Što kupiti: 1,6 HDi ili 2,0 HDi

Profiler07

Well-known member
Pozdrav momci, kupujem novog C5 i bas sam u dilemi,opcija je 1.6 automatik 2012g 115000presao nema hidrauliku ili 2.0 manuelni 6brzina 2014g 150000 presao sa hidraulikom!U dilemi sam sta uzeti manje kilometara i slabiji motor ili vise kilometara i jaci motor(pri tom skuplje odrzavanje).Ono cega se bojim je to da li je ovaj 1.6 motor automatik preslab za ovo auto?kakav je za odravanje?ima li snage i koliko ima brzina?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Obje kombinacije su nezgodne. Cijena bi baš trebala biti super niska da bi, što se mene tiče, jedno i drugo bila prilika. Pišem to zato, jer je 1,6 je meni preslab. Potrošnja je veća na nego na 2,0. Sad da je 2,0 nešto bitno skuplji za održavanje, ne bih rekao.

Ako ti baš nije sila, ja bih na tvojm mjestu pričekao nešto bolje. Ali, ne znamo ništa o ta dva auta, realno.

Ako si baš zagrizao, sjedi, probaj ta 1,6, pa 2,0. Bude li ti 1,6 Ok, uzmi ga, ali uzmi u obzir da te čeka na njemu veliki servis na 120.000 km (zupčasti sa setom + ostalo)
Ako, je 2,0 uredno servisiran, uzmi njega.
Što se tiče ekspolatacije ovog 2,0, ona je tri puta veća od predviđene. :D To obavezno na dizalicu i temeljito pogledati.
 

Brruno

Well-known member
Obavezno 2.0. 2014 Je em noviji em je auto jaci i bolje ide i manje trosi pri jacoj voznji. Da ne pricamo koliko mu manj treba za preticanje i slicne manevre. Odrzavanje je identicno,nema razlike. Kvacilo i zamasnjak je trosak na oba modela iako je taj 1.6 automatik.Samo 2.0 automatik nema zamasnjak i kvacilo.
Odrzavanje tj. filteri ulja i slicno je Skoro identicno na 1.6 i na 2.0. Razlika u kilometrazi je zanemariva.
Naravno treba detaljno pregledati oba.
 

Profiler07

Well-known member
Ovaj 2.0 prodaje ovlasteni servis i na njemu je uradjen veliki i mali servis,1.6 prodaje auto kuca koja daje garanciju na motor i mjenjac 6 mjeseci cijena potpuno ista 21000km..
 

Brruno

Well-known member
Zašto uzeti c5 ako nećeš uzeti hidrauličara sa velikim motorom za krstarenje?
Ozbiljno pitam, koja je svrha onda?
Ljudi se pogresno uplase odrzavanja 2.0 motora i hidraulike. Naravno da kvarovi mogu kostati jako puno ali su jako rijetki na 2.0 hdi motorima i na hydro 3+ hidraulici. Uostalom, na 1.6 i robotiziranom automatiku se takodjer mogu javiti skupi kvarovi. A gust 2.0 i hidraulike je velik. Jos ako je 120kw motor,gust je jos veci :)
 

Brruno

Well-known member
Jest ali na pravom je jako rijedak. Ovaj Aisin Warner kojeg Citro stavlja na C5 je japanac koji se jako malo kvari. Po netu citam da je jako pouzdran i jos nisam kod nas cuo da crkavaju na ispod 250000km. Malo sam se raspitivao u vezi tog mijenjaca i ljudi koji se bave mijenjacima imaju samo rijeci hvale. Volvo i Mazda takodjer stavljaju taj mijenjac na svoje aute
 

Wuki

Novi èlan
Mjenjač je više manje ok ali izjava da je su kvarovi na hydro 3+ rijetki pa čovječe najveća mana su mu katastrofalno izvedeni hidraulični cilindri.Gotovo da nema x7 hidraulučara koji ih nije mijenjao ili u rani fazama garancije,a do 100 000 sigurno procure.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam za kvarove, ali znam da se robotizirani ručni ne može mjeriti ni sa ručnim ni sa automatskim.
Pravi automatik je zakon. Mekan, ugodan, ma fantastičan za lagodnu vožnju na hidraulici.
A robotizirani ručni nije loš, da se razumijemo, ali nije brz kao ručni, niti je ugodan kao automatik(ili kako ručni može biti).
Po meni je robotizirani promašaj. Dobar jedino ako netko baš baš ne želi sam šaltati.
 

Brruno

Well-known member
Mjenjač je više manje ok ali izjava da je su kvarovi na hydro 3+ rijetki pa čovječe najveća mana su mu katastrofalno izvedeni hidraulični cilindri.Gotovo da nema x7 hidraulučara koji ih nije mijenjao ili u rani fazama garancije,a do 100 000 sigurno procure.
Na mom su mijenjani prednji na 120000km. 1800kn svaki. Pa da svakih 120000km ulozim toliko love pa nije to neki kvar. Kvar je kad svako malo moras uloziti dosta novaca jer se non stop nesto kvari
 

mamut

C5
Donator foruma
meni osobno je robot bolji od ručnog, radi posao, nemam neke strašne zamjerke, a ja nemoram ništa dirat i samo po gasu :D
 

Brruno

Well-known member
Bolji jest ali recimo na 2.0hdi imas full auto zbog kojeg recimo nemas zamajac i kvacilo. Manje za uloziti na vecoj kilometrazi
 

Cutac

Prèkaroš
Manje za uloziti na vecoj kilometrazi
Može i automatik koštati da glava boli :D
Bolji jest
Bolji je za gradsku vožnju, za sve ostalo je lošiji.
Kao što je mamut rekao, voziš, briga te. Za to je dobar. Za autocestu je naravno dobar jer nemaš puno šaltanja, ali na otvorenoj je prespor.
Vozio sam par robotiziranih i svi su mi ostavili identičan dojam - za grad super, za sve drugo ne baš super.

Kada bi se štopalo, vjerojatno bi bio vrlo slične brzine kao pravi ručni, ali problem je što u ručnome ti to kratko traje jer šaltaš i imaš bolju kontrolu, na robotiziranom čekaš da on prešalta(ako koristiš ručni mod, opet moraš čekati).

Ali nema do pravog automatika, mekoća, zvuk motora, ...
 
Na vrh