Ja ipak mislim, da svi pretjerujete. Mislim, na 10-12 tisuca praviti redovni servis, znaci po 3-4 puta godisnje?
Ako radiš +40tkm godišnje, znači da si na autocesti većinu vremena, krstarenje. U tom slučaju bih i ja digao interval na 20tkm, zašto ne, ali sintetika. Stanje ulja uveliko ovisi o načinu korištenja auta.
A to što tvornica propisuje... Njih odavno ne slušam
Moj dizlo je i po gradu, po AC, ima remap i stisne se redovno. Ulje i filter je oko 300kn, posao traje pol sata, pa mi nije nikakav problem zamjena svakih 10-12tkm, tj. dva puta na godinu.
I mirne duše se vozim.
C3 je još jeftiniji i brži, njemu sa 200kn i 15min riješim ulje i filter. A pošto je relativno star, vozi se dosta po gradu i zavrti se česti (bar kad ja vozim
) - dobro mu dođe skraćen interval.
Ulje je ipak osnova zdravlja svakog motora i tu meni nema kompromisa.