Servisni intervali C4 II

Milosh

Test
Cudni su ti kanali
Jesu bome! Jednom sam se zadesio kod jednog dobrog lokalnog mehaničara koji inače radi generalke na traktorima i kamionima. Tom prilikom je radio jednog ne prestarog Iveco Stralisa i pita on mene "Sta mislis sta mu je u hladnjaku i u cijelom rashladnom sistemu?" Ja onako, vidjevši da je posrijedi nešto neobično, kažem "Vjerovatno je pomiješao ulje i antifriz". Kaže on "Jok, rashladni sistem je pun čistog dizela!" Ja u šoku pitam šta, kako, zašto... Kaže on da negdje u bloku ima jednu limenu blokadu (brtvu) koja odvaja rashladni sistem od nekog dijela glave kroz koji prolazi gorivo, te je popustila i vremenom je napunio sistem dizelom...
 

dado8

Member
Točno tako. Adblue se ubrizgava u ispuh, ne u motor. Zato sam i napisao da bi volio čuti obrazloženje servisa :)
Nevjerojatno mi je da ovlašteni servis provali takvu glupost; miješanje Uree i nafte...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spremnici su fizički jedan uz drugog smješteni... pa nikad neznaš.
Ali činjenica je da ovlaštenom Citroenu ne treba vjerovati niti kad darove nosi.
 

dado8

Member
Istina da su jedan do drugoga. Ali su i lijepo i vidljivo fizički odvojeni.... Barem na mom BlueHdi 100. Vidi se sa donje strane bijela posuda adblue-a, odvojena zaštitnim limom / toplinska izolacija/ od ispušnog sustava i spremnika goriva.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nabavi servisnu knjižicu, u njoj je plan održavanja.

Al standardno ti je sve, ulje i filteri svakih 10-15tkm, filter goriva svaki drugi put.
Distribucija na 150tkn, pa bi ja onda svaki sljedećih 100tkm, isto tako za ulje mjenjača, pregled injektora, turbine, rashladnu...
Kočnice i kočionu tekućinu po potrebi.
 

meshgrid

New member
ova servisna knjiga se dobro sakrila na citroenovim stranicama. ovdje našao sam ovu iz 07/2012. na njemačkom:
klik

uglv 1.6hdi 68kw ulje: 20 tkm ili 1 godina; remen: 180tkm ili 10 godina
ja bih oboje skratio; ulje 15tkm a remen npr 150tkm
 

Kele

PSA Fan
Ko vozi c4 sa benzinskim motorima,moj savet je menjajte ulje na 10-12 000 km,zbog lanca i hidraulicnog spanera.Pustite vi to na 20000 ili 30000 km,to je previse.Svaki motor voli novo ulje.Vremenom zbog temperature i uslova voznje viskozitet ulja se gubi i onda se povecava trenje.
 

daracc991

New member
e super hvala na pomoci,ma i ja sam isto za ranije mijenjanje ulja,cca 15 max,nebitno dizel benzin.
stvarno nisam znao mislio sam da se radi na 120Tkm,a ono 180tkm to je bogami razlika.
ma malo se informiram o svemu iduci tjedan idem najvjerovatnije auto uzet.
 

hahehihoh

New member
Ja ipak mislim, da svi pretjerujete. Mislim, na 10-12 tisuca praviti redovni servis, znaci po 3-4 puta godisnje?

Ja recimo imam u vlasti C4 sa 1,6 e-HDI motorom od 115 KS i servisiram na
cca 20-30 tisuca km, a desilo se cak i na nekoliko vise.

Sad ima skoro 240.000 km i nikakvog problema. Ja stvarno neznam, zasto bi mijenjali na 10 ili 15 tisuca, ako tvornica pretpisuje na 20, a za novije cak na 25 tisuca km.

Veliki servis sam isto radio na cca 180 km i nikad problema.
 

Kele

PSA Fan
Sto se mene tice na 12000 samo zamenim ulje i filter ulja i to je to.Redovan servisni interval za recimo filter vazduha, svecice,remenje ostaje onako kako je proizvodjac propisao.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja ipak mislim, da svi pretjerujete. Mislim, na 10-12 tisuca praviti redovni servis, znaci po 3-4 puta godisnje?
Ako radiš +40tkm godišnje, znači da si na autocesti većinu vremena, krstarenje. U tom slučaju bih i ja digao interval na 20tkm, zašto ne, ali sintetika. Stanje ulja uveliko ovisi o načinu korištenja auta.

A to što tvornica propisuje... Njih odavno ne slušam :D

Moj dizlo je i po gradu, po AC, ima remap i stisne se redovno. Ulje i filter je oko 300kn, posao traje pol sata, pa mi nije nikakav problem zamjena svakih 10-12tkm, tj. dva puta na godinu.
I mirne duše se vozim.

C3 je još jeftiniji i brži, njemu sa 200kn i 15min riješim ulje i filter. A pošto je relativno star, vozi se dosta po gradu i zavrti se česti (bar kad ja vozim :D) - dobro mu dođe skraćen interval.

Ulje je ipak osnova zdravlja svakog motora i tu meni nema kompromisa.
 

markan1000

Well-known member
Mislim, na 10-12 tisuca praviti redovni servis
ja se moram složiti... nikad nisam prebacio interval, bilo onaj od godinu dana, bilo onaj od kilometraže. nekad je izmjena na 16 tisuća, nekad 18 tisuća km. ali na 10-12 mijenjati, bez obzir koliko to malo košta, po meni je totalno nepotrebno.
a i bogu hvala znam dosta primjera auta s preko 250 tkm pa i 3000 tkm, koji su mijenjali samo u propisanim intervalima, i nikad im ništa nije bilo.
kakvih 10 tisuća pobogu...
 

heconja

New member
poz ekipa,zeznuo sam se kod kupovine ulja umjesto ineo ecs 5/30w koji je za psa grupaciju uzeo sam zabunom ineo longlife 5/30w koje je vidim za bmw,w itd.
dali je netko od vas usipao to ulje,nekuzim zasto ga deklariraju samo za njemacke aute,a ista je gradacija i isto je za aute sa dpf filterom.
 
Na vrh