Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 26.4.2015. , 15:06   #1
Lampičar
 
Član od: 21.04.2015.
Zadnja aktivnost: 5.10.2015. 09:50
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Bosch monopoint saxo 1.1

Pozdrav, imam peugeota 106 1.0 37KW 97god, imao sam nekakvih problema oko potrošnje i u servisu na dijagnostici je pokazalo da je problem u ubrizgavanju, ugl, mehanicar mi je rekao da se istrosio potenciometar položaja leptira i da bi bilo najbolje da nabavim komplet drugi monopoint....

Sada sam nabavio komplet monopoint od Saxa 1.1, 2000 god... jer nisam nasao od peugeota, a mislio sam da su isti.

Problem je u tome sto mi je na prvi pogled kad sam ga uzeo to sve bilo indenticno, sad kad sam malo bolje to pregledao vidim da motorcic ler gasa nije isti, ovaj ima konektor sa 2-3 pina više, sa stražnje strane kucista ubrizgavanja postoji neka cjevcica, sad neznam da li je odvod/dovod necega, i sa donje strane usisne grane ima nekakav konektor vjerojatno za neki senzor ili sl, gl ostatak je indentican.. sada me zanima da li bi mogao ikako teoretski ja to ugraditi na peugeota, ostaviti svoj motorcic ler gasa? Stavljam slike u prilog pa ako mozete pogledat i pomoc, nadam se kaj nisam bezveze bacio lovu :zuma:



Poruka Moderatora:
slike su niže
Zah3b je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 26.4.2015. , 16:38   #2
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:34
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.387
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

malene su slike ali ovako što vidim na donjoj strani usisne grane ide vakuum cjevčica prema servou kočnica, a ona cjevčica koja se nalazi sa stražnje strane bi mogla biti povrat nečega i u krajnjoj liniji mogao bi je s nečim zatvoriti ali najprije bi morao provjeriti za svaki slučaj ide li gorivo kroz nju, iako mislim da je to isto neki vakuum ili povrat para, jer nema šelnice na toj cjevčici.

usisna grana ti niti neće trebati nego kučište ubrizgavanja, a motorić ler gasa možeš prebacivati kako hoćeš.

međutim, dijagnostika tih ubrizgavanja tada još nije bila na nivoima kakvi su na današnjim autima, i pošto je serviser rekao da se istrošio potenciometar to bi se teško moglo iščitati iz dijagnostike, a ako je otvarao potenciometar onda bi to moglo biti za baciti jer se taj potenciometar ne otvara.
kada taj potenciometar bude pokvaren auto trza u vožnji i gasi se na leru, i to je često kod tih ubrizgavanja. sad da li bi ti više trošio ne znam, jer ima i drugih dijelova zbog kojih motor može više trošiti.

ja bi se recimo poigrao i počeo s najjednostavnijim. stavio bi injektor (nalazi se ispod onog ovalnog tuljca usred ubrizgavanja) sa 1,1 na 1,0. injekor 1,1 vjerojatno ima neznatno veći protok, ali moglo bi to ići zajedno, bitno da nije injektor s npr. 1,0 na 1,1.

kada sam prodavao dijelove sa svojeg bivšeg ZX-a (na kojem sam stavio monopoint sa 106 1,0, samo sam stavio svoju diznu sa 1,4) došao je po injektor jedan koji je kupovao za saxa. kada sam ga pitao kako to da mu treba injektor, rekao mi je jer mu puno troši.

s ta dva ubrizgavanja mogu se raditi razne rošade. ali ako je potenciometar otvaran onda svakako treba zamjeniti cijelo to kučište jer se potenciometar ne može sam mijenjati, niti otvarati.
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Dalibor' na postu:
Staro 26.4.2015. , 17:14   #3
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

Ova cijevčica sa stražnje strane ti je povrat benzinskih para spaja se na el ventil s njega ide na posudu koja se nalazi unutar blatobrana (nekakav filter s aktivnim ugljenom) i s njega ti kroz štok i iznad tapecirunga i krova ide na povrat u rezervoar.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'igor' na postu:
Staro 26.4.2015. , 17:23   #4
Lampičar
 
Član od: 21.04.2015.
Zadnja aktivnost: 5.10.2015. 09:50
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

A ne vjerujem da su ga u servisu otvarali, ali su mi rekli da je bio otvaran taj potenciomatar i da se to nesmije otvarati jer se vise nikada nemoze vratiti u prvobitno stanje.Autic je kod mene tek od nedavno,unazad par mjeseci pa neznam tko je i zasto to otvarao.

Hvala ti Dalibor, znaci tvoje misljenje je da bih mogao od ta dva skrpati jedan pošteni koji bi radio kak spada?

Sorry za slikice, stvarno su male, skopirao sam svoju temu sa peugeotovog foruma pa ocito se nesto zblesiralo.Evo stavljam vece slikice :













znaci tu cjevcicu za povrat para bih mogao zatvoriti posto 106-ica nema toga filtera sa aktivnim ugljenom?
Zah3b je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.4.2015. , 17:33   #5
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

vjerojatno bi mogao ali neznam dal ga 106 nema to nisam siguran, možda bi ga bilo lakše spojit negdje na usis na onaj komad koji ide od monopointa do filtera gore su dva ulaza i obično jedan bude blindiran pa ako nešto i izađe kroz to crijevo otiči če kroz usis i izgoriti.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.4.2015. , 18:37   #6
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:34
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.387
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

Citat:
Zah3b: Pregled postova
Hvala ti Dalibor, znaci tvoje misljenje je da bih mogao od ta dva skrpati jedan pošteni koji bi radio kak spada?
da, samo što treba malo strpljenja jer lako se desi da nešto ne profunkcionira od prve, pogotovo jer nisi ziher zbog čega više troši i je li potenciometar otvaran jer puno troši ili troši jer je otvaran...
ako ga je netko već otvarao najbolje staviti taj s citroena pa ostalo nekako prikrapati. samo nemoj zaboraviti injekor staviti sa svog peugeota. na tim monopointima treba malo pažnje pri vađenju injektora.

dijelovi koji ostanu mogu se prodati, motorić lera gasa, injektor i što još, prodao sam u roku 2-3 mjeseca...
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.4.2015. , 21:38   #7
Lampičar
 
Član od: 21.04.2015.
Zadnja aktivnost: 5.10.2015. 09:50
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

rastavio sam maloprije ubrizgavanje od usisne i nazalost mislim da nista od kombiniranja...promjer klapne na saxovom ubrizgavanju je za 0,5 cm siri... Steta.

Zah3b je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.4.2015. , 09:35   #8
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:34
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.387
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

bitno da odgovaraju brtva i šarafi, bude išao bolje
samo u tom slučaju neka ostane injektor od saxa kako bi se krenulo sa što manje kemije i zadržao tvornički omjer goriva/zraka u tom otvoru, kasnije se promjeni injektor ako će trebati.

zbog manjeg otvora količina same mješavine goriva i zraka u oba slučaja bit će ista, samo što bi mješavina imala veću brzinu kod original 106 monopointa jer je manji otvor. različiti bi bili tlakovi, ali njih ionako uvjetuje veličina motora. tako bi to moglo proraditi čak i u leru (koji bi mogao biti neznatno veći sa saxovim)...

ako imaš mogućnosti isplatilo bi se isprobati.
treba vidjeti odvod benzinskih para. jer ako sve proradi trebalo bi ih odvesti negdje da nebi došle u kontakt s vrućim dijelovima.

važna je brtva između usisne grane i monopointa, a na saxovom je fali. to bi trebalo zabrtviti. možda je ostalo brtve na saxovoj usisnoj grani...
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.4.2015. , 10:50   #9
Lampičar
 
Član od: 21.04.2015.
Zadnja aktivnost: 5.10.2015. 09:50
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

hmm...moram provjeriti dali je ostalo sta od brtve na usisnoj, kaj nema nekakve univerzalne brtve za kupiti pa izrezem kak mi treba? Znaci odvod benzinskih para bi mogao spojiti negdje na usis? e sad te nisam skuzio dali bi ti da stavim saxov monopoint na peugeotovou usisnu ili da komplet montiram saxovo na auto? jer i saxova usisna pase na seraf, jedino sto ona ima taj neki konektor ispod.

Nisam mehanicar,al nemam dvije lijeve, mogu probati sam to sloziti...sumnjam da ce se njima u servisu dati s time zaje....
Zah3b je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.4.2015. , 12:03   #10
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 20:34
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.387
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

Citat:
Zah3b: Pregled postova
dali bi ti da stavim saxov monopoint na peugeotovou usisnu ili da komplet montiram saxovo na auto?
da, ako će odgovarati šarafi i dimenzijski podnožje saxovog monopinta možeš samo saxov monopoint na peugeotovu usisnu. svoju usisnu ne moraš niti skidati ako će se moći spojiti saxov monopoint
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.4.2015. , 14:27   #11
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

Ja ti mogu pitat frenda dali ima monopoint od peugeota 106 1.0 on ih je puno rastavil pa ima dijelova koliko hočeš čisto informativno i ak je jeftino da se ne zafrkavaš s saxo-vim

Kontaktiral sam ti frenda hoče 200kn za cijeli monopoint s usisnom granom potpuno ispravan pa ak te zanima javi se.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.4.2015. , 23:58   #12
Lampičar
 
Član od: 21.04.2015.
Zadnja aktivnost: 5.10.2015. 09:50
Lokacija: Zagreb
Postovi: 9
Zahvala: 2
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

Zainteresiran sam, nazalost nemrem ti jos poslati PM jer sam <10 postova, ali mogu se zaletiti do njega po to u sri-cet...posalji mi broj na PM. Hvala ti puno.
Zah3b je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.5.2015. , 13:50   #13
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Bosch monopoint saxo 1.1

Ja pokupim to kod njega i dofuram ti samo reci gdje i kada.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'igor' na postu:
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
bosch, monopoint, saxo

Uređivanje



Sada je 21:07. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger