Uklanjanje FAP filtera

macola

New member
Pozz! Zanima me utjecaj FAP filtera na potrošnju , odnosno što ako ga skinem i tko ga može ukloniti da ne bude greški ( KAKO MA COMPU , TAKO NA TEH. PREGLEDU) ?
Po mogućnosti RI i okolica. hvala
 

berbatov

New member
Fap filter

imam problem sa C5 2.2hdi 2002godina na ekranu mi izbacuje "Niveadl mini additiv gasoil"...mozeli mi neko reci koliko ide ulja u fap filter i kad bi izbacio fap filter bil morao opet sipat ulje i bil sta stetilo motoru...
 

Zmix

New member
Ide oko litra-dve aditiva i on se sipa u poseban rezervoar za njega.
Litra je oko stotinjak evra a aditiv traje 80-100 hiljada km.
FAP filter možeš ukloniti ali ti ne preporučujem jer postoje razlozi zašto FAP treba da postoji na autu (ekološki aspekti, duži radni vek motora, čistije dizne...).
 

LukaZg

New member
FAP/DPF OFF

Ovo pronađoh na jednom forumu:

U glavno računalo od auta ECU su upisani svi parametri, i on upravlja sa radom motora, a informacije dobiva od raznih senzora.

Na samom filteru također postoje senzori temperature i pritiska (na početku, i na kraju filtera), te ECU na osnovu tih parametara "zna" kada je FAP zapunjen i pokreće regeneraciju (spaljivanje nakupljenih čestica čađe u njemu). Kada bi samo fizički uklonili filter, ECU bi odmah registrirao grešku, i stavio motor u "safe mode" (limitirao broj obrtaja motora na nekih 2500rpm).

Software-sko uklanjanje FAP-a je u stvari reprogramiranje glavnog kompjutora (ECU), tako da se iz njegovog programa izbrišu svi parametri o FAP-u, a da sve ostalo radi kako treba. Pošto sam bio nazočan kod majstora prilikom te "akcije" to izgleda ovako:

- vadi se iz auta ECU
- prekopira se kompletan sadržaj sa određenim programima na drugo računalo (klasičan kućni komp)
- sa određenim programom (namjenjeni baš za ovo) se napravi analiza kompletnog software-a od ECU i IZBRIŠU svi dijelovi koji se tiču FAP filtera
- vraćanje "očišćenog" software-a u ECU, tzv. "flash-iranje"
- vraćanje ECU-a u vozilo
- priključivanje Lexia i isključivanje svih dijelova gdje se spominje FAP, tek nakon "čišćenja" koje je odrađeno ranije je to moguće
- probna vožnja i još jedan put pregledavanje svih parametara sa Lexia-om

Nakon ove software-ske akcije treba još skinuti FAP i ogvojiti ga od katalizatora. Katalizator se ne dira (ja sam ga samo oprao sa miniwash-om),

a kroz FAP sam napravi 3 rupe sa dugačkim borerom promjega20-tak mm, tako da se nemože zaštopati jer nema više regeneracije.

Èuo sam da neki rade kompletno izbijanje fap-a, ali onda se auspuh malo glasnije čuje, pa to ne preporučam.

FAP se ponovo spoji sa katalizatorom, i sve izgleda originalno kao i do sada.

NA Eko testu (registraciji) nema nikakvih problema, a i fizički sve izgleda super.

Ovaj način "isključivanja" je dokazan u praksi (radi se već godinama), a nakon ovoga vas više nije briga za FAP i njegov aditiv.

Navodno da postoje Bosch i Siemens ECU - sa siemensom je stvar nešto kompliciranija i skuplja
 

vborovic

C5 modifikator
Samo naprijed ... vrlo vjerojatno za 2-3 godine kod nas, kao što vani već funckionira na veliko, auto koji je imao tvornički ugrađen FAP/DPF mora imati na vozilu taj sustav i u ispravnom stanju ... vani ljudi vraćaju skinute FAP-ove, kako bi im auti prošli na tehničkom (nakon što su ih prvotno sami skinuli) ... prema broju šasije se lako provjeri da li neki auto ima ili nema FAP kao tvorničku ugradnju, isto kao što postoje tehnike i uređaji s kojima se u roku par sekundi otkrije da li auto trenutno ima ili nema FAP ... svakome na dušu, ali ako vam smeta FAP, zašto ljudi kupuju aute koji ga imaju?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svašta se na tehničkom mora pa opet na pola auta ne guraju ni testere u auspuh. Nebih se obazirao na to, nego bi skinuo da imam dizla.
 

ZlatkoC4

Well-known member
svakome na dušu, ali ako vam smeta FAP, zašto ljudi kupuju aute koji ga imaju?
niti meni nije jasno što si netko kupuje auto s fap filterom i onda ga baci ća ?
malo nas i ovako truju svime i svačim pa je dobro da se i sami trujemo dodatno :confused:
 

Zmix

New member
Inženjeri iz Citroëna sigurno nisu ludi i nisu bezveze stavili FAP filter. On ima svoju namenu i treba da postoji tamo gde je potrebno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedino i isključivo da ispuni birokratske zahtjeve EU. Do trgovine i nazad ćeš doć jednako sa i bez njega. Osim ako krene zaebavat jer je zapunjen hehhe onda možda i nećeš.

Kad slijepo crijevo boli, hoćeš ga liječit ili odsjeć? :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Inženjeri iz Citroëna sigurno nisu ludi i nisu bezveze stavili FAP filter.
Nisu ludi, ali ga moraju stavljati, jer je FAP izmišljotina EU komisije i fantomskih eko-standardâ koje je neki birokratski uhljeb izmislio kako bi opravdao svoju svrhu postojanja.
Da se pita inženjere, tog govna ne bi niti bilo u autima. Nikad.
 
Na vrh