![]() |
![]() |
#1 |
Mladi član
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:35 Lokacija: Požega
Postovi: 366
Zahvala: 5
Zahvaljeno 5 puta u 5 postova
|
![]()
Evo stigao u ruke Berlingač
Još uvijek sam pod wow efektom Znači XTR paket opreme dodatno je metalik boja. Slike ![]() ![]() ![]() Post je uređivan 14.8.2017. u 18:20 (Mirage) |
![]() |
|
|
|
![]() |
#2 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mladi član
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:35 Lokacija: Požega
Postovi: 366
Zahvala: 5
Zahvaljeno 5 puta u 5 postova
|
![]()
Evo da se pohvalim kako su Citroen prodavači "super" auto sam platio 11.8.2017
Danas je 22.8.2017 još uvijek nisam dobio homogolizaciju i ne mogu registrirati automobil. A sad malo o autu još nisam napravio ni 500 km ali već prevezao čuda a zbog toga sam ga i kupio. Dosta je neudobniji od stare Astre ali to je zbog toga što je to u suštini ipak teretnjak. Od motora sam očekivao malo više navikao na benzinca pa još dok se uhodam na ovako razvijanje snage. Ali ono što mi je veliki plus ima brdo opreme koja zbilja vrijedi svaku lipu. Najviše sam oduševljen automatskom klimom nisam jedan od onih koji vole da im klima radi na max uvijek. Sustav start stop me izluđuje rado bi to trajno isključio. |
![]() |
![]() |
#13 |
Mladi član
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:35 Lokacija: Požega
Postovi: 366
Zahvala: 5
Zahvaljeno 5 puta u 5 postova
|
![]()
To i mene zanima gdje je nestala.
Bio sam danas navratio da pitam gdje im je homogalizacija pa sam pitao za trajno isključivanje s&s i kaže ne može . Ima tipka u kabini za isključivanje s&s ali to je nezgodno svaki put kad se upali auto se mora aktivirati. |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Raspitaj se okolo po električarima... svi auti imaju već neku fintu. Maknut žičicu, izvadit osigurač.... ništa šta bi radilo problem garanciji.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Profesionalac
![]() Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:18 Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.254
Zahvala: 123
Zahvaljeno 137 puta u 126 postova
|
![]()
Ne vjerujem da je SS moguće ugasiti na tako jednostavan način. Taj sistem je integrisan u vise modula/kompjutera u autu i teško da postoji tako jedna tačka koja ga može onesposobiti. Inače, to je pitanje koje postavljaju i vlasnici Ford vozila, i isti je odgovor, ne može se isključiti.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Ti sistemi ovise o tolikom broju faktora da je to smješno... a svaki od njih je krucijalan. Tako da izbora ima kojim putem pristupit gašenju sistema.
A svakako ga se treba riješiti, pogotovo na turbo motorima te ako se auto želi koristit i nakon isteka garancije. Keramički ležajevi turbine i slične gluposti ne riješavaju nego samo prolongiraju probleme. Za ovlaštene mi je jasno da ne žele to radit (makar sam 100% siguran da mogu), al sposoban električar bi to trebao riješit unutar 15 minuta. Na VAGovima se recimo kompa narihta da je minimalna voltaža najviša moguća ... i ona si komp misli da je aku slab i ne pali SS. Na KIA/Hy ima mala baterijica kod kutije osigurača koja je dio SSa... makne se, SS je ugašen, ostalo sve radi. Na đapanezerima je često riješenje brikanje konektorića... Može se i složit modul na tipku SSa pa ga gasi svaki put kad upalite auto... Na Fordu se isto da preko SWa to riješiti, malo ima kemijanja ali ništa strašno. Ide preko običnog ELMa i vjerovatno piratskog programa. Na listi, opcija br. 222 je autostop. Uglavnom vjerujem da ima riješenja, samo očito se mora ići van ovlaštenih. |
![]() |
![]() |
#17 |
Stariji član
![]() Član od: 22.05.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:47 Lokacija: Umag
Postovi: 873
Zahvala: 148
Zahvaljeno 59 puta u 52 postova
|
![]()
Ako ti nitko ne zeli iskljuciti onda nije lose slozit neki trigger, kao sto i Ivan kaze, kad se upali auto da posalje impuls , tj. simulira pritisak na SS prekidac. Samo treba saznati koje su zice ...
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Profesionalac
![]() Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:18 Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.254
Zahvala: 123
Zahvaljeno 137 puta u 126 postova
|
![]()
@ Ivan: Hvala. Nisam znao da FoCCus (program za koji si stavio link) to moze. Inače imam modifikovani ELM327 adapter i koristim ga sa ruskim ElmConfig programom koji isto svašta nešto može. Ovaj FoCCus sam gledao kad je bio u prvim verzijama i nije imao ni pola ovih opcija.
Citat:
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Mladi član
Član od: 12.08.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:35 Lokacija: Požega
Postovi: 366
Zahvala: 5
Zahvaljeno 5 puta u 5 postova
|
![]()
Koliko je taj s&s glup zapravo prekjučer idem po obilaznici u brodu i dolazim na semafore s 80 km i stajem ba crveno auto se ugasi a vozio na 1800 okretaja .
|
![]() |
![]() |
|
Oznake |
berlingo, hdi, xtr |
Uređivanje | |
|