Remapiranje, chip tuning

vrtek

New member
Thanks ivan222!
Iskreno nisam bio spreman na tolko šarafanja, jer sam prije imao TDI i JTD motore, na kojima je to pravi plug and play.
Sad zapravo nisam siguran da uopće želim to na autu, jer kako se teško stavi, tako se teško i skida, a bitno mi je za garanciju.
Motor je orginal tvornički, bez ikakvih preinaka, želio sam sam malo više momenta za preticanja, jer ovako se baš ne usudim.
Možda se ipak odlučim za remap, pa ovo osvane na prodaji...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Strpi se da istekne garancija pa kreni u ozbiljan posao... riješiš se ekologije i napraviš pravi remap po mjeri ;) Oko 2500 je trenutno ta igra otprilike...
 

Cutac

Prèkaroš
Sretno s tim.

Makar ne vidim zašto ti je problem preticati. Ako sam ja mogao sa Megane Grandtour sa 95 konja dizelom, možeš i ti sa time. Je, tvoj je vjerojatno manje aerodinamičan, ali za brzine preticanja ništa strašno.
Naravno, ne ide kao dizel sa 150 konja u limuzini, ali ide.
 

vrtek

New member
Bok!

Istina, kad si sam nije problem, ali se osjeti kad si s dvoje djece, suprugom, onda ipak nisam siguran, no tad je bolje malo nogu dignuti s gasa ionako.
 

Gilfoyle

New member
Bok,

ima li netko da je remapirao ili chipirao ili bilo sto C4 (II) 1.6 hdi 82kW?

razmisljam o tome ali zanimaju me iskustva u praksi sa doticnom verzijom motora, kao i moguce nuspojave :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedan kolega je koliko znam, ali nema šanse se sjetiti tko :D

Ima više detalja, al najbitniji je da motor mora biti ispravan, u potpunosti. Nači injektori, turbina, distribucija... sve mora biti tip top. Svaki defekt se treba riješiti prije remapa. Isto vrijedi i za prijenos snage, mjenjač, poluosovine moraju biti tip top.
Ekologija se skida kompletno, jel treba tu šta dodatno objašnjavati? Sa eko testom nema problema.
Kvalitetam remap ne izaziva probleme, ali može naglasiti postojeće.

Ako je sve ispravno, onda sljedi još jedan težak problem, naći majstora za remap. Za Citroena neznam u HR kod koga bi išao.

Razina remapiranja ima brdo... no većini je najzanimljivija ona osnova. Tu su cijene 200-300€, i podiže se moment za do nekih 20%. Većina automobila ima toliko lufta u tvorničkim ograničenjima.
Bitno je da se remap napravi pametno, tipa pojača se samo od 2500-4000okr. Time se osigurava da je u najtežim uvjetima motor radi u tvorničkim postavkama. No to će već majstor u suradnji sa vozačem dogovoriti u detalje, prema navikama i potrebama.

Sa tim osnovnim remapima nema potrebe za valjcima i sličnim prese*avanjima, izmjeri rađe 80-120 u četvrtoj prije i poslije remapa. No i bez toga će rezultat sigurno biti primjetan ;)

PS
Ne očekuj nižu potrošnju :D
 

Milosh

Test
U Gradisci u BiH postoji odličan "servis" za remap, ljudi se samo tim bave i jako su uspješni. Mislim da se kod njih testiranje na valjcima radi u svakom slučaju.

Takođe postoji čovjek u Zagrebu, znam da je barem par stotina Fordova remapirano kod njega i svi su zadovoljni i svi ga hvale. Ne znam da li radi i druge brendove ali pretpostavljam da radi, ako hoćete pronaći ću broj.
 

Milosh

Test
Blizu si, SM Chip Tuning.

Vlasnik se zove Srđan, odatle S u nazivu. Da, oni su zapravo iz Gradiške a imaju predstavnike svuda, čak i u Švajcarskoj. U principu to funkcioniše tako da ti odeš kod njegovog predstavnika, on skine tvoju mapu i pošalje je SM-u, oni je prerade i vrate, a predstavnik je samo učita u auto. A oni kući imaju valjke i sve.

http://www.smchiptuning.com

Sad vidim da testiranje na valjcima ide free ako remap košta 350 eura ili više, a u drugim slučajevima se dodatno plaća 50 eura.

Takođe sam od više ljudi čuo sve najbolje o ovima iz Užica, a i malo je reći da djeluju najprofesionalnije:

http://www.revochip.com

Evo za tebe Cutac, bubica u uho... :grin:

http://www.revochip.com/?page=automobil&marka=13&model=246&godina=811&tip=41830
 

Cutac

Prèkaroš
Jel ovaj revo "pravi" revo?
Nema tu bubice, to je u planu odavno, čeka se toplo vrijeme i da još vidim jel sve u najboljem redu :)
 

Mirage

Well-known member
Pazi sad ovo meni susjed pričao kako je prije par godina kupio peugeot neznam koji neku limuzinu (novi) u osijeku i to je bio motor 1.6 hdi 90 konja i navodno za 2000 ili 3000 kn su mu u autokući gdje je kupio auto digli snagu na 115 ks kao stavili mapu od jače verzije.

Kao što sada npr 1.6 hdi ide s 100 ks i jača verzija s 120 ks da li je tu stvarno razlika samo u mapi ili ima i drugih razlika osim mjenača.

:confused::confused::confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ima takvih slučajeva, da je razlika samo u SW, ali kod blueHDI 100 i 120ks to nije tako.

Bacih nabrzak oko na najbitnije stvari, injektori su isti, ali turbine nisu. Slabiji ima MHI, a jači Honeywell turbinu.

No to ne znači da se motor od 100ks nemože remapirat, može... ja bi ga bez puno sikiracije digao na tih 120.
Ali nije moguće u njega ubaciti samo SW od jačeg modela.
 

Logitech

Active member
Kao što sada npr 1.6 hdi ide s 100 ks i jača verzija s 120 ks da li je tu stvarno razlika samo u mapi ili ima i drugih razlika osim mjenača
Koliko sam se raspitao nije samo u mapi, tj verzija sa 120 ks i 300nm sa prvim stupnjem remapiranja ide na 152 ks i 350nm. Šteta što se ne može to izvesti dok je pod garancijom.Bilo bi to interesantno isprobati.
 

Mirage

Well-known member
Iskreno meni je i ovih 100 ks dosta ali valjalo bi u nekim situacijama da je malo bolje.

Jedan remap na 120 ks ili na 50 NM više bi dobro došlo.
 
Na vrh