Što kupiti: 1,6 HDi ili 2,0 HDi

2mario2

Well-known member
Imao sam priliku vozit C5 1.6 HDI automatik i moram priznati da auto ide veoma dobro (za usporedbu imao Audi noviji sa 1.6 dizelskim motorom il ćak 1.9/2.0 nemogu se sjetit više sa ručnim mjenjačem i C5 ga pojede u svemu), šalta odlično bez cukanja il išta. Sad opet frend mehaničar tvrdi da je 2.0 HDI nepoderiv (kolko to vrijedi i za novija godišta sad neznam) tako da kad bih morao ja birati odabrao bi jači sa tih par km više ako je uredno sve na njemu (dijelom zbog ručnog mjenjača jer nisam ljubitelj automatika)
 

Profiler07

Well-known member
trenutno imam ovaj model iz 2007 i kad sam probao novog sa hidr nije ni blizu udoban kao trenutni(nije u pitanju odrzavanje i lupkanje)jednostavno ovaj ovjes iz 2007g je predobar i u njemu se bas ledi

Na mom su mijenjani prednji na 120000km. 1800kn svaki. Pa da svakih 120000km ulozim toliko love pa nije to neki kvar. Kvar je kad svako malo moras uloziti dosta novaca jer se non stop nesto kvari
1800komad i x6???tebi to jeftino???pa brate mili S8 ne kosta toliko za odrazavanje na svakih 120000km...
 

Brruno

Well-known member
hidro na x7 je tvrdji nego stariji. A cilindri na x7 inace propuste prednja 2. Pa i na obicnim autima odu amortizeri. Ne mozes ocekivati da ces vozit auto 200000km bez nekog kvara. samo je pitanje hoce li se desiti tebi ili ptijasnjem vlasniku.
 

Pavel

Lepi™
Ja sam kupio C5 X7 2.0HDi A/T sa 167.000km na satu (ili 170.000, ima precizno u temi). Isto je bilo kuku lele, puno ti je to km, to je grob od auta, francuz itd.

Nisam imao nikakvih drastičnih ili skupih problema osim redovitog održavanja. Odmah na početku problem sa filterom goriva (ovlašteni mi je ugradio nekakvo smeće koje ga je gušilo i na kraju sam morao mijenjati i crijevo za dovod goriva jer je vukao zrak, tako nekako)..

Cilindri ne znam jesu mijenjani. U servisnoj niti računima nema ništa. Ako je u sklopu garancije prodaja bila možda nije evidentirano, možda je, ne znam. No račune za to nemam. Prvi cilindar sam mijenjao ja, prednji lijevi, prije nekih dva tjedna. Naletio na rupu pri malo većoj brzini i sredio njega i stabilizator.

Što se tiče cilindara, 1800kn/kom..Ne znam..Znam da nije ista klasa vozila ali kolega je imao XC90 i mijenjao je stražnje amortizere i to je bilo za plakat. Mislim da ga ispod 3000kn nije našao.

Samo održavanje 2.0HDi motora, još nikog nisam čuo da je imao s njime probleme. Obično kad pljuju francuze, svi se okome na elektroniku. Rijetko tko će ti reći da je 2.0HDi smeće ili da ga je teško održavat. Motor kao motor je ludilo, redovito ulje i filteri van i trajat će.

Mislim da su općenito troškovi za njega u rangu D segmenta. Što uštediš na održavanju motora to uplatiš na eventualno probleme sa elektronikom (kojih su više imale prethodne generacije nego ova) ili na hidroovjes. Tako da te dođe na isto.

Iako evo, nadam se da se neću zacoprat ovom izjavom, ja još nisam čuo da je nekome vrisnuo hidroovjes na ovom novom. Ili da je imao brutalan kvar na njemu. Paziti malo kod vožnje, dodavati ulje po potrebi i to je to.

Nisam vozio 1.6HDi, ja bi na tvom mjestu ipak išao na 2.0HDi.
 

Wuki

Novi èlan
@pavel to što ti nisi čuo za problem s hidroovjesom na X7 ne znači da ih nema.Ponavljam svi X7 imaju problema s nekvalitetnim cilindrima.kad već uspoređuješ kolegu s volvom znaj da ni za citroena nisu ništa jeftiniji zadnji cilindri.I ne odlaze samo prednji nego i stražnji.
@bruno da i na autima sa feder ogibljenjem odlaze amortizeri,ali u prosjeku sva četiri koštaju kao jedan cilindar za citroena.
 

Brruno

Well-known member
Ja sam kupio C5 X7 2.0HDi A/T sa 167.000km na satu (ili 170.000, ima precizno u temi). Isto je bilo kuku lele, puno ti je to km, to je grob od auta, francuz itd.

Nisam imao nikakvih drastičnih ili skupih problema osim redovitog održavanja. Odmah na početku problem sa filterom goriva (ovlašteni mi je ugradio nekakvo smeće koje ga je gušilo i na kraju sam morao mijenjati i crijevo za dovod goriva jer je vukao zrak, tako nekako)..

Cilindri ne znam jesu mijenjani. U servisnoj niti računima nema ništa. Ako je u sklopu garancije prodaja bila možda nije evidentirano, možda je, ne znam. No račune za to nemam. Prvi cilindar sam mijenjao ja, prednji lijevi, prije nekih dva tjedna. Naletio na rupu pri malo većoj brzini i sredio njega i stabilizator.

Što se tiče cilindara, 1800kn/kom..Ne znam..Znam da nije ista klasa vozila ali kolega je imao XC90 i mijenjao je stražnje amortizere i to je bilo za plakat. Mislim da ga ispod 3000kn nije našao.

Samo održavanje 2.0HDi motora, još nikog nisam čuo da je imao s njime probleme. Obično kad pljuju francuze, svi se okome na elektroniku. Rijetko tko će ti reći da je 2.0HDi smeće ili da ga je teško održavat. Motor kao motor je ludilo, redovito ulje i filteri van i trajat će.

Mislim da su općenito troškovi za njega u rangu D segmenta. Što uštediš na održavanju motora to uplatiš na eventualno probleme sa elektronikom (kojih su više imale prethodne generacije nego ova) ili na hidroovjes. Tako da te dođe na isto.

Iako evo, nadam se da se neću zacoprat ovom izjavom, ja još nisam čuo da je nekome vrisnuo hidroovjes na ovom novom. Ili da je imao brutalan kvar na njemu. Paziti malo kod vožnje, dodavati ulje po potrebi i to je to.

Nisam vozio 1.6HDi, ja bi na tvom mjestu ipak išao na 2.0HDi.
Meni je greskom dijagnosticiran kvar na glavnom hidrobloku kad mi se auto spustio na najnizu razinu i nije htio gore. Kad sam pitao ovlasteni jel ikad imao takav slucaj na x7 rekao je nikad. Na kraju je ispalo da nije u hidru problem nego u akumulatoru. Kvar - 600kn.

@Wuki

Razumijem da se kvare cilindri. Ali auto vozis 200000km i mijenjas jednom cilindre. Znaci u prosjeku jednom u 10 godina promijenis cilindre ako si prosjecan vozac.

Meni i dalje vise smeta jeftina plastika oko mjenjaca i naslona za ruku i na vratima. Skripi na pritisak i kad se vozi malo jace po zavojima cvrci i nervira. To se ne moze sredit za razliku od cilindra. Mozda moze ali zahtjeva puno vremena i volje.
 

Cutac

Prèkaroš
Gledam sa strane i ne vidim problem sa cilindrima. Imate voznju Rollsa za 250t kn, ne znam. Sto se zalite na cilindre.
Je, skuplje je nego obicni ovjes, ali to je zato jer nije obicni ovjes.
 

Ax boy

Well-known member
Tako je, i ja bih uzeo prije 2.0hdi pošto je mrga c5 u pitanju, jači motor, manja potrošnja u nekim slučajevima. A po pitanju elektronike u francuzima, evo imam berlingo 2.0hdi 2002, 542 000tkm i u 14 godina nikada vecih problema s elektronikom, jedino motoric desnog podizača stakla otišao prije godinu dana, zamijenjen i tip top ide. Tako da ovisi od auta do auta. Inače bolje ručni mjenjač jer ako krepa nešto na automatskom kukulele, cijena da se smrzneš, popravka. Vidi pa, tri puta biraj, jednom kupuj :) :)
 

mamut

C5
Donator foruma
Mislim da na ovom robotu nije bas cijena da se smrznes, jer je skoro pa isti ko rucni, tako mi je rekao u citroeni mehanicar
 

Profiler07

Well-known member
na staroj c5 2007g presa sa njom ukupno 330000samo sam1 cilindar promijenio inace polovni kostaju oko 20€...toliko poboljsanju hidraulike na novom c5
 

liberty

Well-known member
vozio sam različite tdi motore
za mene su i 1.6 i 2.0 hdi čista fantazija
ako se radi o izboru motora za c5, definitivno 2.0 hdi jer se radi o velikom, teškom autu, pravoj krstarici
 

Cutac

Prèkaroš
Inače bolje ručni mjenjač jer ako krepa nešto na automatskom kukulele, cijena da se smrzneš, popravka. Vidi pa, tri puta biraj, jednom kupuj
Ali recimo uzmi nekoga tko ne zna voziti ručni mjenjač, ubije i kvačilo i zamašnjak i getribu dok si reko' keks. I nosače motora, ispušnu granu, auspuh, ma sve.

jer je skoro pa isti ko rucni
I je, imaš identične komponente, ali imaš elektro ili hidraulične elemente koji upravljaju kvačilom i selektorom brzina.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
2.0 hdi je idealan motor za c5, sad za mjenjac neznam, vozim manualnog sa 6brzina i zadovoljan sam! Premda bi nekad volio da je automatik osobito radi gradske voznje! Al na otvorenoj cesti u kombinaciji sa hidraulikom VRH
 

Pavel

Lepi™
to što ti nisi čuo za problem s hidroovjesom na X7 ne znači da ih nema.Ponavljam svi X7 imaju problema s nekvalitetnim cilindrima.kad već uspoređuješ kolegu s volvom znaj da ni za citroena nisu ništa jeftiniji zadnji cilindri.I ne odlaze samo prednji nego i stražnji.
Nisam rekao da ih nema, već da nisam čuo. A znam barem 4 vlasnika C5 uživo i nešto njih tu na forumu. Profiler07 je mijenjao jedan u 330.000km, ja sam prvi promijenio na 215.000km i to jer sam se zaletio u rupu i razvalio ga.

Svrha C5 po meni je baš hidroovjes, s time da nikoga ne nagovaram niti odvlačim od kupnje istoga. Naravno da mogućnost troška postoji, kao kod svakog automobila. Nisu ni na drugim automobilima D segmenta elektro izvedbe jeftinije. A usporediti održavanje klasičnog i hidroovjesa nema smisla.

Netko neće promijeniti ništa, netko će sva 4 promijeniti do 150.000km. Znam za jedan CLA kojem se razletio motor na 120.000km. Ne znači da će svakom Mercedesu se to dogoditi ali postoji šansa.

Ako postoji i najmanji strah od troškova održavanja, onda možda bolje da zaobiđe C5. Ali kod kupnje takvog modela, kupac bi obično trebao proletiti kroz održavanje istoga i znati na što može računati i može li si takav model priuštiti. S obzirom da je odlučio kupiti, suzio je izbor, jednog ima doma već i član je foruma, zna šta ga čeka. Tako da ne vidim potrebu da mu dodatno itko navodi eventualne troškove.

Moj glas ide za 2.0HDi, a vlasnik kako hoće.
 

Brruno

Well-known member
Dobro si napravio u vezi motora. A hidraulika je 50% tog auta pa steta da nema ali posto nisi bas bio za nju,dobro da nema. Jel automatik ili rucni?
 

pokra89

Well-known member
a vjerojatno ručni, jer sam prilično uvjeren da ne postoji 120kw bez hidraulike a s automatskim mjenjačem.

doduše, mislio sam da 120kw obavezno dolazi s hidraulikom, al očito sam nešto pobrkao...

p.s. znas kako ide ona stara narodna:

citroen bez hidraulike,
ko pjevač bez muzike,
ko Rimljanin bez tunike,

ko ptica bez krila,
ko godina bez aprila,
ko doktor bez mantila,

ko selo bez crkve,
ko zec bez mrkve,
ko šuma bez bukve,

ko žena bez sisa,
ko auto bez servisa,
ko wimbledon bez tenisa,

ko avion bez pilota,
ko kladioničar bez kvota,
ko čovjek bez života.
 
Na vrh