zanemarivo je ako su spremnici od plastike, a zadnjih sigurno 30 godina meni se čini da jesu, koja po prirodi loše provodi toplinu.To hlađenje preko stijenke rezervoara sigurno nije zanemarivo, metal odlično provodi toplotu a površina je velika.
Ma zabrijo si ... pa kad si ti tak uvjeren u tu svoju teoriju (da se pumpa hladi protokom što je nonsense) zašto onda montiraju pumpe u rezervar? Pa šta je ne montiraju negdje van rezervara ili kaj motora kao AC pumpu?To ima veze sa hlapljivošću.
Ne sporim da benzin u rezervaru utječe na hlađenje pumpe, no taj utjecaj je, u odnosu na hlađenje protečenim gorivom, zanemariv.
Zato "nečistoće" stalno plivaju po gorivu, ako ih uopće ima. Nije da se radi o olovnim kuglicama pa da su prikucane za dno.
Jesi kad čistio bunar?Kaj ti nikad nisi vidio talog?
Pa di se mućka na površini ili na dnu? Jel si ti vidio smeće u kanisteru benzina na dnu ili na površini? Jel se talog s boce vina digne kad promučkaš bocu? Digne se samo kad ju okreneš naopačke pa površina zamijeni strane. Ili si već dovoljno otpio da kad si točiš drugu čašu pa površina dođe o dna.Ali se gorivo stalno mućka, višak goriva se vraća, cirkulira... probaj staviti bocu vina u te uvjete, sumnjam da će se išta stić taložiti.
Pa kakve vi aute vozite kad vam pumpe crkavaju od rezerve?Nemaš ti pojma ... neću uopće trošit vrijeme na osnove osnova pogotovo na govna i sl. koje nemju veze sa ovim. Ak ti kažeš da je tako onda neka bude tako.
Pa di se mućka na površini ili na dnu? Jel si ti vidio smeće u kanisteru benzina na dnu ili na površini? Jel se talog s boce vina digne kad promučkaš bocu? Digne se samo kad ju okreneš naopačke pa površina zamijeni strane. Ili si već dovoljno otpio da kad si točiš drugu čašu pa površina dođe o dna.
Kada površina koja se "mućka" dira dno rezervara? Kad je auto na rezervi po 9 puta.
A kao drugo gustoća benzina i vode nije ista.
Očito drloge ... ne mora jer ne može. Ako se na sito pumpe nakupi smeća ne može dalje vuć benzin, može ali ne u količini kojoj treba pa tebi auto cuka i ne ide nikak. To kaj ti to nisi doživio ne znači da se ne događa. I ne znači da ti je pumpa 100% ispravna. I onda s godinama gubi performanse.Pa kakve vi aute vozite kad vam pumpe crkavaju od rezerve?
Ja kad sam bio pican stari ostavi astru ( s metalnim rezervarom) ono suh rezervar ja odem na benzinsku utočim 20 kn i do hebodroma ima dosta.
Evo Astra ima 23 godine preko 350 000 i još pumpa radi vjerujem da je 1/3 kilometraže napravila na rezervi.
Pumpa mora terati i nečistoće do filtera bez problema.
Nema smisla povlačiti paralele sa kanisterom ili bocom vina koji 99% vremena stoje fiksni.Pa di se mućka na površini ili na dnu? Jel si ti vidio smeće u kanisteru benzina na dnu ili na površini? Jel se talog s boce vina digne kad promučkaš bocu? Digne se samo kad ju okreneš naopačke pa površina zamijeni strane. Ili si već dovoljno otpio da kad si točiš drugu čašu pa površina dođe o dna.
Kada površina koja se "mućka" dira dno rezervara? Kad je auto na rezervi po 9 puta.
A kao drugo gustoća benzina i vode nije ista.
Pa ne da krepa nego mi je krepala jel to zbog rezerve starosti ili nećeg trećeg nije više ni bitno. Ne znači da je krepala samo ako auto stane ima tu drugih kvarova koje neispravna pumpa uzrokuje. Kaj ti nikad nisi čuo da je netko mijenjao pumpu goriva? Pa ja sam ih se namijenjao podosta i to drugima. Što uložaka što kompletnih pumpa. Ak ti ili netko drugi nije nikad čuo za to, to ne znači da se to ne događa?? Svašta.Ja ću opet pitati.
Ti si stvarno siguran u to da, tvoj auto, koji nosi značku renomiranog proizvođača, ima tako dizajniran sustav dobave goriva da na rezervi krepa pumpa?
Da, ako pumpa vrti u prazno, bude krepala, ali tko bi kupovao aute proizvođača koji je poznat po tome da vožnja na rezervi štopa pumpu, koja se uz to i pregrije i krepa? Misliš da bi si proizvođač to dozvolio?
Moj c4 ima 143 tisuće kilometara, nije puno, no nije ni malo. Nema filter goriva, nego sito. SVAKI PUT kad sam bio na benzinskoj, natočio sam BAREM 48 litara, uglavnom oko 52-55, znači "debela rezerva". Niti je ikada cuknuo, niti sam imao problema sa pumpom. Kroz injektore je prošlo oko 7500 litara goriva. Koliko je prošlo kroz pumpu je pitanje, vjerojatno još toliko i, vidi čuda, niš joj nije.
U obitelji, da ne pričam teoretski, auto sa najviše kilometara je bila Mečka sa 700 i nešto tisuća. Od salona do CIOS-a. NIKAD nije bilo problema s pumpom goriva, NIKAD.
A isto se tankala do čepa i praznila dok nije počelo pištanje svako toliko. Dizelaš je bila, dizela je kroz pumpu prošlo valjda sto tisuća litara, bez greške.
Mečka je, bilo je kvarova, bilo je i sa sustavom dovoda goriva, ali nikada sa pumpom.
Na frendovoj Fiesti je valjda paučina na gornje tri četvrtine rezervara, auto ima 200 tisuća na ekranu, pitaj boga koliko stvarno ima. Nikad problema. A da je gorivo toliko prljavo kao što bi se dalo zaključiti iz tvojih postova, njegova pumpa bi sami pijesak drobila u rezervaru onda.
Pošteno, bar si mi uštedio trud sortiranja citataI neću više trošit svoje vrijeme na tako glupe rasprave