Promjene cijene goriva

Franz

Well-known member

dinko1981

Well-known member
Teme o politici smo zatvarali i 12 godina prije nego si ti došao na forum. ;) Tebe sam tri puta zamolio tada i uporno si me ignorirao. Koja je realna svrha tih tema na automobilističkom forumu? Natjerat ljude da se međusobno svađaju?

Forum.hr je širokih vrata otvoren za politiku, koronu, Ukrajinu i farmaciju. Broj sugovornika je neusporedivo veći.
Onda se po toj logici mogu izbrisat sve teme koje nemaju veze sa automobilima na ovom forumu a ima ih... to što na ovoj temi ima nesuglasica ne znači da se treba automatski ugasit, naravno pod uvjetom da je rasprava civilizirana i kulturna, al to je samo moje mišljenje...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Onda se po toj logici mogu izbrisat sve teme koje nemaju veze sa automobilima na ovom forumu a ima ih
Nije ponta u dirketnoj povezanosti nego u činjenici da u 13-14 godina niti jedna tema o politici nije uspjela ostati civilizirana. :)
 

bono

Active member
1,668 - 12,5 kn Qmax dizel na Petrolu u Slovenija. U Hr običan prek 13 kn. Benzin standardni 1,568 - 11,8 kn. Ko je blizu granice, isplati se dosta.
tankiram više od 5 godina 😀
mislim opet natankat u mađarskoj. potrošnja ista. pola litre veća potrošnja nego prije 4,5 godine a i veća ukupna kilometraža auta.
 

diegos

Well-known member
1,668 - 12,5 kn Qmax dizel na Petrolu u Slovenija.
Istina, tankao sam i ja par puta u Slo u zadnje vrijeme, također ovaj "običan" jer je premium bio nedostupan na pumpama gdje sam bio. Možda zato što im je ista cijena pa ga ne daju 😆 😆
 

Franz

Well-known member
MOL 9,75kn dizel obični. srednji tečaj preko kartice
Ideš li možda u špeceraj u Sloveniju i Mađarsku? Pitam, jer me zanima isplati li se opet ići po voće, povrće, meso, mliječne prizvode, itd.
 

bono

Active member
Ideš li možda u špeceraj u Sloveniju i Mađarsku? Pitam, jer me zanima isplati li se opet ići po voće, povrće, meso, mliječne prizvode, itd.
isplati se.
voće i povrće mala razlika. meso se ne isplati ali mesni proizvodi se isplati lidl i eurospin.
mlijeko 0,70-0,90 centi kako koje, koliki %mm i mliječni proizvodi se isplati.
hrana za kučne ljubimce debelo se isplati isto tako tjestenina se isplati eurospin.
ovaj tjedan npr. jamnica 1,5L (3+1gratis pakiraje)= 2,13€ (jeftinija je svejedno a naš proizvod) ožujsko 4X0,5L=3,28€ špar ima akciju.

imam šparovu karticu i svaki tjedan imaju bon od 25% popusta na 1 proizvod (osim duhanske proizvode i žestoko i na proizvode u akciji). npr. uzmeš karton mlijeka ili pive -25% ili kakvu bijelu tehniku.
u mađarskoj navodno litra ulja 10kn i piva 0,5Lpo 4-5kn(razvikana imena) pričaju kolege s posla.

tamo poslije 1. ili 15. u mjesecu (poslije plaće) vidiš više naših reg. tablica nego njihovih u sloveniji.
isplati se i puno ih hoda koga poznam.
 

Kanader

Active member
Ono što fascinira jest da se uporno navode cijene svih goriva izuzev premium goriva. Njih kao da nema. Nije popularno spominjati ih, ali ja se u svoj C5 ne usudim točiti obični diesel.
 

diegos

Well-known member
Prošli vikend sam kod nove gradiške (pumpa Crodux odmorište Dragalić) natočio premium dizel i sljedećih cca 450km (prosjek 96, autocesta i 160-180) auto popio 8,6 l/100km što mi se nikad nije dogodilo, kako je moguće da na Autobahnu na isto cca 180 i sa puno više prtljage troši oko 6,2 - 6,5 (Shell)? Čak i kod nas nema šanse ni blizu 8 (Shell/Petrol hr, slo)... Bit će da sam dobio neko smeće a ne premium 😁
 

ironmladen

Member
Donator foruma
Prošli vikend sam kod nove gradiške (pumpa Crodux odmorište Dragalić) natočio premium dizel i sljedećih cca 450km (prosjek 96, autocesta i 160-180) auto popio 8,6 l/100km što mi se nikad nije dogodilo, kako je moguće da na Autobahnu na isto cca 180 i sa puno više prtljage troši oko 6,2 - 6,5 (Shell)? Čak i kod nas nema šanse ni blizu 8 (Shell/Petrol hr, slo)... Bit će da sam dobio neko smeće a ne premium 😁
Kolega mi kaže da premium kod nas nije 'premium', nego obično gorivo s nadodanim aditivima koje inače kupiš u tokiću. Ja sam na prošlom autu (Toyota 2.0 D4D iz 2008) non-stop trošio premium i svejedno sam morao raditi reparaciju injektora na 150 000 km, nikakvo redovito propuhivanje i visoki okretaji nisu pomogli.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Toyota 2.0 D4D iz 2008) non-stop trošio premium i svejedno sam morao raditi reparaciju injektora na 150 000 km
Ti Denso injektori su dobri sami po sebi, ali nisu trpili tvornički interval zamjene filtera pogotovo za balkaniše gorivo.

Kolega mi kaže da premium kod nas nije 'premium', nego obično gorivo s nadodanim aditivima koje inače kupiš u tokiću.
Nije to daleko od istine. A, opet sve deklaracije "s malim udjelom sumpora" zapravo znače "loše podmazivanje". Tako da opet, čiji novčanik dopušta, nije možda loše uzeti gorivo s više aditiva koje kompenziraju taj eko-deficit sumpora.

Inače prije nekoliko godina sam, iz čistog komoditeta, naručio preko ebay. co. uk, pumpu za Megana, benzin. Nije mi se dalo hodati po otpadima. Samo zato.
Isti auto, "isti" benzin, godište i kilometraža, tu negdje. Ta pumpa koja je stigla iz engleske je bila blago žuta, a ovu koju smo izvadili nakon 15 godina, kompletno smeđa. Boja ne laže. :)
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam prestao ovde kod nas sipati te kao "cistije dizele". Nisam primetio nista u voznju, sa druge strane koliko sam citao PSA je za 2.0hdi propisala samo odredjene aditive. Tako da, batalio sam to, ne vidim razliku.
 

zulufer

Active member
Zapisivao sam baš i pratio još s početka ove godine. Jedan rezervoar 95ice, drugi rezervoar class. Onda opet jedan rezervoar 95ice, drugi class. Pokazalo mi se da auto prijeđe nekih 50ak km više po rezervoaru sa skupljim gorivom, što se nije pokazalo rentabilno jer bi 95ice za istu cijenu dobio više i u konačnici prošao više kilometara. Onda kao skuplje gorivo je aditivirano pa sam se vodio tom logikom ali s divljanjem cijena od veljače prestao sam tankati skupa goriva. Radije kupim posebno aditiv na benzinskoj onaj STP i on djeluje kao narednih 2000 km. To mi se pokazalo puno rentabilnije...
 

ExOduS442xb

Racing
Meni auto štuca na ovom narodnom dizelu, kad se stisne lakše gas pri oko 1.5k, kao da se uguši. Htio bih napomenuti da sam godinu dana sipao samo premium i da je to prestalo. I sad se opet vratilo. Ima riješenje, malo jače stisnuti gas:D
Mozda jos probat ubaciti aditiv i napuniti tank do kraja iducom prilikom pa vidjeti. Buraz je na svom 2.0 hdi to napravio, pa cu ga pitat jel ima razlike. Ili tankat samo premium.
 
Na vrh