Evo samo da se i ja nadovežem na raspravu o tacki 9:
Ja se slažem sa ovim što je visaluteju napisao a i kasnije citirao.
Poenta je upravo to da je proklizavanje prednjih tockova sa aspekta kontrole nad vozilom manje opasno od proklizavanja zadnjih, zato jer se prednji mogu donekle kontrolisati (gas, kocnica i upravljanje) te tako povratiti kontrolu nad njima, dok je nad zadnjim gotovo nemoguće povratiti kontrolu kad jednom proklizu. Druga bitna činjenica je da su zadnje gume auta u krivinama izložene daleko većem bočnom momentu od prednjih (sila koja bočno djeluje na točak i nastoji da ga gurne u stranu). Treća bitna činjenica je da je kod svih auta sa prednjim pogonom raspodjela težine neravnomjerna, teži je prednji kraj auta, što dovodi do boljeg prijanjanja/trakcije prednjih guma. I četvrta činjenica je da se usljed kočenja dešava dodatno prenošenje težine sa zadnje osovine na prednju, što dodatno potencijalno olakšava proklizavanje zadnjeg kraja.
I za kraj jedna anegdota iz auto škola u Švedskoj... Moj blizak rođak je skoro polagao vozački u Švedskoj i između ostalog, jedna od stvari koju svim polaznicima uporno ponavljaju je baš to pravilo za gume: bolje uvijek nazad. A auto škola u Švedskoj je puno ozbiljnija od naše, vježbaju vožnju i proklizavanje na ledu, ekonomičnu vožnju, moraju na ispitu identifikovati dijelove u motornom prostoru, itd.
Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk