VW USA otkrivena prevara

deda

New member
Sve je to mega bisniz,svi oni za svakoga sve znaju,samo je pitanje kad kome zbog čega treba metnut.Nema to nikakve veze ni sa ekologijom,ni sa savjesti,boli ih .....
 

La Marche

Iskreni optimist
Meni se čini da je njihov PR odlučio raditi valjda jedino moguće u ovoj situaciji, na kreiranju stava javnosti u kojem "i tako svi varaju", pa te "norme su i tako bezveze", "vidite da mi surađujemo" te time pokušati izboriti sebi bolju poziciju u javnosti i jeftinije se izvući iz svega, te na svemu ovom nastojati izgraditi još bolji "image".
 

markan1000

Well-known member
možda stvarno nema veze s ekologijom, i tu se radi o tome tko kome metne, ali činjenica je da su na kraju glupo pogriješili i pali, i sad je red da plate. kao što će sutra platiti i netko drugi. duboko sam uvjeren da su oni jako dosad profitirali iz ovog varanja, šta zbog nižih troškova razvoja, šta iz činjenice da s takvim emisijama plinova bi teško negdje izvezli aute... sad plati jbg
 

La Marche

Iskreni optimist
Slažem se. Bili bi bedaki da nisu i sve ovo predvidjeli i negdje uračunali.
A bedaki ne lete svemirom.
A možemo nagađati da je to sve jedan cijeli višegodišnji splet i ovakvih i onakvih aktivnosti koji ih je u svjetskoj konkurenciji lansirao u najbolje proizvođače.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Stvar je pomalo dozrijela. Već žanju što su posijali. :( Šteta, jer ne bi bilo dobro da krenu otpuštati radnike. Nadam se im prodaja neće još više padati.

Stigla je kazna VW-u, pada mu prodaja u Japanu, Britaniji...

Prodaja Volkswagenovih vozila na nekoliko azijskih i europskih tržišta pala je u listopadu, prvom mjesecu nakon izbijanja skandala zbog varanja na eko-testovima.

Prema u petak objavljenim podacima, u Japanu je prodaja Volkswagenovih vozila u listopadu pala za 48 posto u odnosu na isti lanjski mjesec. Podaci japanske udruge uvoznika automobila pokazuju da su prošloga mjeseca prodana 2.403 vozila, dok je u listopadu 2014., kada je VW bio vodeći uvozni brand na japanskom tržištu automobila, bilo prodano 4.620 vozila tog njemačkog proizvođača.

Volkswagen je 18. rujna priznao da je u otprilike 11 milijuna dizelskih vozila ugradio ilegalni softver kako bi prikrio stvarnu razinu emisije ispušnih plinova, izazvavši time najveću poslovnu krizu u povijesti.

Izvješće japanske udruge pokazuje da je taj skandal utjecao na prodaju VW vozila u Japanu, s obzirom da je prodaja drugih uvoznih automobila, isključujući VW, na tom tržištu u listopadu porasla za 5,3 posto, na više od 16.400 vozila. U petak je objavljeno i da je u Južnoj Koreji prodaja VW vozila u listopadu također gotovo prepolovljena u odnosu na isti lanjski mjesec. Tako je u prošlom mjesecu na tamošnjem tržištu po prvi puta nakon četiri godine prodano manje od 1.000 vozila te njemačke kompanije.

Premda manje, pala je i prodaja VW-ovih vozila na tržištu Velike Britanije, pokazuje u četvrtak objavljeno izvješće tamošnje udruge proizvođača i trgovaca vozilima.

Prodaja svih brandova VW grupe, čije podatke prati ta udruga, pala je u Britaniji za otprilike šest posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Pritom je prodaja VW-ovih brandova pala za 9,8 posto, s lanjskih 15.495 na 13.970 vozila, dok je prodaja Skoda modela pala za 3, a Seata za 32 posto na godišnjoj razini.

Međutim, prodaja Audi, Porsche i Bentley vozila u listopadu je u Britaniji porasla u odnosu na isti lanjski mjesec. No, nije VW jedini proizvođač kojemu je prodaja pala na tom tržištu. U Britaniji je, naime, u proteklom mjesecu ukupna prodaja automobila bila za 1,1 posto manja na godišnjoj razini, i to po prvi puta nakon 43 mjeseca neprestanoga rasta prodaje.

Od kada je prije više od mjesec i pol dana američka Agencija za zaštitu okoliša (EPA) objavila da neka dizel vozila VW-a imaju softver koji na eko-testovima prikazuje znatno manju emisiju štetnih plinova nego inače, njemačka je kompanija pod snažnim pritiskom. Volkswagen je početkom ovoga tjedna objavio i da su otkrivena "neobjašnjiva ispuštanja" ugljičnog dioksida na oko 800.000 dizel automobila. U četvrtak je Europska komisija poslala pismo svim ministrima za industriju i zaštitu okoliša u članicama EU-a tražeći ih informacije o tome imaju li saznanja o nepravilnostima u vezi emisije ugljičnih dioksida i, ako imaju, o koliko se vozila radi.
 

Damaj

Active member
Pa šta ako VW počne otpuštati radnike i ako im padne prodaja automobila, netko drugi će proizvoditi više automobila i zaposliti veći broj radnika, samo što to u tom slučaju ima značaj jedino za VW grupu i samu Njemačku, a za Hrvatsku to nema neki značaj. Kako su švabe preuzimali tvornice i zauzimali tržišta, sada je vrijeme da to počnu vraćati.
 

vborovic

C5 modifikator
Samo za dedu: la voiture & kuruma (napredni neki forum, niti mi japanski neda pisati, Sale složi to) ... :D
 
Posljednje uređivanje:

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Saga bez kraja, izgleda.

Policija upala u Renault, dionice im pale za 22 posto

Cijene dionica francuskog proizvođača vozila Renault potonule su u četvrtak na Pariškoj burzi 22 posto, nakon što je objavljeno da je policija upala u nekoliko njegovih tvornica.



Kompanija je potvrdila dolazak policije, kazavši da su istražitelji željeli provjeriti opremu u tvornicama.
Renault je objavio i da u potpunosti surađuje s istražiteljima te naglasio da ne koristi uređaje koji lažiraju emisije štetnih plinova.
Prva izvješća povezivala su te istrage s emisijama štetnih plinova vozila, no francuska policija to nije potvrdila.

Prva vijest o istrazi potekla je od sindikata CGT Renault, koji je naveo da je usmjerena na odjele za kontrolu motora. Sindikat je kazao da su istrage vjerojatno "povezane s posljedicama afere u Volkswagenu s namještenjem emisija štetnih plinova". Sindikat je također kazao da su policajci odnijeli osobna računala nekoliko direktora.
Prošlog mjeseca Renault je najavio da će uložiti 50 milijuna eura na usklađivanje stvarnih emisija svojih automobila s onima koje pokazuju službena ispitivanja.

Vlasti i proizvođači automobila su na oprezu u svjetlu nedavnog skandala s lažiranim podacima o emisijama štetnih plinova u Volkswagenovim vozilima.
Volkswagen je priznao da su njegovi dizelski automobili bili opremljeni s računalnim softverom koji lažira podatke o emisijama tijekom ispitivanja. U danima nakon skandala nekoliko proizvođača automobila dalo je izjave tvrdeći da njihova vozila poštuju sve standarde o emisijama i da nemaju ugrađene sporne softvere.

VW je objavio da je sa spornim uređajima opremljeno oko 500.000 automobila u Sjedinjenim Američkim Državama. Softver je dizajniran na način da pokazuje veću učinkovitost potrošnje goriva u VW vozilima i manju količinu ispuštanja štetnih plinova.
Njemački proizvođač također je najavio planove za povlačenje i inspekciju 8,5 milijuna automobila u Europi, uključujući 2,4 milijuna u Njemačkoj, 1,2 milijuna u Velikoj Britaniji i 500.000 u SAD-u.

Nakon što su se i cijene dionica ostalih proizvođača vozila našle pod pritiskom, francuski proizvođač Peugeot Citroen objavio je da njegovi uredi nisu pretraživani te da testovi o emisijama ne pokazuju anomalije.
Francusko ministarstvo financija odbilo je komentirati slučaj, a komentar nije zasad dalo ni ministarstvo energetike.

tportal.hr 14.2.2016.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Znači, među proizvođačima nema vjerojatno nikog bez putra na glavi. :)
S druge strane, to ožda govori o tome koliko je većina tih EU zakona promašena. Isto kao i ograničavanje snage usisivača na 1200W, toaletnog vodokotlića na 8 litara i sličnih birokratskih maloumština. :(
 

deda

New member
Kaj ti to govori,nego dao je sve na svijetu jedna velika farsa i prijevara.Od nafte,vode,klope,farmacije,medicine i svega gdje se može ubrat lova.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Od nafte,vode,klope,farmacije,medicine i svega gdje se može ubrat lova.
Što je u medicini prevara? :) Što je u farmaciji prevara?
Kad dobiješ upalu, nitko te ne tjera liječniku niti da piješ lijekove. :cool: Odeš fino lokalnom travaru, homeopatu, bioenergetičaru, piješ čaj, zoveš 060-tarot, Babu Vangu... :)
 
Na vrh