Aditivi iskustva

Krky

Lakerski profesionalac
Postoji,koristi se u vojskama,naročito u američkim makinama za ekstremne uvjete,uglavnom ako motor ostane bez ulja,pa da si možeš spasiti dupe.
Kak je to u komercijali,meni je sve to sumnjivo,jer bi ih naftni lobi dezintegriral da puste nekaj takvog na tržište.Ja se nebi s tim igral,jer ne mjenjanje ulja u motoru napravi takav talog da ne vjerujem da postoji nešto što bi zamjenilo taloženje čađe,aditiva i mulja.
Da još nešto, u uputama piše da se filter ulja treba normalno redovito mijenjati kako je preporučeno, pa valjda to spriječava da se ne napravi talog u karteru..
i zanimljivo je da treba prije staviti taj aditiv10% u staro ulje koje je trenutno u motoru i napravit 500km i tek tada staviti u motor novo ulje sa opet 10% tog aditiva, i onda se postigne željeni rezultat, i nakon toga netreba mijenjati do 120tkm ulje, samo filter ulja redovito kak inače ide, i ako je do sad motor trošio ulje, da če ga nakon toga nešto manje trošiti, i da onda treba samo doljevati novo ulje pomiješano sa tim aditivom 10%..
Deda, el to drži vodu?
Mene to ne zanima toliko radi česte promijene ulja već radi tih nekih poboljšanja rada motora, manjeg trenja kak piše itd..
 

deda

New member
Filter ne može zadržati talog,on je samo radi sigurnosti od sitnih čestica koje nastaju trošenjem ležajeva i cilindara.Aditivi i čađa,sumpor,deterđenti i voda u ulju stvaraju emulziju i talože se na dnu kartera,zato i pumpa ne sauga ulje sa samog dna.Sve to ispustiš van kada se mjenja ulje.Kada toga ima previše onda pumpa vuće i to kroz cijeli motor i postoji mogućnost da se zaštopaju sitne rupice i kanalići kroz koje prolazi ulje i nastaje njesra.Previše aditiva,a to su raznorazne sintetičke emulzije se talože i na klizne i kotrljajuće površine i time osiguravaju glađu površinu,otpornost od habanja,ali i smanjuju zračnost,toleranciju između površina a time prekomjerna i neadekvatna primjena mogu rasturiti motor i prije reda.Nakon ispiranja i ispuštanja tako tretiranog ulja nastaje koma,ako se stavi ulje bez toga,motor počinje lupat i sve ode vrit.Dakle ne smije se pretjerivat i trpat svašta.To ti je isto kao i da slušaš sve moguće reklame i ždereš vitamine i razna čudesa koja sprečavaju kojekakve bolesti,na kraju se otruješ od svega toga.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Spustil sam pol litre danas starog ulja i natočil 0.4l 10% tog aditiva..
Šibam 500km i spuštam ščavu van i stavljam novi total sa 10% aditiva..
Javim reakciju :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
jesi uplatio god. članarinu za Hak:grin:



Disi ti to čitao 120tkm bez promjene ulja:eek:

reci da se šališ:grin:
:D:D piše na karnistru kojeg sam našao u jarku :D:D
Gore sam del fotku naljepnice na karnistru.. :kava::D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ako nije crno ulje onda nije dobro:D:D
Evo sad kod mene 21tkm prošlo od kad sam zadnje mijenjal ulje, samo mijenjam filter ulja na 15tkm, i tak do 100tkm prijeđenih.. :wub:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Več sam pisal o tom aditivu kaj mi je pajdaš donesel iz DE, Mathy se zove.. staviš ga 10% kod izmijene ulja i ne mijenjaš to ulje 100tkm samo filter ulja do max 20tkm, ja sam stavil Purflux na 15tkm, sve skupa od kad sam stavil Mathy aditiv 10% prošel sam 21tkm, još mi je preostalo 80tkm..
Evo nekih inf..

http://mathy.ro/autoturism/aditiv-de-ulei-de-motor.html

[ame]https://m.youtube.com/watch?v=YJ5yZRjQppw[/ame]
 

Zix

Active member
Kada vidim ove opitne strucnjake u belim odelima pa me obuzme neka seta.
Setim se nekih predjasnjih postova i kazem:
Mis beli srecu deli!!!
Hahahaha
 

Krky

Lakerski profesionalac
Provjereno je, kolega napravio 170tkm na prvih 100tkm promijenio i opet stavio 10% tog aditiva, sad več drugu rundu šiba..
I sve je tak kak na njihovoj službenoj stranici piše..
Za ne povjerovat, to se baš treba osobno doživjet, motor mi sasvim drugačije radi nego takav isti motor bez aditiva, razlika se jasno primječuje..

smanjiva trošenje motora
produljuje vijek trajanja motora
zvukovi su smanjeni
bolje ponašanje pri pokretanju
povećavaju otpornost na tlak za podmazivanje filma
Temperatura ulja smanjuje
smanjuje vibracije
sprječava oštećenja
Najbolje značajke u hitnim slučajevima
dobra zaštita od korozije
moguće je proširiti intervala zamjene ulja...
 
Na vrh