Xantia 1.9/2.1TD + Bosch/Lucas pumpa

djelonito

New member
Ako ima netko tko ima nekih iskustava koji motor boje pristaje za ovaj auto jer mislim kupiti pa se dvojim . Koji motor da uzmem ako se nađe na prodaju.

Ujedno ako ima tko neku za preporuku može je na mail ostaviti.
 

Dalibor

Dado Tornado
koji bolji rabljeni nađeš... pogrešit ne moreš ni s jednim jer su to najbolji dizel motori koje je svijet vidio
 

Lakii

Well-known member
Po meni je bolji td od hdi-a prve generacije!

Lista bi bila:
1. 2.1 td
2. 2.0 HDi 110 (ali samo zadnja godista)
3. 1.9 td (samo ranija godista)

2.1 mrvicu slabije vuce od hdi-a ali je pouzdaniji a i trebao bi biti jeftiniji! a-de-ii je sad na cijeni kod nas a prve generacije tih motora nisu bile bas spektakularne!
 

djelonito

New member
Neznam što da kažem. Za 1.9 td kažu da je dobar a neznam dali je 2.1 PSA ili Citroenov. Za ona dva se zna (ja) da su PSA. 1.9 td i 2.0hdi Samo onih 2.1 je manje a kako su s potrošnjom. A 1.9 mi se čini slab. Možda nisam u tom dovoljno obaviješten pa nadam se da ima netko nešto dodati .
 

djelonito

New member
Društvo !!
Može par savjeta ?? Kupio bih Xantiu 2.1 dt . Na što bi trebao pripaziti ima li tko i kakva iskustva s idtom 2.1 td 1997 god kako stoje s cijenama i dali je moguće iskoristiti nešto s 1.9 td 1995 ?? Prva je talijansko a druga Njemačko tržište .Ima li tko kakvu dobru za dodati ???? Kako stoje s cijenama 1997 dizelaši ????
 

xud

Member
Na Njuškalu ima 20-tak Xantia diesel raznih motora i godišta pa možeš usporedit.

Po meni nijedna Xantija tržišno ne vrijedi više od 2000eur (nažalost ali kod kupnje opet na sreću, jer za male novce kupiš dobar auto)

Ja sam svoju 1.9 td 1998 platio 2.350 eur i čovjek može misu platiti što sam se uopće pojavio i što je taj dan bilo sparno a meni se žurilo domaROFL

http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-xantia-2.1-td-sx-oglas-3202611
Ova izgleda dobro (ali se već dugo prodaje)
Nju smo već komentirali jer je vlasnica u prijašnjim oglasima označavala kao Activa (ima activine felge ali ne vidim natpis na vratima)
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
2.0 16V (sa 150KS) je motor koji je išao u sportskiji full oprema model prije Active, zvan VSX.
ali moguća je i varijanta kako je Activa bila oznaka opreme za neka tržišta bez Activa ovjesa koji je išao samo na 2.0T i 3.0...
 

jurapz

New member
Tako je samo je bio naziv opreme negdje, ali nema serijski aktivni ovjes sa dizel motorima, postoji u Srbiji dva komada kojima je umjesto 3.0 motora ubačen dizel motor ali samo su upropastili tako auto majstori, šteta što tako dobri auti izumiru samo zato što je v6 motor.
 

xud

Member
2.0 16V (sa 150KS) je motor koji je išao u sportskiji full oprema model prije Active, zvan VSX.
ali moguća je i varijanta kako je Activa bila oznaka opreme za neka tržišta bez Activa ovjesa koji je išao samo na 2.0T i 3.0...
Ima brkanja activa opreme i activa ovjesa ali activa ovjes je išao i na 2.1 td i na 2.0 16V motore

Facebook grupa Xantia Activa kaže:
During it's 7-year production span Xantia Activa was available with a variety of engines, ranging from 110hp 2-liter diesel to 194hp 3-liter petrol V6. RHD version was an exception, as it was available only with the 2.0 Turbo CT petrol engine. All were equipped with a 5-speed manual gearbox, and all were 5-door hatchbacks (Berline).

Only 18,242 Activas were ever built, and 2,747 of those were equipped with the 3-liter V6 engine.
 

djelonito

New member
Hvala na Vašim izlošcima ali nije ni toliko bitno jel aktiva ili....No Gledao sam onaj auto 2.1 td i nije mi jasan taj motor 2.1. Nekako je u radu muklog zvuka u odnosu na 1.9. Ali prilikom kretanja i dodavanja gasa nema živosti.Osoba navodi da su joj dijagnosticirali nekakvu grešku na tzv. bosch punpi. (momim mišljenja ostalih-posebice onih s takvima autima i iskustvom)Meni se uz to nekako činilo da je možda potenciometar gasa. Neznam kolikije trošak popravka .Kako stoji spotrošnjom ?? Pozzz....
 

BlueOne

Member
koliko sam ja upoznati s tim motorima, to su odlčni motori (mogu puno preć), ali upravo im je bosch pumpa slaba karika ... (karika koja rikava)

neka me ispravi netko ako sam u krivu, ali to je ono što ja znam da sam čuo od mehaničara koji rade u peugeotu, a i tamo je isti motor zar ne?
 

xud

Member
Hvala na Vašim izlošcima ali nije ni toliko bitno jel aktiva ili....No Gledao sam onaj auto 2.1 td i nije mi jasan taj motor 2.1. Nekako je u radu muklog zvuka u odnosu na 1.9. Ali prilikom kretanja i dodavanja gasa nema živosti.Osoba navodi da su joj dijagnosticirali nekakvu grešku na tzv. bosch punpi. (momim mišljenja ostalih-posebice onih s takvima autima i iskustvom)Meni se uz to nekako činilo da je možda potenciometar gasa. Neznam kolikije trošak popravka .Kako stoji spotrošnjom ?? Pozzz....
Ma ja sam malo priču skrenuo na activu sa ovim oglasom za 2.1td iz Zagreba.
Koju 2.1 si gledao, nisam skužio, ovu iz mog linka na oglas ili :confused:
 

jura

New member
Neservisirana bosh pumpa je slaba karika svakog auta, još kad se zbroji kvaliteta goriva koja se kod nas točila, računica je jasna. Servis bosh pumpe nije jeftin, ali nije ni astronomski skup, možda da se raspitaš kod nekog boshiste? Ali, što se tiće kvalitete samog motora, nema velike razlike između 2.1td i 1.9 td, oba su odlični i sa dobrim održavanjem praktički neuništivi. Što se tiće performansi, osjeti se poprilična razlika u vožnji, ipak je u 2.1 skoro 20 konja više. Potrošnja i nema neke razlike, u normalnoj vožnji 2.1. zahvaljujući većoj snazi, troši koji deci manje, ali pritiskanjem gasa razlika se anulira. Koji god da uzmeš nećeš požaliti, jedino je bitno da je auto uščuvan.
 

xud

Member
Kolika bi bila optimalna potrošnja solidne 1.9 i 2.1 u gradskoj vožnji?
Sa dizelima imam malo iskustva pa nemam sa čime usporedit a moj motor 1.9 nije baš najsjajniji čini mi se, pa nemam predodžbu?

Iskoristit ću vas za malo savjeta a dobro će i doći Djelonitu kod kupnje auta.
Dakle motor mi nikad ne pali na "prvi zub" i na toplo i na hladno mu treba nekoliko okretaja motora da upali ali upali glatko bez ikakvih "sastavljanja". Èak ukoliko ga ne zagrijem do kraja on će uvijek upalit od prve ali nakon duže vrtnje.
Kod naglog dodavanja gasa preko 3000 okr po meni previše crno zadimi i opće ne osjećam turbinu. Ulja ne troši gotovo ništa, nema nekakvih mirisa i boja iz auspuha osim na prvo jutarnje paljenje ali mislim da je to normalno. Na odušak dimi minimalno. Auto imam kratko i nisam ga imao prilike paliti na temperaturi ispod 10 C, čekam zimu da vidim što će biti:hmmm:
Kažem nemam nikakvih iskustva sa vožnjom dizela (osim kamiona:whistling:) i prvi mi je Citroen dizel.
 
Na vrh