije dvjesto godina na Zemlji je bilo 600 milijuna stanovnika,a danas ih je 7 milijardi,zar mislite da će uskoro biti dovoljno mjesta za sve?Već sada 2 milijarde ljudi nema dovoljno vode,a vi bi je trošili na aute.
 

skafetin

New member
Ljudi moji nije bit u potrošnji ni derivatu bija on benzin zrak voda bit je u tome da država samo traži da nabije porez i da pljačka npr ako je benzin 2kn litra registracija će bit 50.000 kn tako da će uvik sve bit isto
 

Petey2501

Member
Ja sam danas razgovarao sa Jakobovićem kaže mi 4500kn za moj xm 2.1 td a ugradnju radi električar, kaže da je vodik suh pa je najbolje ako se radi po sistemu 50-50 dakle ušteda 50%.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
pišem to jer jedini pravi nesmrdljivi pogon je onaj električni, a naftne kompanije nas gule i blokiraju eletromobile.
90tih godina je GM razvio automobil SATURN EV1, pomoću skupine mladih entuzijasta koji su razvili električni dvosjed dometa preko 100 milja, brzine oko 80 milja i za vožnju navodno vrlo ugodnog automobila.
I Rusi se igraju.

http://www.warnet.ws/news/44403/

:D
 

Petey2501

Member
Mislim da je to OK cijena ali sad nisam pri lovi inače zaista je oK ako bi se uspjelo 50-50, znači da bi imao potrošnju 3,5 po gradu što nije za baciti. No mislim da je za sad to sve malo tricky pošto je sve u začećima.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Mislim da je to OK cijena ali sad nisam pri lovi inače zaista je oK ako bi se uspjelo 50-50, znači da bi imao potrošnju 3,5 po gradu što nije za baciti. No mislim da je za sad to sve malo tricky pošto je sve u začećima.
Tako i ja razmišljam... Iako je ovo predobro, kako bi se reklo, još ne znam nikoga tko pogoni auto ovim gorivom.
 

citronaut

Member
Molio bih da mi netko pošalje broj telefona ili bilo koju kontakt informaciju o Ivanu Jakoboviću koji je ugradio taj HHO generator jer ja ne znam kako da ga kontaktiram (može i na privat) bio bih jako zahvalan.
 

Ciki vts

New member
Molio bih da mi netko pošalje broj telefona ili bilo koju kontakt informaciju o Ivanu Jakoboviću koji je ugradio taj HHO generator jer ja ne znam kako da ga kontaktiram (može i na privat) bio bih jako zahvalan.
Bio je on na njuskalu, 800 kn je bila cijena ;)

Iako, sam si to mozes sloziti uz malo znanja i vremena. Djelovi te kostaju oko 300kn, ugradnja traje 1h i vozi misko.
 
Na vrh