re: Iskustva s reklamacijama
Neosporna činjenica jest da ljudi na forumima i društvenim mrežama se često opuste, pa pod prividnom anonimnosti pola istine prešute i pišu budalaštine. Primjerice sinoć sam imao prilike ovdje pročitati ovdje jednu takvu budalaštinu kakva se doista rijetko viđa, na koju sam čak i replicirao, ali je nemam namjeru ponovo citirati. 
Drugo, ne znam zbog čega bi njima ovaj forum smetao? Nije li kruna marketinga dok neki proizvod dosegne stupanj u kojemu se korisnička baza pretvara u fanove sposobne na autonomnu samoroganizaciju koja za proizvođača, odnosno distributera znači samo pozitivan feedback i ogromnu besplatnu reklamu. Gdje ćeš većeg komplimenta od toga da tvoj proizvod ima fanove.
Aktivan sam član još jednog foruma fanova jedne druge automobilske marke, kojeg ne želim sad reklamirati (tko zna, zna)
i koliko znam, uredno su sponzorirani od strane zastupnika dok organiziraju različite susrete i sl., a nije da se na tom forumu ne serucka povremeno, baš kao i ovdje. Drugim riječima, tko zna prepoznati marketinški potencijal, prepoznat ga.
Nisam najpametniji stoga neću nikog braniti, ni napadati.Jedan zaposlenik CH mi je osobno priopćio da on prati Citroen forum i vidi "kakve se sve laži pišu o njima!".
Drugo, ne znam zbog čega bi njima ovaj forum smetao? Nije li kruna marketinga dok neki proizvod dosegne stupanj u kojemu se korisnička baza pretvara u fanove sposobne na autonomnu samoroganizaciju koja za proizvođača, odnosno distributera znači samo pozitivan feedback i ogromnu besplatnu reklamu. Gdje ćeš većeg komplimenta od toga da tvoj proizvod ima fanove.
Aktivan sam član još jednog foruma fanova jedne druge automobilske marke, kojeg ne želim sad reklamirati (tko zna, zna)