Što kupiti: 1,6 HDi ili 2,0 HDi

Brruno

Well-known member
a vjerojatno ručni, jer sam prilično uvjeren da ne postoji 120kw bez hidraulike a s automatskim mjenjačem.

doduše, mislio sam da 120kw obavezno dolazi s hidraulikom, al očito sam nešto pobrkao...

p.s. znas kako ide ona stara narodna:

citroen bez hidraulike,
ko pjevač bez muzike,
ko Rimljanin bez tunike,

ko ptica bez krila,
ko godina bez aprila,
ko doktor bez mantila,

ko selo bez crkve,
ko zec bez mrkve,
ko šuma bez bukve,

ko žena bez sisa,
ko auto bez servisa,
ko wimbledon bez tenisa,

ko avion bez pilota,
ko kladioničar bez kvota,
ko čovjek bez života.
Cini mi se sa je vborovic imao c5 120kw bez hidra ali automatic. Gdje je uopce nestao?
A ova narodna stoji :D
 

Milosh

Test
Gledam sa strane i ne vidim problem sa cilindrima. Imate voznju Rollsa za 250t kn, ne znam. Sto se zalite na cilindre.
Je, skuplje je nego obicni ovjes, ali to je zato jer nije obicni ovjes.
Cutac je potpuno u pravu što se tiče ovjesa. A to što vjerovatno dobar dio vlasnika C5 očekuje da uživa lebdeći na ćilimu a potajno se nada da nikad neće morati izdvojiti neku malo višu sumu ako se nešto pokvari, to je naš problem (ne upirem prstom ni u koga, i sam vjerovatno spadam u takve).

Što se tiče motora i mjenjača, s obzirom na veličinu vozila te kvalitet i reputaciju 2.0 HDI, ja bih tražio isključivo njega. Što se tiče mjenjača, tražio bih pravi automatik ili 6-brzinski manuelni. Dobar automatik znači pravo olakšanje i uživanje u vožnji. S druge strane, mjenjač od 5 brzina u autu koje je namijenjeno za uživanje na duge staze mi je glupost.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Milosh

Test
E, ali moze se zrtvovati tempomat i promijeniti omjer 5. :D
Ko bi to još radio! Èini mi se da sam čuo da je jedan pokušao i sad se priča da više niko nikad neće. :D

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 
Na vrh