Ulje Total iz Kauflanda

Leprechaun

Member
Došlo je krajnje vrijeme da promijenim ulje u mom Saxu (1.0i), pa me zanima kakvo je ovo ulje iz Kauflanda koje je trenutno na akciji (~110 kn): Total Classic 10W40, (polu?)sintetsko, piše da je pogodno za dizelske i benzinske motore, s katalizatorom ili bez njega...

Ne razumijem se uopće u ulja i kakva gradacija bi trebala ići u kakav motor. Ovo ulje što je unutra (piše isto da je Totalovo sipano na ceduljici, jer "Citroen preporučuje Total", ne :p ) je prešlo nekih 15 k km u godinu i tri mjeseca, kažem, krajnje je vrijeme za izmjenu, a napravio sam grešku da prije nisam pogledao tu ceduljicu, računajući da je majstor od kojeg sam kupio auto mijenjao ulje. Inače, na Favoritki sam mijenjao na svakih 5000 km, a mislim tako nastaviti i na Saxu, griješim li?

Dakle, uzeti taj Total ili ne, vrijedi li što, mijenjao bih ga nakon 5000 km, dakle negdje na ljeto. Hvala svima!

Evo i link za PDF specifikacije ulja: http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/7335.pdf
 

Zmix

New member
Ne znam kakvo je Total Classic ali iz iskustva bih ti preporučio da sipaš polusintetičko Total Quartz 7000 zato što je namenjeno za taj motor.
Menjam ga na 15 000 kilometara i do sada nisam imao nikakvih problema sa autom.
U principu nećeš pogrešiti ako sipaš Total Classic i ako ga zameniš na 5 000 km, ali mislim da uvek treba poslušati proizvođača automobila.
Na kraju krajeva, malo sam i sumnjičav prema takvoj vrsti robe iz tržnih centara i nekako mi je ta cena jeftina... hm. :wtf:
 

1587 VTS

New member
Ne znam kakvo je Total Classic ali iz iskustva bih ti preporučio da sipaš polusintetičko Total Quartz 7000 zato što je namenjeno za taj motor.
Menjam ga na 15 000 kilometara i do sada nisam imao nikakvih problema sa autom.
U principu nećeš pogrešiti ako sipaš Total Classic i ako ga zameniš na 5 000 km, ali mislim da uvek treba poslušati proizvođača automobila.
Na kraju krajeva, malo sam i sumnjičav prema takvoj vrsti robe iz tržnih centara i nekako mi je ta cena jeftina... hm. :wtf:
Slazem se sa zmixom! Zmix, koliko je saxoni presao?
Meni je saxo najbolje radio i najmanje trosio (i ulje i benzin) s quartzom 7000. Ljudi nemojte stedit na ulju, rađe na drugim stvarima ako morate, ulje je od iznimne vaznosti za motor i ima dosta funkcija za koje neki i ne znaju. Moj savjet je ulje koje propisuje proizvođač i to je to. Neki kazu da citroen ima deal sa totalom pa da ga zato forsira. U to necu ulazit, kako god bilo, al jedna je stvar cinjenica, a to je ono najvaznije, da je tvoja masina u fazi razvoja, testirana i podesavana s tim uljem. Sam sam se u to uvjerio na svom saxu, pisao sam i o tome.
Tim uljima iz supermarketa nista ne vjerujem! Uostalom, di je logika da ista stvar kosta trecinu cijene?
Vec sam vise puta pisao pa sam dosadio i sebi i drugima :D ako ces originalno total ulje, onda mora imati zlatni pecat na cepu kantice. Ja ga kupujem u citroenu na rezervnim dijelovima, a imas ga i u nekim specijaliziranim ducanima. Tu nema greske ;)
 

Zmix

New member
Bravo, 1587 VTS!
Potpisujem sve što si rekao.
Inače, Saxonni je prešao ukupno 127 000 km, a kupio sam ga sa 103 000 km.
Menjao sam mu ulje na 105 000 a posle na 120 000.
Prethodni vlasnik mu je sipao isključivo Total Quartz 7000 a ja sam nastavio sa tom vrstom ulja i nemam nikakvih problema.
 

RI-C3

New member
ja sam na peugeotu 206 koji je prešao oko 200 000km stavio Total clasic 10w40 i nije bilo nikakvih problema,nije ni kap ulja potrošio.
Međutim sada imam puno noviji auto i ipak se nebi usudio stavit to ulje Iako mislim da nakon promjene poslje 5000 km nebi bilo nikakvih problema s tim uljem.
Ja sam isto vidio u Kauflandu to ulje po 109kn ,već sam negdje ovdje na forumu pisao o tome.
 

Leprechaun

Member
Odlučio sam ipak uzeti Total Quartz 7000 10W40 polusintetičko, po preporuci. Bolja mi je računica potrošiti ~240 kn za to ulje (cijena s interneta), pa ga promijeniti nakon 10 - 15 k km, a to je kod mene taman oko godina dana, nego Classic mijenjati nakon 5 k km.

Vidjet ću sutra koliko košta u lokalnoj Citroen autokući i da li nude besplatnu zamjenu uz kupnju, a ako nisu povoljni, onda naručim s interneta i promijenim kod svog majstora. Recite mi (neznalica :oops:) što još trebam mijenjati uz ulje? Pretpostavljam uljni filter (ili kako se već zove, koliko to dođe otprilike?), ima li još što bitno? Hvala.
 

1587 VTS

New member
Bravo!! :stovanje:
Mijenjas ulje, filter ulja (za c2 je oko 136 kn) i brtvu cepa kartera (20-ak kn). Ne znam tocno kolike su cijene za saxo, ne bi trebalo biti skuplje ;)
 

Leprechaun

Member
Izmijenio ulje danas, uzeo sam po preporuci Total Quartz 7000 10W40 polusintetsko i sljedeći put ću mijenjati nakon 10 k km ili godinu dana. Hvala svima još jednom na preporukama, evo, naučio sam koje ulje sipati u Saxo :).
 
Na vrh