Problemi sa ključem ili kontakt bravom ili....

zlatkocx

New member
Sjednem danas (nedjelja) u Xantiu,ubacim ključ u kontakt bravicu i pojavi se biiiiiiip...biper u jednoličnom tonu uz blinkanje sijalice koja osvjetljava simbol ključa za kontakt bravicu,ta je lampica u dnu tahometra sa desne strane od signalizacije otvorenih vratiju.I naravno nema paljenja,zapravo pumpa goriva odradi,napuni sistem pod tlak,i ako okrenem ključem motor se vrti ali nema odaziva,NE pali.
Ponavljao sam taj postupak paljenja ko zna koliko puta,stvar ista,blinka signal ključa,biper jednolično tuli,čak se i ugasi nakon oko pola minute no ništa od paljenja motora.
Taj je cirkus potrajao dobra dva sata,debelo je mrak i nemam ideje gdje i što gledati,skinuo sam i minus klemu na akomulatoru i pričekao neko vrijeme...ali i nakon toga ništa.Preostalo mi da ostavim auto na parkingu i pješice kući,vadim ključ iz brave,naravno pogasi se sva signalizacija osim otvorenih vratiju,i tada se čuje biper,prvi biiiiiip..je dvostruko duži od ostalih,a ukupno se javio 6 puta.
To sam prvi puta čuo u tom autu odkako je u mojem vlasništvu.Sad nakon tih biiiip ova,ponovno vračam ključ u bravu,okrenem kontakt i sve je kao da nikada nije bilo ničega,pale se kontrolke,nema bipera,motor se pokreče,pali i sve radi ko sat,sve pet.
Što bi to moglo biti?
Dali je netko imao sličan ili isti slučaj?
Nisam pametan što najpametnije napraviti,a to bi se moglo ponoviti :confused:
 

Attachments

jura

New member
Počeo te zezat čitač koda, ništa strašno, znam xantiu koja se tako vozi godinama. Hm, lijek za to, nisam siguran, vjerovatno postoji ali do sad se nisam zabavljao s tim pa ne znam.
 

Lakii

Well-known member
Da, ti u kljucu imas mali transmiteric koji se ocitava na kontakt bravi. E sad ili ti je otisao kljuc ili taj citac koda koji je nataknut na kontakt bravu?
Ustvari, ECU ti ne prepoznaje kljuc kao pravi i neda ti upaliti auto!
 

zlatkocx

New member
Danas čupam kontakt ključ iz brave,javi se biper sa 8 kratkih zvučnih signala,meni to zvuči kao morzeova poruka,možda kao neki zvučni raport greške??...gledam u korisnički priručnik a tamo naravno nema apsolutno ništa o tome.
Ipak,samo jednom je odkazao paljenje,mada me to uopće ne tješi.
Ključ lagano sjedne u ležište,bez problema se okrene i osjete se položaji,ništa ne lokira ili klima,sve uredno,barem tako izgleda.

Da, ti u kljucu imas mali transmiteric koji se ocitava na kontakt bravi. E sad ili ti je otisao kljuc ili taj citac koda koji je nataknut na kontakt bravu?
Ustvari, ECU ti ne prepoznaje kljuc kao pravi i neda ti upaliti auto!
Nešta slično sam pomislio,mislim kao da se uključi imobilajzer ili tako nešta,ali naizgled kontaktni ključ je sasvim običan,nema nikakve elektronike u dršci,prazna je jer je bivši vlasnik(najvjerojatnije)izbacio daljinski modul,ustvari niti neznam dali postoji negdje u autu neki prijemni dio.Auto zaključavam preko brave sa vozačke ili suvozačke strane.
Povremeno ga neprepoznaje što god da je,a dali se to može negdje isključiti,da čitać uopće NE čita ključ,meni se to čini sasvim ok riješenjem.
 

Lakii

Well-known member
Nešta slično sam pomislio,mislim kao da se uključi imobilajzer ili tako nešta
Da, ukljuci ti se imobilizator!

Ključ lagano sjedne u ležište,bez problema se okrene i osjete se položaji,ništa ne lokira ili klima,sve uredno,barem tako izgleda.
Ne radi se o mehanickom problemu ako cujes bipanje. Pod mehanicki problem mislim samu bravu ulozak i kontakt brave! Bipanje znaci da se pali imobilizator. i lampica ti svijetli.

naizgled kontaktni ključ je sasvim običan,nema nikakve elektronike u dršci,prazna je jer je bivši vlasnik(najvjerojatnije)izbacio daljinski modul,ustvari niti neznam dali postoji negdje u autu neki prijemni dio.
Neces ti tu nista vidjeti! pogotovo ne na kljucu! U samom kljucu ti je zalijepljen mikrocip. i taj mikrocip ti ocitava jedan cilindar koji je navucen preko kontakt-brave, vidio bis ga da skines onaj oklop oko volana. to je antena.
Ili ti je otisao cip na kljucu (ako kljuc dozivi mehanicki sok, padne, iskrivi se...) ili antena na kontakt bravi, a mozda i same zice/kontakti od antene do ECU-a!

E sad, ako imas rezervni kljuc, probaj njega. ako se isto dogada sa oba kljuca, kriva je antena.
Mozes skinuti plastike oko volana i pogledati dali antena stoji na svom mjestu (da nije skliznula) i da se nije iskopcala!
A mozes i do mehanicara sa Lexiom

Novi kljuc moras dati napraviti, znaci one zubce izrezati ali moras ga i programrati na Lexiji, i da, treba ti kod od auta (broj na plasticnoj kartici).
Ovaj cilindar - antenu mozes i polovan nabaviti!

I da, ovaj sigurnosni sustav se neda iskljuciti!
 

zoran37

New member
Da, ukljuci ti se imobilizator!



Ne radi se o mehanickom problemu ako cujes bipanje. Pod mehanicki problem mislim samu bravu ulozak i kontakt brave! Bipanje znaci da se pali imobilizator. i lampica ti svijetli.



Neces ti tu nista vidjeti! pogotovo ne na kljucu! U samom kljucu ti je zalijepljen mikrocip. i taj mikrocip ti ocitava jedan cilindar koji je navucen preko kontakt-brave, vidio bis ga da skines onaj oklop oko volana. to je antena.
Ili ti je otisao cip na kljucu (ako kljuc dozivi mehanicki sok, padne, iskrivi se...) ili antena na kontakt bravi, a mozda i same zice/kontakti od antene do ECU-a!

E sad, ako imas rezervni kljuc, probaj njega. ako se isto dogada sa oba kljuca, kriva je antena.
Mozes skinuti plastike oko volana i pogledati dali antena stoji na svom mjestu (da nije skliznula) i da se nije iskopcala!
A mozes i do mehanicara sa Lexiom

Novi kljuc moras dati napraviti, znaci one zubce izrezati ali moras ga i programrati na Lexiji, i da, treba ti kod od auta (broj na plasticnoj kartici).
Ovaj cilindar - antenu mozes i polovan nabaviti!

I da, ovaj sigurnosni sustav se neda iskljuciti!
E da sad, ima li to i na mojoj xantiji? Kad dam kontakt ta lampica samo blicne, upali se i odma ugasi bez zvukova i auto do sad nijednom nije odbio poslušnost da neće upalit. Ako bi radio novi ključ moram ga dat programirat ako sam dobro skužio ali kako da ga programiram kad nemam tu plastičnu karticu. Ključ moram dat radit jer imam samo ovaj i točno me strah da ga negdje ne izgubim.

Pitanje je sad ako to i postoji na mojoj, taj kod, a nemam karticu mogu li ovaj ključ stavit negdje pokraj te antene oko brave ispod zaštitne plastike da očitava kao da je orginal ključ unutra mada palim sa neorginalnim?
Jel probao ko to? Može li to tako?
Ili skinut i tu antenu sa brave i spakirat ju negdje ispod plastike spojenu na žice a ključ pričvrstit na nju.
 

Lakii

Well-known member
Kad dam kontakt ta lampica samo blicne, upali se i odma ugasi bez zvukova
Da. i tvoja Xantia to ima. sve Xant. II. serije to imaju.
Ovo sto si opisao je ispravno funkcioniranje.

Na kartici ti je ustvati kod za odkljucati onaj cuveni modul centralnog zakljucavanja, o kojem smo pisali jednom.
Ako ju nemas, u ovlastenom servisu bi ti trebali dati kod, po broju sasije.

Mozda ti ga moze i netko tko ima Lexiu dati, ali nisam siguran.

Pitanje je sad ako to i postoji na mojoj, taj kod, a nemam karticu mogu li ovaj ključ stavit negdje pokraj te antene oko brave ispod zaštitne plastike da očitava kao da je orginal ključ unutra mada palim sa neorginalnim?
Jel probao ko to? Može li to tako?
skinut i tu antenu sa brave i spakirat ju negdje ispod plastike spojenu na žice a ključ pričvrstit na nju.
Ovo boldano se radi kad ljudi ubacuju nekodirane kljuceve!
skines tu antenu s brave i zalijepis original kljuc za nju.
Mora se skinuti s brave jer i nekodirani kljuc ima kod u sebi, pa da ne zbunjuje antenicu.
 

zoran37

New member
Da. i tvoja Xantia to ima. sve Xant. II. serije to imaju.
Ovo sto si opisao je ispravno funkcioniranje.

Na kartici ti je ustvati kod za odkljucati onaj cuveni modul centralnog zakljucavanja, o kojem smo pisali jednom.
Ako ju nemas, u ovlastenom servisu bi ti trebali dati kod, po broju sasije.

Mozda ti ga moze i netko tko ima Lexiu dati, ali nisam siguran.



Ovo boldano se radi kad ljudi ubacuju nekodirane kljuceve!
skines tu antenu s brave i zalijepis original kljuc za nju.
Mora se skinuti s brave jer i nekodirani kljuc ima kod u sebi, pa da ne zbunjuje antenicu.
Nemam ja koda za otključavanje, moja je xantia dvojka, nemam ja to uopće jedino kodirano do sad šta sam vidio je radio al to je ok, to znam sad. A dobro onda, to sam i mislio da prolazi ako se skine i orginal ključ naljepi na antenu.

A po tvom pisanju ako nema tog koda za otključavanje koda za centralni modul jer modul ne postoji onda ni ključ nije kodiran? Ili sam nešt krivo skužio.
 

Lakii

Well-known member
Nemam ja koda za otključavanje, moja je xantia dvojka, nemam ja to uopće jedino kodirano do sad šta sam vidio je radio al to je ok, to znam sad...
Imas. Vjeruj mi.
To sto ti to ocito nisi dobio s autom i sto do sada to nisi trebao koristiti je druga prica.
Vidi broj 6.



O ovome sam govorio:
http://www.citroenforum.hr/citroen-xantia-134/gdje-je-modul-centralnog-zakljucavanja-636/
Pa si procitaj.

Ali opet, mozda sve to ne treba ako spojis na lexiu...

Najlakse bi ti cak bilo iz citroena naruciti kljuc, po broju sasije. onda ti ga oni kodiraju i sve.
 

zoran37

New member
Je Lakii u pravu si u potpunosti i potpuno. Ima moja xantia i kod ključa i kod radia i kod od centralnog daljinskog jer imala je nekad i daljinsko zaključavanje, ima ga i sad al nemam daljinski no uz sve šta sam saznao uspio sam i sve kodove saznati. E sad ćemo vidjet, nije majstora za ključ bilo al ključ sa kodom je od 280 do 340 kuna, moram vidjet kako bi napravit ključ sa kodom ali i daljinski za otključavanje na ključu kad već postoji na autu. Ključ se da naručit po broju šasije i začudo nije uopće skup 270 kn ali daljinski za otključavanje je posebno i on je 400 kn a to mi je malo previše.
Skombiniraćemo sad sve opcije meni znane, e-bay, majstor koji radi ključiće, moj materijal(ključ, ključ sa daljinskim, samo daljinski) majstorov posao, orginal pa ćemo vidjet koja je opcija najjeftinija.
Za kodiranje novog ključa je dovoljan postojeći ključ.

No u konačnici najbolje i nekako najizglednije i najsretnije rješenje možda će ipak biti narudžba u citro servisu po broju šasije.
 

Lakii

Well-known member
'rpa kombinacija! :D

Pazi se e-bay-a i kineske robe! navodno jeftilen kljucevi iz kine ne traju predugo! a polovnjace su macak u vreci!

Sam daljinski, onaj "plip" odasiljac mozes kupiti polovan i reprogramirati!

Ono, primjer, nades negdje polovni kljuc sa daljinskim za 50-100 kuna, nemam pojma za koliko bi ga ljudi dali. taj ti je isti i za xsaru do 2000. godista, ako ti to sta pomaze.
i kodiras ga kod nekog s lexiom za jos 100-ak!

onda bi ti bilo idealno kupiti samo kodirani umetak u citroenu i zamjeniti na kljucu.
Moras samo zakovicu njezno izbiti i poslije ju ponovo ubaciti, ma, cak i novu kupiti a staru izbusi!
osim ako negdje mozes nabaviti i umetak za manje, pa ga programirati zajedno s daljinskim...
 

zoran37

New member
A šta više nije kineska roba. Primjer vodena pumpa za xantiu, kutija SKF, ležaj u pumpi kina. Nema tu više pravila. sutra ću vidjet sa majstorom za ključeve šta ću i kako dalje ali evo što dalje sve više je izgledniji citro servis, za početak ću uzet samo ključ a kasnije ćemo vidjet za daljinski.
Ključ mi treba, ovo šta imam sve je u raspadu (takvog sam dobio), radi još ali do kad će nezna se pa mislim da bi bilo ok uzeti novi i evo uvjeren sam za sad 99% da će to bit u citro servisu.



By zoran38 at 2012-01-18


Gdje bi se mogao naći taj daljinski, polovan?
 

sipe

od Dijane do XM-a
Imam potpuno, ali potpuno isti problem. I to je problem, u bravi slabo se očitava ključ. Kod mene rješene potpuno jednostavno, malo podignem koljenom cijelu bravu i čita ključ svaki put. Treba to raskomadat i promjenit ali ovo me nije niti jednom ostavilo.
 

Lakii

Well-known member
Imam potpuno, ali potpuno isti problem. I to je problem, u bravi slabo se očitava ključ. Kod mene rješene potpuno jednostavno, malo podignem koljenom cijelu bravu i čita ključ svaki put. Treba to raskomadat i promjenit ali ovo me nije niti jednom ostavilo.
Hm, kako to mislis podignes cijelu bravu?
Koljenom guras odozdola?

Probaj si skinuti plastiku volana, pogledaj di ti stoji ona antenica/cilindar i njene kontakte. trebala bi biti sto blize vrhu brave...

Gdje bi se mogao naći taj daljinski, polovan?
Pa, na nekom autootpadu ili kod nekog tko je raskomadao Xantiu II ili onu stariju Xsaru.
Mozda i e-bay ako je bas jeftina...
 

fullcool

New member
Paše li taj daljinski od xantie jedinice na moju dvojku?
mislimda ti ne paše ništa od jedinice, jer kod jedinice nije bio ključ sa kodom nego se kod ukucavao u na tastauri ako je bila, a daljinac je bio infracrveni.

pazi i ako budeš uzimao original ključ, jer mom susjedu su nešto zabrljali u citroenu pa mu jedan ključ nije radio. poslije je to sredio kod čovjeka koji pravi ključeve, ali tek kad je taj nabavio uređaj za uparivanje ključeva.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Hm, kako to mislis podignes cijelu bravu?
Koljenom guras odozdola?

Probaj si skinuti plastiku volana, pogledaj di ti stoji ona antenica/cilindar i njene kontakte. trebala bi biti sto blize vrhu brave...



Pa, na nekom autootpadu ili kod nekog tko je raskomadao Xantiu II ili onu stariju Xsaru.
Mozda i e-bay ako je bas jeftina...
Samo lagano podignem plastiku prema gore, znači ona plastika odmah ispod kontakt brave samo ju dignem 1cm. Za prvu pomoć kome treba. Nekad uhvati i bez toga (što više sad kad je postalo hladno bipka, prek ljeta ne )
 

Lakii

Well-known member
1 cm? kako ju uspijes toliko dignuti?

tebi se to onda mozda samo olabavilo unutra!
Tri sarafa (torx 20) odozdola ti drze gornju polovicu oklopa, skini i probaj vidjeti dali ti se antena mice i kakav joj je konektor. ako se mice, pomakni ju sto blize samoj bravi i vezi plasticnim vezicama!
 
Na vrh