Pumpa goriva

darko

Member
U 8 mj. je stavljena nova pumpa goriva (picasso 2.0 hdi, 2002. god.).
Danas ujutro sam jedva upalio auto. Prvo je pumpa normalno zazujala, ali auto nije upalio nakon par verglanja. Onda je pumpa prestala reagirati tj. nije se čulo karakteristično zujanje i auto nije htio upaliti.
Nakon par minuta stajanja i nakon što sam par puta lupio po rezervoaru rukom pumpa je zazujala/proradila i auto je normalno upalio.
Kakca su vaša iskustva s tim i što mi je za činiti?
Mislim da Deda ima uzrečicu:"Samo ti to teraj." pa me zanima spada li to u tu kategoriju?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
To spada u kategoriju da se provjeri relej pumpe, ozicenje od releja do pumpe, sama pumpa (direkno je spojit na 12V), tlak goriv koji daje pumpa. To sto je stavljena nova pumpa nista ne znaci. Prilikom zamjene pumpe dobro bi bilo ocistit spremnik i promjenit filter goriva.
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam sa svojom pumpom imao ogromnih problema dok sam vozio isto auto (xsara picasso 2.0 hdi 2001)

Meni se dešavalo da auto neće da upali nikako pa nakon par sati stajanja upali najnormalnije. Pa upali normalno ali se ugasi u vožnji ili se upali krajnja desna lampica. Nakon malo turiranja ugasi se. Radi normlano 15 dana bez ikakvih naznaka problema i onda jedan dan nece nikako...jednom mi se desilo da sam otisao do prodavnice i ugasio ga i nakon izlaska iz prodavnice nije htio upaliti, morao ga slepati. Sutradan ga upalio najnormalnije.

Lokalni mjastori me ubjedjivali da sumnjaju da je pumpa goriva jer ona navodno crkne i to je to, nema malo radi malo ne radi (ispostavilo se da nije tačno). Na dijagnostici kasnije nadjem da je crkla pumpa goriva koju sam zamjenio i od tada nikad problema. Pošto kažeš da si mjenjao pumpu skoro, ako nije polovna male su sanse da je opet ona crkla.

- Provjeri relej pumpe on če sto zna zezati tako (kao što je nemo26 rekao)
- Vrlo moguće da ti je začepljen ili pokvaren regulator visokog pritiska goriva
(to me je zezalo prije pumpe) Lako mu je prići sa prednje strane motora, brzo se i lako očisti za 10 minuta, ako je do njega a nije crkao već se samo zaprljao nakon čišćenja bićeš miran godinu dana bar pa opet čisti i tako u krug. (Kad zeza ovaj regulator pali se krajnja desna lampica i ulazi u sigurni mod i ne ide u veće obrtaje)

Provjera dijagnostikom ( i onom jeftinom od par eura ) mozes skontati jel zeza pumpa ili regulator. Ako je pumpa provjeri relej kod elektricara

Nadati se da nisu dizne :) sretno

P.S. izbjegavaj voziti pikasa bez 3 crtice goriva - duze ce ti trajati pumpa radi podmazivanja a i manjeg naprezanja pumpe radi samog pritiska koji stvara veća količina goriva u rezervoaru.
 

darko

Member
Uspio sam autom doči do servisa i tamo ga više nismo mogli upaliti. Ajde, barem ga nije trebalo šlepati ;). Spojli su auto na kompijuter i on ne očitava nikakvu grešku. I inače mi auti nije javljao nikakve greške i nije se palila lampica skroz desno za grešku motora. Možda imam peh sa novom pumpom goriva. Kad su promjenili pumpu stavljen je samo koliko sam shvatio nekakav novi uložak pumpe...to je bilo ok ili je trebalo promjeniti još nešto?
 

visaluteju

Well-known member
Uložak je ustvari pumpa a ostalo su kuciste i neki spojevi i crijevca uz pomoc kojih se pumpa montira u rezervoar, tako da nema potrebe da se mjenja i to sve ostalo ako nije osteceno (i ja sam mjenjao samo ulozak)

E sad ko zna mozda je do pumpe (mozda si kupio neku bas losu kinesku) a mozda je i do neceg treceg...hajd javi nam sta bi na kraju, nadam se nista skupo da nece biti :)

Ako slucajno bude do pumpe kupi neku malo skuplju kvalitetniju
 

darko

Member
Upravo sam opet stao na parkingu i ne mogu više upaliti auto. Opet se ne čuje da pumpa radi. Sad sam stvarno van sebe od toga.

EDIT:
Nakon par udaraca rukom po rezervoaru s donje strae pumpa je proradila. wtf?
Što mi je činiti.
 
Posljednje uređivanje:

visaluteju

Well-known member
:eek: Nesto ti shebava pumpe. Neka ti neko pregleda struju (žice i kontakte) i relej od pumpe mozda je neisprvna struja pa je vremenom pokvari. Možda da nađeš dobrog majstora kojem ćeš reći kako sto puta mjenjaš pumpu da ti ispita dobro šta do tog dovodi a ne samo da ih mjenjaš. Možda najbolje da se skine rezervoar i dobro očisti, možda ima nekog mulja koji začeplja i opterećuje pumpu.... Eto to su neka moja nagađanja, valjda će se naći neko sa više iskustva i znanja
 

darko

Member
Imam povjerenja u servis u kojem mi rade na autu. Nikakvih problema sa njima nisam imao.
Problem bi mogla biti loša kvaliteta ovih Magneti mareli pumpa. Ona zadnja koja je skinuta je testirana van auta i malo je radila, a malo nije tako da nema šanse da je ista vračena u auto. Ovo za relej ne znam, kako to provjeriti? Koliko se sjećam zadnji put su rekli da je struja ok,ali sad više u ništa nisam siguran.
Ako ima ko koju bolju marku pumpe nek napiše pa da uzmem nju (i eventualno doplatim razliku u cijeni od Marelija).
 

visaluteju

Well-known member
Najbolje da nazoves auto kucu i pitas ih sta imaju u ponudi od pumpi za tvoje auto i pitaj ih koja je marka kvalitetnija a i cijena ce ti reci, pa uzmi neku srednju. A za relej i struju nadji nekog elektricara da ti to ispita (moze i kucni elektricar ne mora biti auto elektricar ali trebalo bi da zna naci osigurace releje i to pa da se malo igrate)

Ja bi prije kupovine pumpe otisao do tog tvog majstora da ga precacka u slucaju da nije pumoa u pitanju da ne kupuješ dzaba
 

charllie

Active member
Pumpa ti je prije stekala vjerovatno zbog cetkica jer su otisle,mozda su ich sam zamijenili,i ja sam mel povjerenje u svoju skvo kad je rekla da je nevina.:D
 

darko

Member
Orginal pumpa je cca 1500kn pa me zanima jel to realna cijena?
Ova zamjenska je oko 350kn i možda je u tome problem.

Ova viša cijena uključuje komplet pumpu, plovak...
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tko proizvodi orginalni komad?
Ovako bez br. šasije gledam, Bosch pumpa je oko 1000kn. Probaj pitati u Lageros kod Anđelka
 

darko

Member
Preporučili su mi komplet pumpu goriva Sidat (ili tidat?)...oko 800kn.
Bosch bi bio oko 1300kn.
Je ova S/Tidat ok?

Moram u isti servis jer je sve još pod garancijom i trebam samo doplatiti razliku do skuplje pumpe.
 

darko

Member
Ne znam koliko je bitno, ali kad odvrtim malo film čini mi se da je u sva tri navrata pumpa počela zezati nakon što sam želio brzo upaliti tj. nisam čekao da se pogase lampice na instrument tabli i da pumpa "odzuji" svoje kod paljenja.
Možda nema nikakve veze ili je slučajnost, ali ako nekoga upućuje na neki problem nek napiše da interveniram dok je još auto u servisu.
 

Marko 987

New member
Pozdrav iz Bora

Imam veliki problem sa xsara picasso 2002 godiste 2.0 hdi 90 konja. evo sprema se vec peti put da mi crkne pumpa za gorivo u rezervoaru a majstori ne znaju sta je samo menjaju pumpe i ja sam promenio dva majstora. Ova poslednja ni dan nije trajala. Ako neko ima neki savet bio bih zahvlan.
 
Na vrh