VW USA otkrivena prevara

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
VW je (prema dostupnome i s obzirom na vlastiti stav tvrtke) varao na kartama što bi se reklo ... pitanje koliko točno dugo, ali ne radi se o nekome pojedincu koji je to napravio samoinicijativno, nego o prodajnoj politici firme ... i k tome je to i igra velikih brojeva ... a sada to treba platiti
To je jedina činjenica koja je bitna. Varali su i varanje je bila politika kompanije. Tko ih je "otkrio" i zašto "baš sad" posve je nebitno. Je li USA, je li Putin, je li Assad ili Baba Vanga ili netko treći ih otkucao, ne mijenja činjenicu da su, po svemu što nam je poznato, s izravnom namjerom počinili prevaru.
 

BoboActiva

New member
To je jedini i pravi razlog, amerikanci nisu glupi i imaju informacije o svemu i svačemu.
Upravo njihova nazovi borba protiv terorizma im je omogućila da špijuniraju cijeli svijet pa i nedavno je otkriveno Angelu Merkel.
Merkel im se suprostavila suradnjom sa rusijom unatoč američkom protivljenju jer je to njemački gospodarski interes i to je njihov odgovor.

Sutra to može biti PSA ili bilo tko drugi na svijetu kada oni to odluče.

Naravno je da je VW varao, naravno da svi varaju, naravno da ameriku nije briga za ukrajinu nego jedino i isključivo ih zanima putinov pad i naškodit će bilo kome tko ima veze sa njim.
 

mariola

Active member
Jedna zanimljivost iz njemacke koju sam maloprije procitao...
Navodno ce VW uz pomoc Citroena (PSA) rijesiti ovu zavrzlamu tako sto ce u svoje aute ugradjivati njihove filtere (Citroenove).
Zivi bili pa vidili hoce li ovo bit samo neko "naklapanje" il ce se stvarno tako nesto i dogodit.
 

Dalibor

Dado Tornado
vjerojatno smo se svi vozili iza novijih vozila iz VW grupacije koji su, iako novi, znali pošteno zadimiti... sad znamo i zašto :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
PSA Peugeot Citroen portvđuje sukladnost svojih vozila u pogledu emisije štetnih tvari....

27.10.15

I preuzima inicijativu objave podataka o potrošnji pri stvarnoj upotrebi vozila zajedno s neovisnim tijelom....



Brojne nedavne publikacije o nadzoru onečišćenja ukazale su na važnost postupaka provjere sukladnosti i njihove uredne provedbe. Predsjednik upravnog odbora grupe PSA Peugeot Citroën u tim je okolnostima zatražio od timova inženjera Grupe da u tom području provedu dodatne provjere i da daju svoje prijedloge za poboljšanja.

Grupa je temeljito preispitala situaciju u pogledu ispuštanja štetnih tvari i potrošnje goriva.

Što se tiče štetnih tvari, grupa PSA Peugeot Citroën potvrđuje da njezina vozila nikada nisu bila opremljena programom ili uređajem za prepoznavanje testa sukladnosti i za aktivaciju uređaja za obradu štetnih tvari, uključujući NOx (dušikove okside), koji nije uključen pri stvarnoj upotrebi. Grupa podsjeća da su njezina vozila sukladna i da je 2014. nasumičnim odabirom u tvornicama ispitana sukladnost 4300 vozila u području homologacije.

PSA prvi je proizvođač automobila koji je tehnologiju SCR (Selective Catalytic Reduction) « Blue HDi »

uveo na sva osobna vozila s dizelskim motorima koja su usklađena s normom Euro 6. Taj sustav za zaštitu okoliša, za koji je grupa PSA registrirala stotinjak patenata, u brojnim je publikacijama dobio priznanje kao najučinkovitija tehnologija za obradu čestica NOx1. Zbog stečenog iskustva i ulaganja u tu tehnologiju Grupa je na najboljem putu za ispunjavanje buduće norme WLTP koja je predviđena za 2017. Isto tako, grupa PSA izumila je pročistač krutih čestica 11 godina prije nego što je u siječnju 2011. propisan normom Euro 5 za sve proizvođače automobila. Treba podsjetiti da je u prvoj polovini 2015. prodaja osobnih vozila s dizelskim motorima u grupi PSA zauzimala 60,3 % prodanih vozila u Europi i 41,9 % u svijetu.

PSA podsjeća da je vodeća u području potrošnje goriva zahvaljujući najnovijim tehnologijama (benzinski motor EB PureTech koji 2015. u svojoj kategoriji izabran za motor godine, dizelska tehnologija Blue HDI, visokoučinkoviti automatski mjenjači, lakše platforme itd.). Smatra se da postojeći europski test (NEDC)2 iz 1992. nije u skladu sa stvarnom upotrebom vozila. Poput svakog laboratorijskog testa, bio je unapređivan, i unutar grupe PSA, čega su regulatorna tijela svjesna, ali neovisna tijela i promatrači nisu bili zadovoljni. Trenutačno se u Europi raspravlja o tim unapređenjima čija trenutačna elektroenergetska bilanca, koja nije jednaka nuli (razina napunjenosti akumulatora, odziv alternatora itd.), neće biti prihvaćena na sljedećem testu (WLPT3).

PSA podsjeća da u potpunosti podržava uvođenje nove norme (WLTP i RDE4) 2017. koja bolje održava stvarne uvjete vožnje.

U želji da zadrži povjerenje svojih klijenata, grupa PSA Peugeot Citroën preuzima inicijativu:

· Objave stvarnih podataka o potrošnji svojih glavnih modela, što je prije moguće, pod nadzorom neovisnog tijela;



· usvajanja tehničkih odredbi koje su usklađene s budućim postupkom WLTP, počevši od uvođenja "nulte" elektroenergetske bilance za homologaciju novih vozila/motora.
http://www.automototrend.com.hr/vise.php?id=11817
 

charllie

Active member
Jao,jao, izgleda da prica nije gotova,u Austriji na vijestima opet optuzbe.Navodno su manipulirani softveri i na novim 3.0 dizel motorima koji se ugradjuju u limuzine Audija,VW-a i Porschea,opet ih razvalili Ameri.:surprised:
 

deda

New member
Onda neka zapru sve odgovorne za smrtonosni bezolovni benzin.Došlo bu i to jenput na vidjelo.Samo kad neko nekom stane na žulj.Ovak nikoga nije briga,glavno da se ima čime voziti.Isto je i sa vlasnicima VWa,kaj se više ne voze ?
 

markan1000

Well-known member
pravila se mijenjaju i prilagođavaju kroz vrijeme kako se standardi mijenjaju, i svi su ih se dužni pridržavati. tko se ne pridržava, kazna i/ili zatvor. vozači vw-a nisu znali što kupuju jer ih je netko prevario, i taj netko bi i po toj osnovi prevare prema kupcima trebao odgovarati za obmanu, nebitno koliko ta stvar kupcu bila bitna ili ne.
nego, užasno me zanima kako će se vw izvlačiti iz ovih ogromnih gubitaka. cjenovni razred ne vjerujem da će se mijenjati. zanima me hoće li da se iskupe početi trpati više opreme i bolje materijale za postojeću cijenu, ili besplatno održavanje npr., pa na taj način dizati atraktivnost proizvoda? ili će se gubici početi nadoknađivati tako da će se štediti na svakom koraku, pa tako i na kvaliteti proizvoda :thinking:
 

deda

New member
Svako ima svoj uspon,vrh i na kraju pad,kad tada.Stalno se ponavlja ista priča,samo se akteri mjenjaju.
Fala bogu,žal mi je šljakera,jer će mnogi ostati bez posla,(uostalom tko nas žali što smo večinom ostali bez posla),ali već mi je pun kufer kroz sva ova desetljeća favoriziranja toga VWa i "poštenja" Njemaca i njhovih priča.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nisu ni sva otpuštanja ista. Negdje nakon otpuštanja dobiješ otpremninu i odmah drugi (ili čak isti taj) posao, a negdje ne dobiješ zadnjih nekoliko plaća i odeš na burzu.

Nevezano s otpuštanjima, čitam danas na bbc news da su u VW sami otkrili nepravilnosti i u emisiji CO2 kod nekih motora, ugrađenih u oko 800.000 automobila za Europu. Koga zanima, tu je, iako ne piše ništa detaljnije:

http://www.bbc.com/news/business-34712435
 

markan1000

Well-known member
tko vara, pa zvao se on vw, PSA ili netko treći, neka ga se kazni. šljakeri uvijek nahebu, to je tako nažalost. ali privilegiranja ne smije biti, bilo bi zanimljivo vidjeti i koliko su u vw-u uštedili na račun (ne)razvoja ekološki prihvatljivijih vozila u odnosu na druge koji su to fer radili?
 
Na vrh