Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
Skini haubu, spremi u garažu/kuću/podrum, montiraj neku rabljenu (ako je ista boja - super), piči bez šparanja i kad ti dopi*** vratiš original 😄 😄
nemoj tako
evo danas ću frendiću koji ima s nekim francuzom problema s lakom mojim stručno-bolesnim pristupom pokušat pomoć
ima zakazan termin predvečer, da nam glave ne zakuhaju dok budem pokušavao čaroliju na njegovoj haubi
sve za braću Francuze!

budem iz portfelja iznio sva sredstva - što bi se reko od igle do lokomotive
čak ću i fenom pokušavat zagrijavati površinu
 

liberty

Well-known member
šta je ova Anjica neki spam
prevodi na zlovenski + neke linkove stavlja
sredite to
odmah sam skužio da nešto ne valja - ja ženskama nisam atraktivan i od kad me s 8 godina tamara odbila nisam imo sreće u ljubavi
SPAM
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
šta je ova Anjica neki spam
prevodi na zlovenski + neke linkove stavlja
sredite to
odmah sam skužio da nešto ne valja - ja ženskama nisam atraktivan i od kad me s 8 godina tamara odbila nisam imo sreće u ljubavi
SPAM
Ja cilo vrime mislim ta Anjica neka kolegica od 508boya
Zajebat ćeš na taj način.

Ako već moraš, uzmi šmirgl cca. 600 gradaciju i na vodu lagano. Preklopi šmirgl par puta da dobiješ špic i sa njim trljaj pomalo.

Jel to na DS4? On bi trebao imati alu haubu. Ako je alu, ostavi tako i prefarbaj ju kad ti dopizdi.
Na ds su te točke samo posivile. To nije problem. Ruzinave točkasta oštećenja na vozilu jedne druge grupacije. 🫩
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
par dana cozim blizanca berlinga toyotu proace 1.5 hdi 130 ks manualni mjenjač
da ne duljim jer o praktičnosti i mojoj ljubavi vezanoj uz tu koncepciju automobila/teretnog vozila je sve poznato i znamo da to smatram meni najboljim prijevoznim sredstvom (visina podnice, klizna vrata, povišeno sjedenje, tovarni prostor, preglednost, 3 komotno sjede na zadnjoj klupi itd.

ali taj 130 ks ne ide ništa bolje nego stari 1.6 hdi 8v 92 ks....i čak nešto više troši

ovjes je bolji - mekši na neravninama, malo se manje naginje, sve 5, ali motor nije ništa bolje od starog motora
a po pričanju servisera može biti i problem odnosno veći trošak održavanja istog

a ma....
 

liberty

Well-known member
i troši više nego 1.6 hdi 8v
i vrata mu se teže zatvaraju nego na starom berlingu - prednja vrata zbog dodatnih brtvi koje poboljšavaju zvučnu izolaciju, a stražnja klizna se jako teško "izbace" iz zakočenog otvorenog položaja
plastike unutrašnjosti su tek trunčicu bolje nego na starom berlingu
centralni središnji infotainment zaslon previše blješti u mraku - nisam našao kako smanjiti intenzitet osvjetljennja - taj infotainment e ujedno priprost, ali je postojan, ne zeza kao npr. kod VAG grupacije
kontrole automatske klime naizgled dobro postavljene nisu najlakšije za ubost prstom, osobito ne po noći
klimatizacija je efikasna
prednja halogena svjetla su srednji vijek
ovjes puno bolje hvata neravnine i rupe
motor ima "šuplji" razvoj snage, krene ali posustane
mjenjač je bezvezan, dug, škrgutav
 

diegos

Well-known member
Morao sam provjerit jer mi je nevjerojatno da japanci imaju halogene u bilo kojem paketu osim osnovnog. Proace City Verso u paketu Family: Glavna svjetla LED s po dva snopa.
To je valjda druga razina opreme, a možda i griješim, konfigurator mi je prilično zbunjujuć 🤔
 

liberty

Well-known member
ovo je model 2024. prije redizajna
ne znam kako je u redizajnu (teška rugoba)
i za 2024. je poražavajuće imati halogene farove na vozilu
1.5 hdi neću više komentirati tako da ga smatram lošim motorom
npr. ispada da i u istim uvjetima troši jednako kao i 1.0 tsi, a bolje zasigurno ne ide
6. stupanjski mjenjač nije ništa bolje nego stari berlingov 5. stupanjski
 

liberty

Well-known member
beskičmenjaka Scalu ni ne vozim - ako u godinu dana napravi 6.000 km puno sam rekao
bolestan sam po pitanju tog auta - ako ne odem na put (rijetko idem) samo se 1x tjedno odveze do praone i kratki đir
za sve ostalo je tu golf koji je u godinu dana napavio 12.000 km

trebalo bi scalu više voziti, ali ajde možda sad budem mjesečno radio nekih 300 km (servis je bio krajem 10. mj. od servisa je napravila tek 4.000 km ili nešto malo preko)
uopće mi je žao što sam prešao na interval servisa 1x godišnje, ali ajde, smatram ok zamijeniti ulje 1x godišnje iako je to u ovlaštenom (garancija) ipak značajan trošak

možda padne neki izlet pa će se i ona provozati
iskreno ok mi je ona za vožnju, tih auto, čudno poletan za 110 ks, ugodno malo troši

nešto zajebava plin na golfu, na leru se na plinu ugasi
ne da mi se to riješavati
kažu da ne baca nikakvu grešku
ono što sam mislio je slijedeće - u 9 mj promijeniti ulje i filter ulja i kabine, popraviti prskalicu stražnjeg stakla te nek mi majstor ispita sve što se tiće okretaja na leru (po meni nešto nije ok, naime kad je vani toplo hladan kad se upali digne okretaje, a kad je vanni hladno to ne učini itd.) - nek ispida lambde sonde, motorić ler gasa, senzor temperature rashladne tekućine, onaj PCV ventil vidim da je ok, ne vuče nigdje falši zrak itd.
kada to provjerim tek onda ću se pozabaviti s plinom

čak sam mislio kako nema puno servisera Landirenzo, da promijenim cijelu plinsku instalaciju (sve komplet) i stavim novu - možda mi je to i jeftnijije nego na sustavu starom 16 gdoina mijenjati ovo ili ono
što mislite?
boca traje atest do 2029.
injektori su noviji (nisu od ugradnje, ai mislim da imaju jedno 5 godina barem)
pa da stavim neki sustav za koji ima više servisera - npr. Lovato?
svaki savjet je dobrodošao

e sad zašto kenjkam za golfa
zato što on po gradu/prigradski ali s kratkim relacijama, na hladno i lagane noge na gasu troši prosječno ili 10 litara benzina ili 11,5 litara plina
za plin mi je to ok, ali benzina je to za današnje pojmove mnogo
kako tako puno?
motor iz prahistroije, krme je teže od golf7-ice, motor je u biti nejak (98 ks), dodatno prilagođem za plin (serijski), auto je star itd.

s obzirom da s golfom prelazim 2x više km nego sa scalom, u uvjetima u kojima svaki auto troši više (scala bi iu tim uvjetima trošila 7,5 litara barem)....volio bi ga voziti na plin jer mi je to jeftinije
ovako kad se ugasi kad mu padnu okretaji na plin ga vozim samo ja....iz sigurnosnih razloga npr. staneš na raskršću, ne ugasi se, dap gas da kreneš ugasi se - to je opasno
budemo vidjeli

bolest scala (pranje, paziti, bit budala pa ne raditi ovo ili ono s autom) se na golfa ne primjenjuje = prljav je, bijeli putevi, parkiran u nekoj šumi, ne štedi se....bolest riješavam preko njegovih leđa
valjda i to nešto znači
na kraju ljeta ću ga oprati
a mazati sredstvima više nikada
star je, ima umalo 181.000 km
ak odapne da me manje boli

e da....scala ima tek 13.900
km
gume buju joj potrajale još 4 godine ako tako nastavim
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za novu instalaciju treba računica.. bubam, al onda ga treba peglat jedno bar pet godina.
Boyski više nije na glasu?
 

liberty

Well-known member
Za novu instalaciju treba računica.. bubam, al onda ga treba peglat jedno bar pet godina.
Boyski više nije na glasu?
štajaznam....bio sam tamo 2x nakon što je problem bio manji i ništa od toga, treba mu ostaviti auto na dulje da vidi di je greška, kaže možda je greška u centrali bla bla, ja iskreno mislim da to više nije to to
šplus vidim da zadnja 3 redovna servisa nije mijenjao filter tekuće faze koji je malo teži za zamijeniti tj. manje dostupan - možda je samo do toga
ali ne da mi se ići više kod njega
a unatoč tome što je u svim autima landirenzo serijska ugradnja, osim Boyskog u Istri nema ovlaštenog za Landirenzo, nego su za neke druge proizvođače
navodno je najčešće za Lovato

računica....pa npr. svaki injektor košta nešto, isparivač ja mislim da nikad nije mijenjan, svaki senzor košta nešto
lupam.....umjesto da napravim nekakav servis s filerima i izmjenim isparivač što bi moglo koštati jedno 300 EUR. i zamisli ne riješim problem...stavim instalaciju koja cijela košta 1.000 EUR (valjda)
kilometražom bi mogao taj auto odraditi još dosta, meni odgovara

budem razmislio
koliko sam izgubio na Tiguanu, za novu plinsku instalaciju dati 1.000 mi djeluje mkikiriki

ali evo, prvo ćemo u 9. mj napraviti mali servis + isprovjeravati lambda sonde, senzore rashladne tekućine i motorić ler gasa .....kad smo sigurni da je "na bentinu" sve ok, onda ćemo odučiti što "s plinom"

vrag puno troši benzina, fiesta 1.6 benz je trošila 8,5 do 9,5 litara po gradu ali ovo krme ide i do 10,5
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači opustili su se, žrtve vlastitog uspjeha da to tako glupo kažem. A nekad se putovalo izdaleka do njih...
Vidim da je u Ita najbliži službeni u Udinama... šteta da nemaju ništa bliže.
Al da ta cifra od 1000€ ima smisla... pa ima.
 

diegos

Well-known member
Prodaj taj golf, imam jedan pravi auto za tebe, isto troši preko 10 u gradu ali barem ide! Stavis plin na njega, povišen taman za divlje puteve, a bit će ti ga još manje žao jer nove crtice od granja ili parkiranja ne budeš ni primjetio... Za liječenje "Scala bolesti" puno učinkovitiji + gratis kanister ulja u gepeku 🤪
 

liberty

Well-known member
Znači opustili su se, žrtve vlastitog uspjeha da to tako glupo kažem. A nekad se putovalo izdaleka do njih...
Vidim da je u Ita najbliži službeni u Udinama... šteta da nemaju ništa bliže.
Al da ta cifra od 1000€ ima smisla... pa ima.
napamet sam puknuo 1.000 eur.....ali vjerujem da je tu negdje +/-
 

liberty

Well-known member
Scalu hebe što svaki izlazak na autoput zaradi bar 1 točkicu od kamenčića
zadnje putovanje čak 3
da li je ona osjetljiva (moja) ili su svi auti tako danas ne znam
ali da iritira iritira
manje točkica ima golf star 16 godina (bilo je nešto na prednjem braniku, na haubi možda 1-2)

istina na iznajmljenom nowom peugeotu 308 sa 14.000 km isto je bilo 3-4 točkice na haubi....ali je tamno siva bpoja pa je manje vidljivo nego na bijeloj boji
 
Na vrh