Aditivi iskustva

deda

New member
S aditivima se kljukaš svaki dan na tone,nema klope u kojoj nema aditiva,pa jel ti fino ,jest,a zakaj nebi malo u auto utrpao i njemu je fino,pa će veselije ići.STP aditivi su najbolje što se proizvodi u Svijetu,dak da kaj god od njih suneš,neće štetit,može samo pomoć.Ja sam ih nekada prodavao,tak da sam i sam eksperimentirao i mislim da se isplati metat,ne zbog perfomansi nego zbog boljeg očuvanja motora i sklopova.
 

deda

New member
Ja na svim autima svakih 10 000 km sunem aditive i do sada nikada nisam imao ni sa jednim autom problema oko ubrizgavanja,frgića i dizela,a imam ih koji su napravili i preko 200 000 km.Ali sve je od STPea,kakvi su drugi aditivi,nemam pojma.Isto tako i u motorno ulje i antifriz.Ostalo mi od nekad toga,pa se igram.Inaće u Americi se jako puno koriste,bar su mi tako rekli kompići koji tamo žive,jer rade veliku kilometražu svaki dan.A naročito ih koriste u kamionima.
 

Dalibor

Dado Tornado
Znači ipak Da mislim uzet onaj ful cleen;)
znam kako za benzinske motora postoje svjedočanstva kako fuel cleaner mogu super pročistiti ubrizgavanje. na pakovanju piše kako se jedna bočica ulije na 40,50tak litara ako se varam. ali ako si baš želiš pročistiti tada možeš uliti jednu na 10 litara ili manje. ali ne smiješ forsirati auto, jer aditivi za benzince sadrže kerozin, pa da si ne oštetiš motor.

ne znam kako je za dizel motore. ali pretpostavljam kako je slično. pa ako si baš želiš pročisiti stavi jednu bočicu na recimo pola rezervoara. ako ti je filter goriva star, tada prije ulijevanja aditiva zamjeni njega, da ti se nebi dogodilo da se smeće iz njega pod djelovanje aditiva ne usitni i dođe tamo gdje nebi trebalo.

probaj sa stp-om... njega se zna nači u dučanima...
 

skafetin

New member
Da malo skinem prasinu sa ove teme,naime interesiraju me price sa dvotaktolom u dizelu zbog podmazivanja.Jeli to sta steti Hdi i koliko je dobro da se to koristi
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Da malo skinem prasinu sa ove teme,naime interesiraju me price sa dvotaktolom u dizelu zbog podmazivanja.Jeli to sta steti Hdi i koliko je dobro da se to koristi
Ako te dopadne kakva Ass-tra, Gjlof ili sl. uljara, onda svakako. :D

U svoj HDi se ne bih ni u ludilu usudio stavljati dovotaktol :D Lako ćeš zeznuti FAP filter.

One priče o podmazivanju Boš pumpe i blagotvornom djelovanju na dizne bih prilikom izlaska ostavio na pragu radione. :) Mislim da moderna dizelska goriva u sebi već sadrže sve potrebne aditive.
 

1587 VTS

New member
Da malo skinem prasinu sa ove teme,naime interesiraju me price sa dvotaktolom u dizelu zbog podmazivanja.Jeli to sta steti Hdi i koliko je dobro da se to koristi
Kume, ti se salis, vjerojatno :wtf: :eek:
Auto ti radi ko urica, ne cackaj nista dok je tako, toci naftu i gaaaaas :euforija:
Cekaj Zmixa da vidis sta ce ti on rec ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
dvotaktol (deci dva na rezerovar) je išao kada su postojali stari dizelaši tipa vw 1.6D, citroenov 1.9D i sl. prije dvadeset i više godina...
HDI imao bi više štete po ubrizgavanje nego na ispušne filtere...
 

Dalibor

Dado Tornado
glasine su točne.
dvotaktol u rezervoaru je značio duži rad bosch pumpe za više desetaka tisuća kilometara.

važno je da motor nema napredni sustav ubrizgavanja tipa ove moderne piezo milijon bara dizne.
 

Krky

Lakerski profesionalac
El je tko čuo za ovo?
kolega mi koristi, i nije mijenjao sa tim ulje 100tkm samo mijenja filter ulja na svakih 20tkm..
na 20tkm mu potroši 0.2l ulja, i tada samo dolije 0.2l novog ulja pomiješanog 10% sa tim aditivom..
Ajde vi koji bolje znate njemački..?? ima i na netu za proguglat..
karnistar 5l je 200eu odlijal mi je 0.8l da si denem u svoj prvo 0.4l u staro na 500km i onda 0.4l u novo i najmanje 100tkm ne mijenjam ulje.. :D
Dajte neke savijete..?



https://www.mathy.de/shop/de/getriebe/mathy-ta-automatikgetriebeoel-additiv.html
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko sam te shvatil, zvuči predobro da bi bilo istinito.

Iskreno mi je izmjena ulja premali trošak da bi se tu išao ciganit. A rizik nemijenjanja ulja je velik, pogotovo sa sve starijim slinavcem :grin:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Koliko sam te shvatil, zvuči predobro da bi bilo istinito.

Iskreno mi je izmjena ulja premali trošak da bi se tu išao ciganit. A rizik nemijenjanja ulja je velik, pogotovo sa sve starijim slinavcem :grin:
Ne bi ni ja vjeroval da nisam na svoje oči videl i uši čul od kolege kojemu vjerujem..
Koristil je taj aditiv i na prijašnjem autu, ali je veli taj isti aditiv do prije 5 godina bil deklariran da se ulje sa njim ne mora nikada mijenjati, i prošel je sa Xarom 220tkm a da nije mjenjal ulje.. čak je u priopćenju pisalo da bi motor normalno radio da se taj aditiv pomiješa sa vodom a ne običnim uljem i ulije u motor..
Piše da motor sa tim aditivom radi tiše i duže, da dobiva na snazi jer smanjuje trenje u motoru, stoga i manje troši goriva..
Deda ti si rekel da si radil dosta sa aditivima, dal si kad čul za ovo?
 

deda

New member
Postoji,koristi se u vojskama,naročito u američkim makinama za ekstremne uvjete,uglavnom ako motor ostane bez ulja,pa da si možeš spasiti dupe.
Kak je to u komercijali,meni je sve to sumnjivo,jer bi ih naftni lobi dezintegriral da puste nekaj takvog na tržište.Ja se nebi s tim igral,jer ne mjenjanje ulja u motoru napravi takav talog da ne vjerujem da postoji nešto što bi zamjenilo taloženje čađe,aditiva i mulja.
 
Na vrh