Uklanjanje FAP filtera

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I onda krivo kažem, mislel sam na stočare. Auti zagađuju, nema tu rasprave... ali što se autoindustriji radi je čisto silovanje očito nestručnih ljudi. Birokracija je svugdje ista.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije za lajkat :D Al dobro to je još daleko... mada je bilo pitanje vremena s obzirom na nove opterećene DI motore
 

mamut

C5
Donator foruma
jedno pitanje, vezano je uz fap pa ću ovdje

jel proizvodi zvuk kad se regenerira? nekad skužim sasvim slučajno kad je tišina ko neki čudan zvuk, ko neki jači ventilator blago pišteći, pa kad dođem doma da provjerim zvuk više ga nema, znači da prestane

možda i nije FAP, zato pitam dal proizvodi kakav zvuk jer nemam unutra nikakvu lampicu da je regeneracija u tijeku
 

ZlatkoC4

Well-known member
možda i nije FAP
regeneracija kad je u tijeku kod zaustavljenog vozila a još upaljenog se treba vrtiti ventilator u drugoj a može se čuti i nekakvo huktanje. ako se dobro sluša.I onda je dobro ostaviti auto upaljen još koju minutu da to stane pa ga tek onda ugasiti ili se jednostavno još malo provozati tako da se regeneracija ne prekine.
 

mamut

C5
Donator foruma
muči mene ova reegneracija u glavi :D

pošto se stalno vozim po gradu, uopće neidem na brze ceste, dal je dobro otić i obavit to, prije engo se upali neka lampica? pretpostavljam da da

sljedeće pitanje je dal je ovo ispravan način za pokrenut reegneraciju, našao na netu:


Da bi se uspješno pokrenula i izvršila regeneracija neophodno je da se ispune 3 uvjeta:
1. Vrijednost prohodnosti filtera mora biti ispod normalne
2. Vozilo se mora kretati brzinom iznad 60km/h oko 15-20 minuta bez padanja brzine ispod navedene vrijednosti
3. Broj okretaja motora mora biti preko 3000 okretaja.
 

ZlatkoC4

Well-known member
da samo ovo vožnja mora biti iznad 60km ne vrjedi za nove dizele jer sami odrađuju regeneraciju. čim se postigne određena temp motora a filter je zapunjen u određenom omjeru.

najbolje ti je svremena na vrijeme izaći na autoput što tu u ZG nije problem jer ima brdo besplatnih cesta i pri 3000 okretaja ga malo ispuhati. Iako je benzinac zakon za grad i tko ima večinu vožnje u gradu.

kum mi je imao passata od 179ks dizel vječito problemi sa tim autom dok ga nije prodao i kupio benzinca jer kum vozi 90% u gradu relacije 1,5km-5km a to je smrt za dizele.
naravno ako se vozi kombinirana 50-50% otvorena cesta i grad onda može dizel.

sad je njegov passat kod osobe koja je stalno na cesti Zg-Vk i drugi gradovi i auto nema problema.
 

mamut

C5
Donator foruma
a ta generacija se znači 100% započinje ako odem na autoput?

znači ubiti 20 minuta autoputa i regeneracija je 100% obavljena?
 

ZlatkoC4

Well-known member
a ta generacija se znači 100% započinje ako odem na autoput?
da Regeneracija će da započeti na autoputu 100% ako je prethodno nekoliko dana vožen u otežanim uvjetima a to je gradska vožnja. odeš laganini od kuče prema auto putu ugrije se taman motor i onda ga cca 15-20 min provozaš i on odradi izgaranje čestica i tjeraj dalje. barem dvaput mj to napravi i trebalo bih sve štimati. s tim da ulje i filter za promjenu trebaš se držati zamjene za otežane uvjete a ne redovne. jer za otežane uvjete je termin kraći za izmjenu ulja filtera a tako isto kroz god i veliki servi te sve ostalo piše ti u servisnoj sve.
 

mamut

C5
Donator foruma
Ulje, filter ulja, filter zraka, filter peludi - mijenjano kad sam kupio auto i iduci put za tocnu godinu dana od toga, to je 10ak tisuca km

Filter goriva svake 2 godine

Tako ja planiram odrzavat auto i mislim da ce mi bar za te stvari biti zahvalan :D
 

mamut

C5
Donator foruma
vjerojatno je pitanje dana kad će kod nas na tehničkom gledat to, i kaj onda? pretpostavljam da vani već i gledjau
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Postoji li mogucnost da vani netko otkrije da si maknuo FAP i da te kazni netko? Cesto idem van granice pa pitam
Ne... ostavi se fizički staro kućište od filtera i piči.


Teh. pregledi vani su počeli pregledavati preko OBDa greške... ali to isto teško okriva skidanje DPFa.
Također većina takvih auti svejedno ispunjava sve norme na testu, tako da ni tu još ništa...

Švabi (ali i drugi) najavljuju svašta, pooštravanje testova i slično... ali vidi se da tapkaju u poluraku još, nemogu konkretno doskočiti problemu.
 

mladenbl

New member
vjerojatno je pitanje dana kad će kod nas na tehničkom gledat to, i kaj onda? pretpostavljam da vani već i gledjau
Ma nece to kod nas tako brzo da zazivi :confused:
Pa ako Švabe poostre testove neće im na njima proći nijedan domaći proizvod, nisu maniti da sami sebe ubijaju
Upravo tako, ako Svabe poostre testove, nece im ni jedan domaci auto da prodje :weeabooface:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hehehe... ma ništa od toga. Praktički bi trebao ispitivač sjediti u gepeku spojen na auspuh, a ti sa čađarom rastegnuti drugu pun gas u brdo. I onda bi pao.

PS

Wageni sa DPFom i ažuriranim softwareom teže prolaze tehnički od Wagena bez DPFa :D
 

mladenbl

New member
Ma da, kao sto sam kazes, sve je to u dalekoj buducnosti. Samo cu ovo da provjerim sta je tacno kod mene uradjeno, posto me sada jako zanima :)
 
Na vrh