Desna strana ne grije!??

-dominic-

Active member
Donator foruma
Nije baš ohrabrujuće za pročitati. Ja nikako da se bacim na posao, ili je hladno, ili pada kiša ili obaveze.
 

Cale81

Well-known member
Došla zima a desna strana još uvijek mlaka 🙄.
Sada sam opet rastavio obloge da dođem do motorića i klapni, te sada opet proučavam 😬.
Usput sam zamjenio i filter kabine i očistio lopatice ventilatora. Taj dio do filtera je bio jako zamazan (skroz crni sloj prašine /masnoće i na stjenkama i na lopaticama ventilatora). Zar ne postoji neki filter prije ventilatora jer sam u lopaticama našao djelove nekoliko buba/skakavaca 🫤.

Ima li itko neku skicu/presjek kutije za grijanje ili
popis djelova/klapni koji se nalaze u njoj?

Po ovome što se da viditi mehanički je sve ispravno (dvije klapne od grijanja/hlađenja nisu blokirane i povezane su preko polugica na motoriće i to sve skladno funkcionira), da nema negdje još neka klapna koju ne vidim i koja utječe na grijanje 🤨
 

Cale81

Well-known member
Ne preskače ni jedna klapna? Stanu kad dodju u donji ili gornji položaj?
Pa da.
Odspoio sam i motoriće livi i desni i poluge se lagano pomiču, a i vidim kako se klapne pomiču kroz onu plastiku od kućišta
Ne preskaču.
Odspoio sam i motoriće livi i desni i poluge se lagano pomiču, a i vidim kako se klapne pomiču kroz onu plastiku od kućišta.
Ne vidim ja nikakav mehanički kvar
 
Posljednje uređivanje:

andelko

Member
Nije problem nigdje nego u radijatoru kabine i on se mora promjeniti...
Neki dan sam opet mijenjao radijator drugi put u dvije godine.
Prvi put stavio Kamoka bio jeftin i odmah dostupan. Nemojte raditi grešku i ugrađivati jeftini jer če se vrlo brzo začepiti. Ovaj put stavio puno skuplji pa čemo vidjet dokle če trajat!
Uglavnom čest problem kod Citroena i PSA grupacije, vozila kod kojih unutarnji radijator se nalazi u "ležečem" položaju nemaju problema za razliku od naših gdje se radijator nalazi u bočno stoječem položaju!
 
Posljednje uređivanje:

Cale81

Well-known member
Nije problem nigdje nego u radijatoru kabine i on se mora promjeniti...
Neki dan sam opet mijenjao radijator drugi put u dvije godine.
Prvi put stavio Kamoka bio jeftin i odmah dostupan. Nemojte raditi grešku i ugrađivati jeftini jer če se vrlo brzo začepiti. Ovaj put stavio puno skuplji pa čemo vidjet dokle če trajat!
Uglavnom čest problem kod Citroena i PSA grupacije, vozila kod kojih unutarnji radijator se nalazi u "ležečem" položaju nemaju problema za razliku od naših gdje se radijator nalazi u bočno stoječem položaju!
Ma čim sam ga promjenio pred kraj prošle zime (prije cca 8 mjeseci) nije bilo razlike tj i dalje nije grijala desna strana tako da sam njega izbacio iz jednadžbe. Eventualno zrak u njemu ali ne čujem nikakvo šuštanje/bućkanje u njemu ili sustavu općenito.
Ovaj što sam ga ugradio je valeo, nije baš neka no name marka.

To da se kiler začipa svako par godina mi je totalno neprihvatljivo i tu postoji neki drugi problem čija je posljedica to začepljenje.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Ja radi bolesti još nisam raskopao svojeg, a sezona grijanja je počela. Kupio sam ga, čeka na ugradnju skupa s ostatkom antifriza od velikog servisa.
Nadam se da je on, u velikoj većini je baš on problem s grijanjem na desnoj strani, a time i sporo grijanje cijelog auta.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nikad necu zaboraviti 2018, tek zelen sto se C4P tiče. Zima, -5 napolju, suvozaceva strana prijatnih 22C, kod mene kao šoferku da nemam. Kad nisam umro te nedelje, dok nisam raskopao dole, video sta se desava i vezao žicu za ruku toplo/hladno pa ručno prebacivao na toplo -_-
 

ZlatkoC4

Well-known member
Da se nadovežem na ovu temu lijeva-desna strana grije ne grije.
kod sina mi je bila ljetos situacija na c4 isti kao moj. samo boja druga. nije hladio lijevo desno je ali osrednje nekako i to na maxu.

pa povremeno puše više desno nego lijevo? na kraju se ispostavilo da je plin na minimalno. dodao u servisu ulje-plin i od tada ka novi puše-hladi grije.

iako znam za slučaj gdje je bilo do klapne odnosno istrošenog zupčanika što je riješeno sa repair setom.

Čisto da ljudi imaju uvida da su simptomi slični ili isti a kvar ili problem drugačiji.
 

Srdjan_Va

Active member
Ja imam problem za peugeot 308 2010g. I majstor kaze, gledao sam na dijagnostici sve klapne rade, zacepljen ti mali hladnjak....sad ne znam sta raditii.. da li to rucno samostalno kopati i gledati ili dati 100e za nov hladnjak +ruke.
 

Milosh

Test
Da li te klapne mogu preko dijagnostike da se testiraju? Koliko je to merodavno?
Trebalo bi da mogu. Svaki aktuator koji se pokreće električno (čitaj elektronski) bi trebalo da se može i testirati pomoću dijagnostike.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
...sad ne znam sta raditii.. da li to rucno samostalno kopati i gledati ili dati 100e za nov hladnjak +ruke.
To je super cifra, izgleda da je jednostavan pristup onda… jer u jednom Golfu ti je to par radnih dana posla, cifra min. 10x veća
 
Na vrh