Nisam ju ni preuzeo ali već pišem o njoj.....
Uff, ljubav na drugi pogled
kako se jubav desila
Prvo sam mislio da će biti Tiguan 1.5 TSI....on izgleda tako da se u njega ne možeš zaljubiti...uvijek je isti, kao veći golf 7 ojeg sam imao, s time da golf bolje izgleda.
Onda me plašio taj 1.5 TSI koji je od početka imao problema kod hladnog starta (kangaroo effect), pa je došao u nekoj ružnoj boji (delphin gray, doslovce delfin ko da nije metalik).....pa sam odustao....imao je opreme, ali mislim da je vw pogodila dieselgate kriza i da im kvaliteta opada, razina usluge u servisu i u prodajnom centru jadna....nekako su uvjereni da je sve iz vw grupacije superiorno, a nije
Pa sam misli da će biti Tucson ili sportage 1.6 tgdi.....sportage me više osvojio, ali u nekoj dost bogatoj opremi style koja dođe čak oko 260.000 kn, probao ga voziti.....ok, elegantno ide, tih, vrlo impresivnih ekrana i mogućnosti ekrana u unutrašnjosti, po prostornim odnosima uključujući prtljažnik jako dobar , ipak dosta se naginje unatoč 18 col felgama i onda počnem čitati na forumima da taj motor im problema s filtrom čestica od kad je nov, da je problem što je nadodan, pa se brzo zapuni, pa da zbog toga moraš u servis jer se ne da resetirati, i tako neki imaju problema već nakon par tisuća km....isto i taj sportage kao 4 cilindra dosta troši, istina, ne kao tiguan....ali troši
Zadnja šansa jer u salon renault ili opel ne ulazim.....peugeot je s 3008 malo dosadio, 5008 košta puno previše....Ford
klinast dizajn, prilično opremljen, s puno fizičkih tipaka, u ST line lijepog izgleda, jako prostrane kabine i manje prostranog prtljažnika, na popustu s nekih cca 9%, dostupan odmah tj. za 10 dana kad dođe u salon.........................ljubav na drugi tj. zadnji pogled....probao voziti isti s 1.5 HDI motorom i automatikom, zahtijeva malo prilagodbe, namještanja sica koji nije rasošan dimenzijama, ali dosta tvrd, u zavoju e ne naginje jako............uf.....jel može 1 u solar silver boji koja se kao neka refleksna boja zaista slabo prlja i u njoj i te nekakve graphite tamno sive 18 col felge dođu do izražaja.....može
13 magičnih krpa + 3 sonax kreme (neki lagani wax), 3 nove spužbe, 3 nove jelenje kože, 1 novi lavor čekaju da Kuga dođe....ne u slon jer je tu, ali u moje ruke (birokracija traje par dana)........3 cilindra 150 ks, mašina teška samo 90 kg, ručni mjenjač.....jedva čekam
ono čega s ebojim - da auto nema nekakvih big-ova od kad je nov, znalo mi se to desiti u prošlosti, to bi me zamaralo
ono što je evidentno...auto bi mogao u vanjskoj i unutrašnjoj izradi biti finiji i mogla bi se i tvrđa plastika bolje zakamuflirati + mogao bi imati središnji naslon za ruke straga....ali kvragu, 1565 kg za 231.700 kn odmah dostupan nije za odbciti.....dostupnost novih auta je upitna, čeka se jako dugo, cijene rastu
Šalo na stran.....kako me je avto pritegnil, stojim zraven, visok sem 182 cm in tehtam 116 atletskih kg....in avto je v primerjavi z mano videti dovolj korpulenten, vanj sedem kot v Berlingo, torej sedem in ne padem noter, in nekaj je (čeprav je na trgu že 2 leti) dovolj staro po svojem videzu (malo je podoben Porscheju Chayenne ali karkoli že piše) in z gumbi v notranjosti (ne pozabite, da je imel Berlingo 3 gumbe v križu in da sem pametni telefon dobil šele lani), kar me je pritegnilo.
Zdi se robusten, težak, z odličnimi dimenzijami pnevmatik za mestno vožnjo (225/60), po vseh testih in poročilih uporabnikov ne bi smel porabiti več kot 8 litrov...do 100 pospeši v manj kot 10 sekundah...spet Ford (imel sem 2 Fiesti, zdaj ko nimam avta, vozim in uživam v C-Maxu)....če bi bil C-Max v ponudbi (ga ni), bi ga izbral...ampak recimo, da je to Kuga.

[/CITAT]
Ljepo