Savjeti iskusnih za duži život naših ljubimaca

Cutac

Prèkaroš
Ovo s kvačilom dosta često koristim
Ok za prvu, ali kako za rikverc? :thinking:

Rev match isto često, ali bez kočnice kad je moguće.
Nisam mislio na rev match, to je, ono, must have(do), mislio sam baš na heel and toe. Tipa kad ti dolazi zavoj jel ideš kvačilo, niža, puštaš kvačilo ili ideš kvačilo, (opcionalno double clutch), niža, kočnica + gas da ne dižeš okretaje kvačilom nego gasom?
 

Milosh

Test
Ne koristim ni jedno ni drugo. Rev-match radim ali ne heel&toe već klasično dodam gas pri ubacivanju u niži stepen, ako za tim ima potrebe. Heel&toe sam probao ali nema šanse, gas je prenisko.

Daj pojasni benefit toga sa kvačilom, meni se to čini samo kao nepotrebno dodatno trošenje sistema.
 

Cutac

Prèkaroš
gas je prenisko.
I bilo bi bolje da je onaj što se kači na pod, onaj veliki.

Daj pojasni benefit toga sa kvačilom, meni se to čini samo kao nepotrebno dodatno trošenje sistema.
Manje opterećenje sinkronih. Ne isplati se kad ideš tipa iz četvrte u treću polako, ali kad ideš iz pete u drugu za preticanje, em ubrza, em ne siliš sinkroni toliko.
Ja koristim često, ali kada je getriba hladna, stalno.
Nisam znao jel bolje da ja objašnjavam:Dili da gledaš video, pa evo :)

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=JWZ6-m-N6V4[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Diegos i ja kao da imamo iste aute :D

Dupli kuplung za 1. i R, međugas za niže, sinkroni i fizika za više. Heel and toe nije moguć baš na C3, makar fali kod kočenja i guranja u drugu brzinu. Tako da i sinkroni dosta odrade, al hebemumiša to im je i posao. A i nisu od putra :)

Mjenjač kakav god da je, za sada nije poderan. A prošao je sve i svašta :D
 

diegos

Well-known member
Ok za prvu, ali kako za rikverc?
To kad sam na mjestu pa zapne za R. Pustim kvačilo - gas - kvačilo - R.

Nisam mislio na rev match, to je, ono, must have(do), mislio sam baš na heel and toe. Tipa kad ti dolazi zavoj jel ideš kvačilo, niža, puštaš kvačilo ili ideš kvačilo, (opcionalno double clutch), niža, kočnica + gas da ne dižeš okretaje kvačilom nego gasom?
Isto kao Milosh :D
Za više brzine ne puštam kvačilo prilikom izmjene, samo malo gasa za rev match.
Kvačilo, niža, gas, puštanje kv. Bez kočnice ovo.

Diegos i ja kao da imamo iste aute
Samo druga boja hehe :palacgore:
 

Lakii

Well-known member
Koristite li double clutching
Koristim ga kod auta sa sporijim (starijim) mjenjačem i uvijek samo downshift.
Nisam baš siguran da li se može više naći auta bez sinkrona pa da šibaš stalno... :thinking:
Nisam, siguran ni koliko pomaže ali te barem malo uspori u forsiranju mjenjača.

koristite li heel-and-toe(dok kočite lijevom nogom, lijevom nogom dodate gas za revmatch u nižu)
Kada se vozi brzo, mora se jer su neki skokovi okretaja preveliki kod mjenjanja brzina, čak nije heal-toe jer same pedale na novim autima su koma, ali revmatch ide! :cool:
 

visaluteju

Well-known member
Naletih na ovo slucajno: aditiv za ulje MotorCoat LS27

Hvale ga na autoportalu.hr

https://autoportal.hr/clanak/servis__motorcoat_ls27,_dodatak_ulju_koji_funkcionira!

Jel ko probao ? Sta mislite jel valja?
 

DS9

Active member
...a i piše u korisničkom uputstvu da ih ne treba koristiti

Adekvatno izabrano ulje (prema motoru i uslovima eksploatacije), redovna zamena, a nakon toga ukoliko se pojavi potreba i propisno izvršena generalka.

***

Eto. Redovno mjenjati kvalitetno ulje i mirna nam susjedna zemlj:D
Pa jes` mirna :D
 
Na vrh