Saxo 1.1i by Zwonko- "Georges"

AX-ja

èudo jedno
puno je.
ali i nije
ja kad sam vani trazio ecu i struju motora cifra je uvijek bila oko 250e.
veci je problem bio jel ecu otkljucan ili ne,nego cifra.

to nisu bas neki trazeni tipovi struje,ali ocito svi drze priblizne cijene.
takve je stvari najbolje kupit od privatnih osoba,nikakvi otpadi i to
onda se da ok proc.
 

Zwonko

Member
Znaci onda mi je najbolja varijanta naci motor koji se moze na postojecu struju spojiti bez previse kemijanja...

Meni je puno jer nisam bas pri lovi, a ni Saxo nema bas neku cijenu... zato sam napisao da je previse, u odnosu na trzisnu vrijednost auta to je dosta visoka cijena...
 

AX-ja

èudo jedno
svaki motor koji nadjes,a nije isti kao taj u tvom autu
trazi neku vrstu "kemije"
ne postoji ni jedan da pase bez nekog oblika prilagodbe.
fizicki pasu svi,ali struja je ta koja trazi svoje.
upravo ona sprjecava mnoge da se uhvate takvih projekata.
 

Zwonko

Member
Evo nakon malo kemijanja oko struje Georges je dobio novi motor, 1.4 monopoint, probna voznja prosla super, sve radi kako treba... motor nije zivcan kao 1.1, ali jako lijepo vuce... Zasad sam sretan i zadovoljan, vidjet cemo s vremenom, mozda dobije i turbinicu neku do ljeta... :)
:whistling:
 

Zwonko

Member
Ma nece, samo na 0,3-0,4bara, tek toliko da malo zvizdi pod haubom... nesto sam proucavao stealth turbo, frend ga je slozio na hondu, zgodna je to stvarcica... :D
 

Zwonko

Member
Evo pregazili smo prvih 200km s novim motorom... Jako lijepo vozi, elastican je motor, lijepo ubrzava, a potrosnja me stvarno iznenadila, koliko sam dosada pratio, trosi oko 7,5l po gradu... koliko sam primjetio motor je jako dobar, voli i nisko saltanje, ali i visoke okretaje koje puno lakse postigne od pokojnog 1.1... Slijedeci tjedan mi treba stici stickerbomb folija, pa kad ga sredim slijedi fotosession... :D
 

Zwonko

Member
Evo mali update... Zahvaljujuci kolegi Platonu Georges je dobio short shifter, poprilicno se skratio hod mjenjaca, a dobio je i novi volan od ax-a zahvaljujuci Igoru... Sad slijedi potraga za zadnjim vratima ilti gepek vratima i zadnjim branikom koji su stradali zahvaljujuci necujnosti Zetovog tramvaja... Polako pocinju pripreme (skupljanje para) za kotace 14" i turbo instalaciju, ali malo pomalo Georges postaje pristojna jurilica :D
 

platon

manijak
Heheh..lajkam ideju za prednabijanje. Ja se dvoumim između turba i kompresora. Žao mi je micat 4-2-1 granu a i kompresor je možda nekako lakše za složit. Jel imaš koga da zna dobro mapu podesit? Neznam jel se može sa njegovim ECU-om to odradit.

I kad će više sjevnit neka slika? :grin:
 

Zwonko

Member
Kako sada stvari stoje, izgleda da ću ipak kompresor staviti, jednostavnije je i jeftinije, a struja je u planu prva,već skupljam lovu za VEMS, pa mapiranje neće biti problem... :) Slika imam spremnih, ali ne znam kako ih uploadati sa stare Nokije c3... :( Znam jednog dobrog majstora što se mapiranja tiče, ali on je Opelaš ;)
 

platon

manijak
Ako se ide na pritisak do 0.5 bara, to se u većini slučaja može odraditi samo sa podešavanjem mape (smjesa zraka i goriva). Za veći pritisak standardne dizne ne mogu dati dooljno goriva na količinu zraka koju utiskuje turbina. Senzor protoka zraka više ne može očitat i standarni ecu se ne može podesit prema svemu. Jedno veže drugo i više nema kraja :hm: ali do 0.5 bara se može lijepo vozit bez previše ulaganja, a da se motor brzo ne razleti ;)
 
Na vrh