Promjene cijene goriva

ExOduS442xb

Racing
Jedna informacija sa moje strane, kupio sam Liqui Moly Super dizel aditiv po bratovom savjetu i mou reći da sam vrlo zadovoljan!
Sipao sam pola bočice (cijela ide na punk tank) na Ini i još oko pola tanka eurodizel-a na po cijeni od 13.08kn. (nije premium)
To je bilo prije par dana, i niti jednom nije štucnio od onda! Dapače, čini mi se da bolje radi i da reagira bolje na gas, ali najbitnije da ne štuca, to me je strašno živciralo. Aditiv povisuje cetonsku vrijednost sto cini gorivo lakše zapaljivim.

Kupio u Pevecu po cijenu od 50kn, i za vikend odoh po jos 2-3 komada.
https://pevex.hr/liqui-moly-aditiv-za-diesel-gorivo-250-ml-012974.html
 

szahtila

Well-known member
Jedna informacija sa moje strane, kupio sam Liqui Moly Super dizel aditiv po bratovom savjetu i mou reći da sam vrlo zadovoljan!
Sipao sam pola bočice (cijela ide na punk tank) na Ini i još oko pola tanka eurodizel-a na po cijeni od 13.08kn. (nije premium)
To je bilo prije par dana, i niti jednom nije štucnio od onda! Dapače, čini mi se da bolje radi i da reagira bolje na gas, ali najbitnije da ne štuca, to me je strašno živciralo. Aditiv povisuje cetonsku vrijednost sto cini gorivo lakše zapaljivim.

Kupio u Pevecu po cijenu od 50kn, i za vikend odoh po jos 2-3 komada.
https://pevex.hr/liqui-moly-aditiv-za-diesel-gorivo-250-ml-012974.html
Jel tankaš na Ini? Ja sam prešao na Crodux i nema više štucanja(1.6 blue hdi iz 2017)
 

Franz

Well-known member
Mene je strah tih aditiva i većoj koncentraciji, jer sam često znao čitati o tome da naglo otopi smeće pa začepi filter, injektore...
Ne znam... Mislim da ću točiti premium i po 16. Ali za 200 kuna. 😀
 

ExOduS442xb

Racing
Jel tankaš na Ini? Ja sam prešao na Crodux i nema više štucanja(1.6 blue hdi iz 2017)
Kod nas Crodux ima običan eurodizel samo za kamione nažalost.

Mene je strah tih aditiva i većoj koncentraciji, jer sam često znao čitati o tome da naglo otopi smeće pa začepi filter, injektore...
Ne znam... Mislim da ću točiti premium i po 16. Ali za 200 kuna. 😀
Stvarno? Nemoj me plašiti, imaš možda neki link?
 

Franz

Well-known member
Stvarno? Nemoj me plašiti, imaš možda neki link?
Kako imam i Mazdu, čitao sam to na Mazda forumu. Ne mogu sad naći više. Kad googlam liqui moly diesel forum vodi me samo na forum hr a tamo ima svakakvih frikova.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Danas na benzinskoj, ispred mene, Švabo u novu, ali novu ispod čekića, e-klasu do čepa ulijeva "običan" diesel. Ja po inerciji primio onaj Max ili kako se zove ... Onda vidim kako ovaj suvereno do čepa stavlja 70 litara običnog, pa kažem sebi, zaj3bi, ako može u novu e klasu, dobar je i za ds4. 😀
 

bono

Active member
Danas na benzinskoj, ispred mene, Švabo u novu, ali novu ispod čekića, e-klasu do čepa ulijeva "običan" diesel. Ja po inerciji primio onaj Max ili kako se zove ... Onda vidim kako ovaj suvereno do čepa stavlja 70 litara običnog, pa kažem sebi, zaj3bi, ako može u novu e klasu, dobar je i za ds4. 😀
kako ga naučiš od početka tako će da radi. isto kao i novorođenče 😀
 

Džoni

Member
Danas na benzinskoj, ispred mene, Švabo u novu, ali novu ispod čekića, e-klasu do čepa ulijeva "običan" diesel. Ja po inerciji primio onaj Max ili kako se zove ... Onda vidim kako ovaj suvereno do čepa stavlja 70 litara običnog, pa kažem sebi, zaj3bi, ako može u novu e klasu, dobar je i za ds4. 😀
Pitanje je koliko će ga puta točiti ovdje i da li je uopće njegov ili je npr. rent-a-car.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ima brat bratu da se mi deset godina sprdamo s konceptom mEdItErAnSkOg tRžiŠta, a sad su se i razni strčnjaci "opametili", pa kažu da je to ipak glupost. Kao, do sad nisu znali da je to j3beni krim-kartel. I prije Ukrajine je po svijeta bilo pod raznim sankcijama. Eno, u Njemačkoj gorivo od 2-1,9 eura bez ikakvih intervencija. Kod nas 16-17 kuna.

“Ovom maltretiranju građana svakog ili svakog drugog utorka treba doći kraj. Vrijeme je i da se Hrvatska pridruži zemljama poput Austrije i Njemačke i promijeni model vezivanja cijena goriva na tržište naftnih derivata na Mediteranu koji u Hrvatskoj nema nikakvog smisla”, kaže Novotny.

“Meni je potpuno neshvatljiva ta formula i ne znam zašto je se držimo kada znamo da Hrvatska naftne derivate dobiva iz srednje Europe i nema veze s mediteranskim tržištem. Naime, MOL opskrbljuje hrvatsko tržište derivata putem INA-e, a taj isti MOL zahvaljujući odluci Europske komisije unatoč embargu nastavlja kupovati rusku naftu po diskontnim cijenama”, objašnjava Novotny ističući kako bi netko iz ministarstva gospodarstva trebao javnosti objasniti zašto se držimo te formule i zašto moramo mijenjati cijenu goriva svakog ili svakog drugog utorka.

“Zašto ne vežemo cijene naftnih derivata uz cijenu nafte na svjetskom tržištu koja već tjednima stagnira”, pita se Novotny.

Energetski stručnjak i bivši ministar gospodarstva Davor Štern također napominje kako je vrijeme za promjene.

“Treba mijenjati sustav jer je cijeli sustav nepravedan. Danas su cijene derivata rezultat brojnih špekulacija i one ne odražavaju pravu vrijednost, a onda je nepošteno da se na špekulativnu cijenu udara PDV”, zaključuje Štern.
 
Na vrh