uglavnom
predzadnja autocesta = 1 točka (izrazita, branik)
zadnja autocesta = 2 točke (1 je izrazita po sredini haube)
između auto nije ni vožen
ništa, subotaujutro, stolica, čačkalica, lak u sticku (samo osnovna boja, ne i bezbojni lak) i polako.....glava i oči na 5 cm od točkica, bez naočala i za pola sata će biti gotovo pa neprimjetno
one manje točkice ni ne rješavam.....samo ove izrazite
jbg kad čovjek svakih mjesec dana premaže lak tako da izgleda kao ogledalo onda se sve na laku i vidi, oni koji auto drže prljavo ti pola toga ni ne vide
novost - što se tiće pranja i tretiranja laka odsad pazim samo na Scalu i na nju trošim za tu svrhu jedno 20 eur mjesečno
Golf se samo usisava iznutra i prebriše, njegov lak više ne tretiram, ili ću to napraviti 2x godišnje
pokušavam se riješiti ropstva zvano pranje auta, očekivanje da auto bude bez točke i crtice, pa vježbam na golfu obzirom isti ima 16 godina
ne znam kako to objasniti - zamorio sam se toga - to me uhvatilo (nakon dugo vremena) kad sam bio kupio crni golf 7, pa onda sa tiguanom, pa sa scalom, e na sivom golfu to prestaje, a scala će isto to s vremenom dobivati u manjem oliku
jer kad čovjek razmišlja/boluje kao ja onda mu još gpore padaju ti ožiljci od kamenčića na karoseriji
ili npr. zamislite da odem nešto lakirati na Scali u ovlašteni - pa oni bi na autu napravili još 3 štete s vratima (to Scala nema, ona nikad nije parkirana negdje među autima) - to su mi napravili s crnim golfom
tako da polako sam umoran od toga, smanjujem koliko mogu
nekakv zaključak - sivi golf će biti kod mene dok ne prdne - do sutra ili još 10 godina, kakogod
smanjiti ću nepotrebna ulaganja u njega
a scala ako ne prdne (nije isključeno), obzirom s njom radim do 7.000 km, ona će ići na servis svake godine (ne vjerujem u interval od 2 godine - ne znam što se događa s filterom ulja u 2 godine, imam osjećaj da se sve to raspadne), i ako ne prdne možda ju budem držao 10 godina (70 tkm)
i to je to