Aditivi iskustva

Krky

Lakerski profesionalac
Nebi ni ja da nisam videl na svoje oči kod kolege koji radi u DE.. ovaj auto kaj ima kupil je sa 100tkm i odmah je u njega stavil taj aditiv 10% i sad ima preko 300tkm, na 100tkm je promjenio ulje i oped prošo preko 100tkm, motor radi bezprekorno, Agila 1.8. 16v..
Koristil je taj Mathy i kod prijašnjeg auta, al mi kaže da je prijašnji aditiv Mathy bio da se jednom stavi 10% i nikada se ulje ne mijenja, dog got auto postoji.. 2008 su stavili da se mora mijenjati na 100tkm, vijerojatno zbog neke cake u marketingu.. sa tim prijašnjim autom Reno25 D je prošel 250tkm a da nije uopšte mijenjao ulje, samo uljni filter..
I čital sam po netu, i videl da je to stvarno to..
Evo ja imam sad 22tkm da nisam mijenjal ulje, samo filter mijenjam.. i ne mislim više mijenjati ulje na njemu do 100tkm pređenih..
 

ZlatkoC4

Well-known member
što se mene tiče možete odmah staviti i dvije bočice i nikad više ne mijenjati. ovo je kao da čitam čarobnjaka iz Oz-a. :grin:
čudno da je to tako onda bih profesionalci koristili to. a oni mijenjaju ulje ranije od predviđenog.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Znači ako ti je motor prošao više od 40tkm, onda trebaš tako reč očistit iz nutra motor..
To se radi tako da u svoje postoječe staro ulje, koje ti je trenutno u autu, doliješ 10% aditiva Mathy i voziš 500km, tada spustiš to ulje van i natočiš novo ulje sa 10% aditiva Mathy i voziš 100tkm da netrebaš mijenjati ulje, samo filter..
Znači ako ti ide 4l u motor, staviš 0.4l aditiva, ako ti je na mijerki max moraš spustit dolje na čep 0.4l.. meni je bilo na minimumu i samo sam dolijal 0.4l aditiva, prošel 500km i napravil poslijedni:D mali servis nakon tog takozvanog čiščenja motora.. u 3.6l ulijal 0.4l aditiva Mathy, novi filter i samo gas 100tkm:D na svakih 12 - 15tkm mijenjam uljni filter.. i imam 1l ulja promješanog 10% sa aditivom za nadotakat svakih 15tkm mi potroši do 0.2l ulja..
Znači kod teških okolnosti vožnje, primjer trkači automobili, formule, preporuka mijenjati od između 40tkm i 60tkm
A u normalnim uvijetima osobnog, teretnog ili radnog vozila između 100tkm i 120tkm..
Evo ti cijene
0,5l 29,90 €
1l 53,90€
2.5l 128,80€
5l 209,90€
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ovo sve zvuči fenomenalno, zbilja da ne povjeruješ!
A koja bi bila s-hema iza toga, da se za to baš i ne zna?
I kao što je kolega Zlatko rekao, zašto to profići/serviseri ne koriste? Jedino logično što mi na ovom kapitalističkom svijetu zvuči je da je lova u igri...što manje ljudi zna za to to bolje.

Računica:
mijenjanje ulja + filtera ulja + mehaničar (uzmimo da si ne radimo zamjenu ulja sami) cca. u prosjeku nekom 450-500kn na svakih 10tkm. Za prijeđenih 100tkm = 10 servisa; trošak= 5000kn.

U Mathy opciji. 0.5L Mathya = 230kn, 4L ulja =240kn, filter 80kn na svakih 15tkm do 100tkm imamo 6-7, uzmimo 7 filtera=560kn. S obzirom da je Mathy u igri, samostalna zamjena, trud ne računam. Trošak 1030kn...5 puta manji ugrubo...recimo da se i reorganiziraju cijene svega navedenoga(uračunaju popusti), i da je samo 4 puta manji trošak, i dalje je velika ušteda kad se ovako ugrubo pogleda...je da možda kroz 4 godine se to 'ne osjeti' tako, ali ovo fora zvuči. Još kad se ubroje beneficije, ovo zvuči i više nego predobro...

P.S. tih 4 puta manje bi bilo samo za jedan auto, znači 3000kn manje*pun kufer vozila u prometu, je velika cifra...ovo me sve skupa podsjetilo na Tcom u hrvackoj, koji ima cca 900.000 korisnika, i sad kad ti promjeniš cijenu za samo 1 kunu, sebi si digao 1 miki kuna prometa više...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Nije toliko štos u lovi, već u performansama koje pruža taj aditiv..
Mislim na 2. Ili 3. stranici ove teme deda piše o sličnim aditivima koje je koristila i koristi vojska, da sa njim može voziti jedno vrijeme i nakon kad ti izcuri kompletno ulje iz kartera..
Dobar dio ovih pogodnosti u ovih 22tk ja osiječam..

Motor održava čistim od taloga
smanjuje trenje, ujedno i trošenje
produljuje vijek trajanja motora
zvukovi su smanjeni
bolje ponašanje pri pokretanju
povećavaju otpornost na tlak za podmazivanje filma
Temperaturu ulja smanjuje
smanjuje vibracije
sprječava oštećenja
Najbolje značajke u hitnim slučajevima
dobra zaštita od korozije
Vrhunski ljepljiv ili ljepljive klipni prstenovi
povećava kompresiju
hidraulički podizači točnim vremenom se vraćaju
smanjuje pretjerano visoke unutarnje trenje
 

deda

New member
Ima svakavih čudesa,ali se ne smije prodavat,jedino ako se nešto uspije izvuč van,ali ako se previše reklamira ,ode glava na panj.Prevelika je zarada u pitanju da bi je se močnici samo tako odrekli.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sva nova vozila kako izlaze na tržište imaju i sve veće prohtjeve po pitanju okoliša normi itd. ali se očituje jedna stvar da promjena ulja se diže iz generacije u generaciju odnosno sve više km možeš raditi do promjene ulja.
ovi novi Juperi za hitnu službu što dolaze ide im ulje na 45tkm.

također se za osobne automobile diže granica za promjenu ulja 25,35 40tkm ovisno o modelu. Kako motori napreduju tako izlaze i sve bolja ulja.
tako da ne vidim tu nekih kemijanja za nekakvim dodatnim adetivima.
 

Krky

Lakerski profesionalac
A kakva su to Zlatkić, malo bolja ulja? :D
To su ona loša, sa dodanim aditivima u samoj proizvodnji..
I onda te izađu dva puta skuplja nego da si ti sam u ono lišije ulje deneš aditiv koji oni nisu deli..
 

markan1000

Well-known member
treba vidjeti kemijski sastav ulja i sastav aditiva pa provjeriti postoje li sličnosti u sastavu, odnosno da li se išta iz aditiva nalazi u uljima
 

deda

New member
Odavno ima ulja koja se nikada ne trebaju mjenjati,samo se doljeva.Malo su ih ekolozi stisli pa sad pomalo puštaju na tržište aditive u uljima da se intervali produžuju.Polako, treba još maznut dosta love i na tome dok ne dođe tako da se nikada ne mjenja,sve dok traje motor ili auto.Samo mjenjaš filtere koji skupljaju čađu a ispire ulje.
Prije 40-50 godina su se ulja morala mjenjati na 2,500 km,ne zato kaj nisu mogli napraviti nešto bolje,nego nisu htjeli.Danas bi te svatko poslao vrit da tak nešto mora.
 

ZlatkoC4

Well-known member
A kakva su to Zlatkić, malo bolja ulja?
Najbolja su ona ulja koje je propisao proizvođač za određeni model. jer on je taj koji je proizveo i testirao te motore a ne netko na pijaci.

Onaj tko kupi auto pretpostavljam da je spreman i određeno održavanje podnositi kao što je to izmjena ulja i uljnog filtera. ako to nije u stanju onda nek si nabavi bicikli.
tamo če mu par kapi i otpadnog ulja biti dovoljno za podmazati lanac.:D

ulja su različita i različite gradacije i viskoziteta nije sigurno u svim uljima taj tvoj aditiv jer bih inače jedno ulje bilo za sve vrste automobila kamiona autobusa, oklopnjaka itd....

Po tvome ispada da nema veze koje ulje važno je staviti taj aditiv i stvar riješena. pa nije isto obično mineralno ulje, polusintetično ili sintetičko ulje?

u benzicu je ulje izloženo do 160* u dizelu prelazi i 315 tako da vijek ulja ovisi uvelike i o samom motoru te da li je motor u otežanim i normalnim uvjetima.

Svatko kad promjeni ulje i uljni filter zna da motor ravnomjernije i bolje (tiše radi) te kod ovih novih dizela euro 5 i eur 6 norme se to vidi i na potrošnji goriva.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Je, slažem se sa tobom.. u uputama tog aditiva piše da je namijenjen svim vrstama motora, i piše da ga se dodaje samo u ono ulje koje proizvođač preporučuje za taj motor u koji točiš Mathy aditiv.. tak da sam ga i ja 10% umiješao u Total Quartz 9000 5W40..
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ja ga osobno ne bih nikome preporučio osobito kod ovih novih motora nije se igrati sa tim stvarima. Ako netko hoće da eksperimentira to nek radi na svoju ruku. Samo da poslije ne dođe plakat na forum kak si je :cenzura::cenzura::cenzura: motor :grin:

meni je promjena ulja na 25tkm pa ja mijenjam na 12tkm:cool: to sam radio i na C3 1,4 hdi. i na drugim bivšim citračima također samo na još puno manje km.
koristim uvijek samo ono što je proizvođač propisao.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Mislim da ne kužiš cijelu priču..
Aditiv je provijeren, nema se kaj eksperimentirati, očito nisi čital stranicu od Mathy, rade taj aditiv u Njemačkoj od 1994g.. i velim, do 2008 sa njim nije trebalo uopšte mijenjati ulje..
Znači da su ozbiljna tvrtka.. uostalom na tisuče ljudi koriste taj proizvod.. neznam zlatkić zakaj si tak skeptičan.. naš Ivan bi rekel da sudiš knjigu po koricama :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
neznam zlatkić zakaj si tak skeptičan..
nisam skeptičan već sam uvijek za ono provjereno. Da je to sve tako glatko prvi bih proizvođači auta stavljali taj aditiv i onda dok je pod garancijom za biznis klasu ne bi mijenjali ništa do 100tkm:grin:

tvoj motor je starije norme i možda podnosi takve stvari. Novi motori su daleko napredniji finiji veći obrtaji veći tlak ubrizgavanja fap filter krutih čestica na koje ulje direktno djeluje zato kažem da taj aditiv ne bih preporučio.

Što got oni napisali ništa ih ne košta to pisati. Mnogi prodaju i razne lijekove protiv svih bolesti pa je čovječanstvo unatoč svega toga sve bolesnije :grin:

Samo želim reći da ljudi sa novim motorima novim autima ne bi trebali eksperimentirati na motorima.:cool:
 

webchief

New member
DEDAAaaa ahahah :D ali svakako si u pravu. ne bi napisali toliko kilometara da tako ne treba...

Meni samo nije jasno kako vama svima pise 20-25 000 km, a meni prvi mali servis na 10 000, kako vidjeh izmjena ulja je u pitanju, bas moram da provjerim u knjizici.
 

Gerira

New member
Zanima me ima li smisla dodavati aditive u Xsaru sa 300tkm? Mislim, mijenjao bi i dalje ulje i filter u intervalima, samo me zanima hoće li malo pročistiti motor ako se vozam sa tim aditivom 10ak tkm? Motor inače radi dobro samo eto kopka me malo pošto će joj sad 20 godina :grin:
 
Na vrh