Ti sistemi ovise o tolikom broju faktora da je to smješno... a svaki od njih je krucijalan. Tako da izbora ima kojim putem pristupit gašenju sistema.
A svakako ga se treba riješiti, pogotovo na turbo motorima te ako se auto želi koristit i nakon isteka garancije. Keramički ležajevi turbine i slične gluposti ne riješavaju nego samo prolongiraju probleme.
Za ovlaštene mi je jasno da ne žele to radit (makar sam 100% siguran da mogu), al sposoban električar bi to trebao riješit unutar 15 minuta.
Na VAGovima se recimo kompa narihta da je minimalna voltaža najviša moguća ... i ona si komp misli da je aku slab i ne pali SS. Na KIA/Hy ima mala baterijica kod kutije osigurača koja je dio SSa... makne se, SS je ugašen, ostalo sve radi. Na đapanezerima je često riješenje brikanje konektorića...
Može se i složit modul na tipku SSa pa ga gasi svaki put kad upalite auto...
Na Fordu se isto da preko SWa to riješiti, malo ima kemijanja ali ništa strašno. Ide preko običnog ELMa i vjerovatno piratskog programa.
Na listi, opcija br. 222 je autostop.
Uglavnom vjerujem da ima riješenja, samo očito se mora ići van ovlaštenih.