FAP/DPF OFF
Ovo pronađoh na jednom forumu:
U glavno računalo od auta ECU su upisani svi parametri, i on upravlja sa radom motora, a informacije dobiva od raznih senzora.
Na samom filteru također postoje senzori temperature i pritiska (na početku, i na kraju filtera), te ECU na osnovu tih parametara "zna" kada je FAP zapunjen i pokreće regeneraciju (spaljivanje nakupljenih čestica čađe u njemu). Kada bi samo fizički uklonili filter, ECU bi odmah registrirao grešku, i stavio motor u "safe mode" (limitirao broj obrtaja motora na nekih 2500rpm).
Software-sko uklanjanje FAP-a je u stvari reprogramiranje glavnog kompjutora (ECU), tako da se iz njegovog programa izbrišu svi parametri o FAP-u, a da sve ostalo radi kako treba. Pošto sam bio nazočan kod majstora prilikom te "akcije" to izgleda ovako:
- vadi se iz auta ECU
- prekopira se kompletan sadržaj sa određenim programima na drugo računalo (klasičan kućni komp)
- sa određenim programom (namjenjeni baš za ovo) se napravi analiza kompletnog software-a od ECU i IZBRIŠU svi dijelovi koji se tiču FAP filtera
- vraćanje "očišćenog" software-a u ECU, tzv. "flash-iranje"
- vraćanje ECU-a u vozilo
- priključivanje Lexia i isključivanje svih dijelova gdje se spominje FAP, tek nakon "čišćenja" koje je odrađeno ranije je to moguće
- probna vožnja i još jedan put pregledavanje svih parametara sa Lexia-om
Nakon ove software-ske akcije treba još skinuti FAP i ogvojiti ga od katalizatora. Katalizator se ne dira (ja sam ga samo oprao sa miniwash-om),
a kroz FAP sam napravi 3 rupe sa dugačkim borerom promjega20-tak mm, tako da se nemože zaštopati jer nema više regeneracije.
Èuo sam da neki rade kompletno izbijanje fap-a, ali onda se auspuh malo glasnije čuje, pa to ne preporučam.
FAP se ponovo spoji sa katalizatorom, i sve izgleda originalno kao i do sada.
NA Eko testu (registraciji) nema nikakvih problema, a i fizički sve izgleda super.
Ovaj način "isključivanja" je dokazan u praksi (radi se već godinama), a nakon ovoga vas više nije briga za FAP i njegov aditiv.
Navodno da postoje Bosch i Siemens ECU - sa siemensom je stvar nešto kompliciranija i skuplja