Pumpa goriva

visaluteju

Well-known member
Mozes izrezati rupu odozgo mada moras malo raskopati tapacirung. Kad skinu rezervoar i sve odozdo se procjeni mjesto.... mada ako nadjete razlog crkavanja pumpi nemoj dzaba sjeći
 

darko

Member
Stavljena vanjska pumpa i auto pali ok.
Sad ide ali,...ali vidi se u crijevu prema vanjskoj pumpi da vuče zrak iz rezervoara pa sad treba i to eliminirati. To je i valjda bio uzrok čestog kvarenja pumpi u rezervoaru jer nisu nađeni nikakvi drugi problemi (ako ne računamo osigurač za dva grijača koji je pregorio).
 

darko

Member
Auto isproban i izgleda da je ok ovo sa vanjskom pumpom.
Vanjska pumpa je prestala vuči zrak kad je izvađen uložak unutarnje pumpe.
Pitanjce/a ako se tko razumije.
Za razliku od pumpe u rezervoaru koja se kod paljenja auta čuje par sekundi, ova vanjska se čuje skroz, a čuje se da radi i u vožnji.
Isto se vanjska čuje i da radi par sekundi nakon gašenja, onda se ugasi i za par sekundi opet radi sekundu-dvije.
Jel to ok?
Auto ide ok, pali na zub, nema cukanja, potrošnja po compu ok.
Pokazivač količine goriva definitivno laže i majstor je preporučio da nikako ne vozim na rezervi nego idem na tankanje sa još dvije crtice goriva u rezervoaru.
 

darko

Member
I ova vanjska sad zaštekala. Par laganih udaraca i radi za sad bez problema.
Stavljeno je prozirno crijevo prije pumpe i koliko se vidi pumpa skoro stalno (osim kad je rezervoar full pun) vuče manje ili više zraka.
Ima tko ideju zašto vuče zrak? Nigdje se ništa ne vidi da na nekom crijevu pušta gorivo.
Ne znam koliko je bitno, ali plovak laže i prikazuje čudne razine goriva. Prvi dan npr. crticu-dvije od vrha, a drugi dan da je rezervoar pun.
 
Na vrh