VW USA otkrivena prevara

La Marche

Iskreni optimist
Hm!
Kod Citroena nema čega:
nema novina? ili nema priznanja? ili nema ispušnih plinova? ili nema lažiranja? ili nema dva milijuna? ili nema Audija? ili Nikola (36) nije bio u afektu? ili su oba pobjegla iz sudnice?
U lijepom okruženju se spominje AUDI! Zaista ozbiljno novinarstvo - ovako pozicioniran članak o auto industriji, među ubojice i bjegunce!
:)
vidi smile, da me ne optuže da dižem penzije... tenzije.

Kod Citroena ima budućnosti. Moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kod Citroena nema čega
TaDaa! :)

"Adac found Jeep’s Renegade 2.0 emitted 10 times more NOx while other cars producing at least six times more NOx included Hyundai’s i20 1.1, Fiat’s 500x 1.6 and Citroen’s DS5 Hybrid4."

(...)

"PSA Peugeot Citroën said: “PSA complies with the approval procedures in effect in all countries where it operates, and that engine settings, assuming the same conditions of use, are identical whether for approval procedures or in real life.”"

http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To sad VW podružnica ADAC pokušava smanjit opterećenje na taj isti VW. ADAC ne treba shvaćat ozbiljno, rađe pričekat rezultate ozbiljnog testiranja.
 

charllie

Active member
Evo jucer v Kleine Zeitung objavljena tablica odstupanja tvornickih od stvarnih podataka za CO2 u ispuhu,najvise odstupa Dacija s 35%;Nissan z 34%,VW 28%
a Citröen s 18%,najmanje Mitsubissi 6%.
Za ostale plinove nazalost nije bilo tablice k tomu u Austriji vec besplatno zovu u servis i korigiraju softvere al ne veliju dali se potrosnja zbog toga povecava znaci sve je jasno ak sute o tomu.
Brzo bumo citali oglase menjam passat za C5 al nek si ga vrit porine.:whistling:
 

ZlatkoC4

Well-known member
rađe pričekat rezultate ozbiljnog testiranja.
upravo to jer ovdje se spominje samo hibrid što je ako je i točno zanemarivo jer tek je novi na tržištu i ne u nekom broju. a opet govroi da bi po tome ostali bili ok:grin:

radije ćemo sačekati kao što Ivan kaže ozbiljne rezultate testiranja.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ma to su različite stvari.

Koji su "stvarni" podaci? Moj C4 troši puno manje od onog mog mehaničara, moj C4 troši 10% manje meni nego mojoj ženi.
Nema stvarnih podataka. Oni ovise o uvjetima i načinu vožnje, pa to valjda svi znaju.

Kontrolirani su podaci jedino ti koje dobiješ na testiranju. Točno određeni uvjeti, poznati ciklus i to je jedino mjerodavno i svima isto.
Ciklus, na žalost, nema puno veze s kretanjima današnjeg prometa i to je problem o kojem bi se moglo pisati i tema koju sad vjerojatno i PR malo češće poteže pokušavajući opravdati, ublažiti i razvodniti situaciju, ali to nema veze s ovom temom.

Kod VAG se radi o namjernoj promjeni rada motora kad prepozna testiranje i time mijenja rezultate u tom određenom ciklusu, začudo sebi u prilog. Moguće je da to rade i drugi, ali uhvatili su VAG. Sutra će možda nekom drugom dokazati, a možda i neće.

Ne znam čemu na citroenforumu tražiti olakšavajuće okolnosti za VAG i to na krivim mjestima.
Baš me briga za VAG.
Moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS.
 

vborovic

C5 modifikator
Kod VAG se radi o namjernoj promjeni rada motora kad prepozna testiranje i time mijenja rezultate u tom određenom ciklusu
Baš me zanima kako to auto zna da je trenutno testiran, to je dio u priči koji nigdje nisam shvatio u cijelom tom VW problemu ... imalo bi mi smisla da je VAG ekipa aute prilikom uvoza (homologacije) na USA tržište radila modifikaciju, pa onda prodavala aute koji su na prijevaru prodani ... a pored toga, na svakom idućem tehničkom, kako bi auto mogao znati da je u fazi testiranja? Dok je u STP-u, dobije kleme na akumulator, senzor na auspuh i to je to ... druga stvar da se netko spaja OBD-om na uređaj, pa da računalo ima nekakvu 2-smjernu komunikaciju sa nekim drugim uređajem, bez toga, nema šanse da auto zna što mu se radi i gdje se trenutno nalazi (osim ako nije negdje ugrađen skriveni gumb koji se uljuči/isključi prema potrebi, a za to bi onda morali znati i biti uključeni i vlasnici automobila ... npr. 50 ccm skuteri i limitatori brzine, stara fora)
 

La Marche

Iskreni optimist
Navodno je neka sasvim jednostavna stvar u pitanju... čitao sam kad je to počelo, ali nemam više pojma gdje, lako prepoznatljiv je specifičan režim rada koji se ne pojavljuje nigdje u praksi osim pri testiranjima i njega auto odmah otkrije i promijeni način rada.
Koliko sam shvatio, to uopće nije bio problem, teže je bilo zamaskirati taj način rada, ali to je jako daleko od moje struke i interesa, pa je moguće da sam si ja to samo tako nestručno preveo na sebi razumljiv jezik.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za testiranje se gasi esp, volan stoji ravno a kotači se okreću. Software je prilagođen da to prepozna i prebaci u mod za testiranje. U normalnoj vožnji je praktički nemoguće uć u njega.
 

vborovic

C5 modifikator
Za testiranje se gasi esp, volan stoji ravno a kotači se okreću
Mi pričamo o eko testu ili o kočnicama/težini auta? Nemojte me zafrkavat ljudi, pa bio sam do sada na raznim tehničkim pregledima u raznim stanicama, nisam CVH stručnjak, ali eko testiranje izgleda ovako: auto naravno upaljen, dignuta hauba, kleme na akumulator, ako motor nije dovoljno zagrijan, onda se bude turiralo s gasom da se postigne radna temperatura za mjerenje, cijelo vrijeme je na auspuhu priključena sonda/usisavač koji mjeri ispušne plinove, i to traje od-do u minutama, može biti gotovo za 2-3, može trajati 10 minuta i više ... i kak bi auto mogao iz navedenoga zaključiti da je na eko testu?

EDIT: U međuvremenu sam pročitao barem 20-30 članaka, gdje se spominje "defeat-device", odnosno dodatni sklop ili samo dodatni softver koji nešto radi, ali što točno, nitko nezna ... toliko o tome ... prije bi rekao da se USA i preko auto industrije osvećuje Europi, preciznije Njemačkoj, da ih se oslabi (sirijske izbjeglice nisu dosta, jel)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I koliko puta tokom eko testa u te dvije tri minute se okretalo volan?

Nije neki problem isprogramirat okidač druge mape kod turiranja bez okretanja volana.
 

vborovic

C5 modifikator
Vrlo vjerojatno ni jednom, osim ako nije bilo slučajno ... ali, postoji cijeli niz parametara koji bi se također mogli uzeti u obzir, ne uzimajući kut volana ... brzina vozila, akcelerometar, usis zraka, ... ali, svejedno, to je i dalje na razini trača, odnosno, nitko ne zna što su (i ako su) napravili na autima, samo posljedice ...

Ja bi napravio drukčiji sustav, da je cijelo vrijeme smanjena emisija (umjetno), a dok zatreba, da se auto "otvara", odnosno da radi punim plućima (ubrzanje, gradska vožnja, etc.) ... puno jednostavnije je to izvesti, nego ciljati na relativno uzak set "laboratorijskih" uvjeta ... ali, ok, ako se proizvođači tako budu igrali, ne bi me čudilo da se počnu tehnički pregledi odvijati na stazi/poligonu ... bežični sustavi odavno postoje, nigdje ne piše da bi auto mora biti stacionaran da se npr. izmjeri CO2 emisija
 

La Marche

Iskreni optimist
To ne bi trebalo imati nikakve veze s onim što mi zovemo eko test.

To je nešto poput ovog:
http://www.propisi.hr/print.php?id=4783
gdje se poziva na ECE R 84.00, a o tome sam na brzinu našao ovo:
http://125.32.98.1/critenon/国外标准/ECE/Ece084e.pdf
A i ovo mi se čini odličan rad na tu temu:
repozitorij.fsb.hr/2949/1/18_09_2014_Zavrsni_rad_Mandic_final.pdf

Više od toga ne želim istraživati.
Ovaj zadnji koga zanima molim da prekopira adresu, jer kad sam stavio link, cijeli se dokument otvarao u postu, što nisam želio.
A koga to sve ne zanima, ipak pročitajte u tom zadnjem dokumentu, Završnom radu, bar točke 8.1. i 8.2. Meni je bilo zanimljivo.
Marko Mandiću, svaka čast, želim ti sreću i da brzo nađeš posao, ako već nisi.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nećemo dugo saznati pozadinu priče, ako ikad. Neki govore da je ovo samo nastavak borbe između klanova Porsche i Piech... sapunjara samo takva
 

Citru

New member
na eko testu se niti volan okrece niti se kotaci vrte jer se eko test radi dok auto stoji na mjestu a ne u voznji...postoji ''caka'' kako se deaktivira ''program'' i dobiju se realni rezultati ali nije za javnost
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moramo imat na umu da NHTSA i Eu imaju različite metode ograničenja, testiranja... u Americi to ide čak i od države do države različito.
U Eu je još najlakše a proć...motor se testira bez dodatnih opterećenja.

postoji ''caka'' kako se deaktivira ''program'' i dobiju se realni rezultati ali nije za javnost
Prema ovom što je do sad napisadno, samo okreneš volan. Ili ga, kao Ameri u ovom slučaju, testiraš na cesti, sondu u auspuh i gas.
 
Na vrh