Xantia by zoran37

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

zoran37

New member
Dobro je nemorate više. Filter je čist, ulje koliko mi je iscurilo a iscurilo je sigurno više nego ga ima u cjelom sistemu (zbog nedavnog kvara sa šeširićom na kočionom celindru) je stavljeno novo što opet znači da je i ulje novo, remen ne klizi, stop se gasi, ne vuče zrak, pumpa je ok, Težak je na volanu samo kod prvog paljenja i to tek prošla dva jutra na -12 i -14 no nakon kilometar vožnje sve je ok opet.

Zaključak.

Autu je jednostavno zima.
 

boban1982

New member
E svaka cast na toj recenici da ne volis coveka koji voli zimu,kao da sam je ja rekao!A i ja svaki dan po deset puta psujem zimu,ali na forumu ce me mozda opomenuti pa ne smem.:whistling:
 

Zmix

New member
E svaka cast na toj recenici da ne volis coveka koji voli zimu,kao da sam je ja rekao!A i ja svaki dan po deset puta psujem zimu,ali na forumu ce me mozda opomenuti pa ne smem.:whistling:
Eto vidiš.
Opsuj, brate... Tu si di si ali bar se manje jediš! ;)
 

zoran37

New member
Joj joj jutros problemi i problemi sa autom, upalim i neće dić prednji kraj, volan ko na tenku i to nekom iz prvog svjetskog rata, sad kad se zagrijao radeć na mjestu digao temperaturu na 92-3 i upalio ventilature, termostat neće otvorit, na pumpi mi je iscurilo malo LHM-a joj joj. Malo sam micao ono za spuštat i dizat auto i ajd nekak proradilo i digao je i prvi kraj. Sad ću ga malo ostavit jer je motor topal pa bumo vidli oće termostat proradit. Koji cirkus sa tim autom na -21.
Jeb hidrauliku po zimi.




By zoran38 at 2012-02-08




Znači ulje mi je probilo pokraj ovog debljeg željeznog lajtunga a tu je bilo i prije stalno vlažno oko njega.
Pretpostavljam da to je lajtung serva volana.
Tu je neka brtva ili nešta, šta ima tu?
Nisam pokušavao dotezati niti sam odšarafljivao lajtung.
Vidim da mi fali i LHM-a jer kad je na normalnoj visini onda je tamam između one dvije crtice na posudi.




By zoran38 at 2012-02-09



By zoran38 at 2012-02-09
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
mislim da običan LHM nije za ove temperature, postoji LHM+ koji je tekuć do -60°C (ima poboljšane i neke druge karakteristike).
 

darekb

New member
Nemam nikakvih problema sa svojom Xantiom.
Stoji svaki dan vani 8-10 sati, uredno pali-vozi, žena ju trenutno više vozi, ništa ne prigovara...
Sve u svemu ja zadovoljan...
 

Lakii

Well-known member
Znači ulje mi je probilo pokraj ovog debljeg željeznog lajtunga a tu je bilo i prije stalno vlažno oko njega.
Pretpostavljam da to je lajtung serva volana.
Tu je neka brtva ili nešta, šta ima tu?
Nisam pokušavao dotezati niti sam odšarafljivao lajtung.
Da, taj stupanj pumpe je za servo. I da na niskim temperaturama se vide slabe tocke u sustavu, tebi je to pumpa.
Iako, LHM kazes da si samo nadolijevao a ne mjenjao? Nemozes kroz nadolijevanje zbog propustanja zamjeniti ulje, ne ide to tako.
A da auto drzis u garazi?
Bojim se da ti ne gine nova pumpa prije ili kasnije...

Odkud ti tocno curi ulje? Odispod one velike matice ili same spojnice na cijevi?
Spojnicu mozes dotezati i savjetujem ti da drzis kontru na velikoj matici. Veliku maticu NIKAKO nemoj dotezati jer je ispod nje O-ring i moglo bi ti jos jace poceti pustati. Ako tu pusta, treba zamjeniti o-ring, kosta par desetaka kuna.


Vidim da mi fali i LHM-a jer kad je na normalnoj visini onda je tamam između one dvije crtice na posudi.
Hm, a da dignes auto na najvisu i provjeris?

mislim da običan LHM nije za ove temperature, postoji LHM+ koji je tekuć do -60°C (ima poboljšane i neke druge karakteristike).
Pa, samo se LHM+ i prodaje kod nas, ako je do ulja, onda mu je zbog starosti...
 

zoran37

New member
Ma O ring je prdnuo. Možda je mojim mukama došao kraj. Vidićemo za koji dan, mislim da sam ubo jebnog Jeep-a V8 sa plinom.

Nemam garažu, auto je vani ispod nadstrešnice, ispod krova je ali krov ne štiti od zime, okolo je sve otvoreno.

Curi ispod velike matice, znaš li dimenzije O-ringa da ne raskapam prije nego nađem drugi?
 

jurapz

New member
Vjerovatno ti je otišao onaj o-ring na pumpi, ja sam si napravio toga jer to često odlazi, a što se neće doći napred vjerovatno korektor malo šteka, moj xm pali bolje nego na ljeto sada i gasi stop za 1-2 sec, kada je pumpa dobra i svježi lhm nema zime:cool:
 

zoran37

New member
Vjerovatno ti je otišao onaj o-ring na pumpi, ja sam si napravio toga jer to često odlazi, a što se neće doći napred vjerovatno korektor malo šteka, moj xm pali bolje nego na ljeto sada i gasi stop za 1-2 sec, kada je pumpa dobra i svježi lhm nema zime:cool:
Gdje je taj korektor i koja je dimenzija O-ringa?
 

jurapz

New member
Gdje je taj korektor i koja je dimenzija O-ringa?
Nisam sad u zg-u, tamo imam zapisano, moraju biti posebne brtve jer obične pojede lhm za 2-3 dana, a korektor ti je na prednjem mostu, pratiš one štangice ispod auta
 

zoran37

New member
Jutros -15. Svi jučerašnji problemi se danas nisu pokazali osim standardno tvrdog volana no pojavio se novi JEB.NI PROBLEM.
Upalim auto a on koda radi na dva klipa, kad je malo proradio nakon pola minute počeli su okretaji skakat sa 600 na 1400 i upalio mi je kontrolku ispušnih plinova. čim mu dam malo gasa i držim gas na 1200 okretaja radi relativno mirno al čim pustim odma skakanje. I tako sam ga lagano držao na 1200 i zgrijao se na 60 stupnjeva i pustim gas a ona radi na 820-830 okretaja, mirna koda nikad ništa nije bilo i ugasila lampicu od ispušnih plinova.

Pretpostavljam da je to motorić ler gasa ovaj put kriv. :mad::mad::mad::mad:

Mislim da ću izvadit akumulator i odnest ga u kuću i ne palit auto do proljeća, dok god temperature nebudu i po noći iznad nule jer koliko vidim da imam auto koji ne voli zimu.
 

darekb

New member
Nešto slično se i meni događalo početkom zime.
Skinuo sam crijevo od usisa zraka sa kućišta ler gas ventila i našpricao unutra nekakvog čistać spreja. Rukom sam držao zaklopku od gasa i počistio krpom unutar kućišta koliko god sam bolje mogao.
Nakon toga nikakvih problema
 

zoran37

New member
Ma naručio sam novo govno, dolazi popodne, 350 jeb.nih kuna košta. Ljetni auto i moš ga fućkat, moraću kupit još jedan za zimu. :mad::mad:

Jel ima kakva posebna procedura kad se stavi novi motorić ili se samo stavi i to radi?
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh