regeneracija kad je u tijeku kod zaustavljenog vozila a još upaljenog se treba vrtiti ventilator u drugoj a može se čuti i nekakvo huktanje. ako se dobro sluša.I onda je dobro ostaviti auto upaljen još koju minutu da to stane pa ga tek onda ugasiti ili se jednostavno još malo provozati tako da se regeneracija ne prekine.možda i nije FAP
da Regeneracija će da započeti na autoputu 100% ako je prethodno nekoliko dana vožen u otežanim uvjetima a to je gradska vožnja. odeš laganini od kuče prema auto putu ugrije se taman motor i onda ga cca 15-20 min provozaš i on odradi izgaranje čestica i tjeraj dalje. barem dvaput mj to napravi i trebalo bih sve štimati. s tim da ulje i filter za promjenu trebaš se držati zamjene za otežane uvjete a ne redovne. jer za otežane uvjete je termin kraći za izmjenu ulja filtera a tako isto kroz god i veliki servi te sve ostalo piše ti u servisnoj sve.a ta generacija se znači 100% započinje ako odem na autoput?
plan je ok :grin:mislim da ce mi bar za te stvari biti zahvalan
Ne... ostavi se fizički staro kućište od filtera i piči.Postoji li mogucnost da vani netko otkrije da si maknuo FAP i da te kazni netko? Cesto idem van granice pa pitam
Ma nece to kod nas tako brzo da zazivivjerojatno je pitanje dana kad će kod nas na tehničkom gledat to, i kaj onda? pretpostavljam da vani već i gledjau
Upravo tako, ako Svabe poostre testove, nece im ni jedan domaci auto da prodje :weeabooface:Pa ako Švabe poostre testove neće im na njima proći nijedan domaći proizvod, nisu maniti da sami sebe ubijaju
Ovaj drugi ubije ispitivača pa se računa kao prolaz kad ga nema tko srušitiWageni sa DPFom i ažuriranim softwareom teže prolaze tehnički od Wagena bez DPFa