Saxo se gasi

Slavensx

New member
Pozdrav,novi sam na ovom forumu i dosao sam vidjet dali mi netko moze pomoć. prije pola godine kupio sam citroen saxo 1.1sx 1997 godiste,auto je uredno servisiran u autokuci di je kupljen i ima 77.000 km (vlasnik je bio gospodin od 84 godine). auto je uredno vozio do unazad nekih mjesec dana,od tada se u pocetku samo palila lampica akumulatora kada je auto šaltan u nizu brzinu,a prije nekih 10-ak dana auto se poceo gasiti u trenutcima kada dode na minimalan broj okretaja znaci pred semaforom i slicno. Cuo sam da mogu bit četkice na regleru,da moze bit alternator,anlaser i jos puno toga,za koj dan planiram ga vodit elektricaru ako ne nadem rjesenje i izvor problema,dali ima netko mozda ideju sto se desava ili je imao slican problem ?

Zahvaljujem.
 

igor

New member
Ako navodite da se gasi i pritom pali lampicu akumulatora ja nebih sumnjao na alternator regler četkice, činjenica je da se gasi zbog premalog ler gasa tj na semaforu tjekom stajanja i sl. kako kažete. Treba provjeriti potenciometar gasa ili motorič ler gasa jer normalno je da pali lampicu akumulatora ako se ugasi a to što se upalila ili tinjala (nakratko zasvijetlila) za vrijeme vožnje može biti zbog premalo napetog remena. Koliko to dugo traje? dali dobro puni akumulator i dali se akumulator isprazni? Ako ne, netreba sumnjati na bilo što s alternatorom.
 

Slavensx

New member
Akumulator mu je relativno nov,klinasti remen sam pritegnuo ,ler gas mu je pojacavan dva puta ,lampica akumulatora se upali samo u trenutku saltanja brzine,cim mjenjac sjedne u brzinu ona se ugasi,i kada dode na semafor auto se jednostavno ugasi. S tim da u pocetku nekih 2 km auto normalno vozi i onda to pocnei najcesce kad se kasnije auto upali to se ne desi ,znaci ujutro to radi popodne je svega par puta se desavalo...
 

igor

New member
Eto ako to radi hladan onda ne valja senzor temperature pa ne pali čok, a ako se to dešava dok je ugrijan auto onda je to zbog neispavnog motoriča gasa ili senzor položaja klapne gasa.
 

Slavensx

New member
Èok upali i ugasi ga nakon cca 2 min,jedan covjek je imao slican problem i isto je spomenuo senzor temperature,jel znate koliko otprilike košta taj popravak?

Usput zaboravio sam napomenut najjcesce se to dogada kad je vani vlaga , evo danas se nije nista desavalo a vani je suho vrijeme,imam osjecaj ko da voda dolazi negdje di nebi trebala...elektricar ga je danas spricao sa svih strana ispod haube i auto nigdje nista,cekat cemo kišu pa cemo vidjet,vjerojatno kotaci ili nesto negdje zalijeva ... :confused:
 

igor

New member
Sumnjam da senzor temperature išta može zalijevati, kratko je to što radi cca 2 min pod čokom, moj je 1.4 pa radi i više od 5 min pod čokom samo postepeno kako se grije tako spušta i okretaje. Senzor temp. nije skup cca 60 kn a zamjena traje 3 min.
 

Slavensx

New member
Poz igore,nakon dva dana provedena kod dva razlicita i provjerena elektricara/mehanicara auto je radio savrseno. Nisu mu nista nasli iako su ga zaljevali,turirali i cuda mu radili..struju puni normalno tj auto nema nikakav velik kvar koj su oni mogli nac . Tako da sada idem na promjenu senzora temperature motora ali me zanima dali bi u pitanju mogao biti i senor protoka zraka? Iako auto ne guši pri dodavanju gasa?
 

Dalibor

Dado Tornado
ako motor izgleda kao na slici niže,
onda se stvar koja te zeza nalazi između kučišta filtera i onog tuljca koji je na usisnoj grani.
na dijelu ubrizgavanja između metalne usisne grane i plastike koja se nalazi iznad.
u tom dijelu sa desne strane, kada stojiš ispred, nalazi se đek sa nekoliko žica.
prljavo sive boje je, vidi se malo i na slici niže.
taj dio ne možeš pojedinačno zamjeniti nego ti treba cijeli taj tuljak na kojeg idu cijevi za gorivo,
i onda kada nabaviš drugog staviš u njega svoj injektor, motorić ler gasa (ono crno ispred tog tuljka).





možeš pogledati i ove teme:
http://www.citroenforum.hr/citroen-saxo-131/bosch-monopoint-saxo-1-1-a-5356/
http://www.citroenforum.hr/citroen-saxo-131/gasi-se-u-voznji-4614/
http://www.citroenforum.hr/citroen-saxo-131/problemi-s-ler-gasom-rijeseno-233/

javi da li ti pomažu i kako si riješio problem.
na kraju može biti i nešto deseto...
budem vidio kako će se tvoja tema odvijati,
pa možda od svih tih tema sastavim jednu veliku temu,
jer manji benzinski motori iz tog vremena imaju standardnu boljku:
potenciometar položaja leptira.
 

Slavensx

New member
Dalibore hvala na fotografiji,danas zbog posla ali i ovog nevremena nisam stigao bit ispod haube ali mogu rec da sam danas se cjeli dan vozio normalno bez ijednog trzaja znaci nista,samo sto sam primjetio popodne dok je auto vec bio debelo radio stajao sam na parkingu i upalio je cok i poceo dizat obrtaje na 1100 1200 ... imate li ideju?
 
Na vrh