Gdje je modul centralnog zaključavanja?

jura

New member
Ekipa, imao bih pitanjce, pa tko zna nek odgovori. Naime, ubi me zadnjih dana, ne mogu pronači na xantiji modul centralnog zaključavanja. Riječ je o Xantia II, dakle ne o jedinici. thx in advance.
 

jura

New member
ispreturao sam pola auta, nisam ga našao
nema teorije da ga namirišem a ne mogu ni kablovinje upratit gdje ide... ispred suvozačevih nogu, nula bodova, jedino ako ga nisu zavukli gore, iza air baga...
 

Lakii

Well-known member
Ne ispred nogu, moras izvaditi pretinac!
I da, trebao bi biti s gornje strane.

A sta te muci s autom?
 

Lakii

Well-known member
bivši vlasnici su sje... daljince, nema ih uopće pa ću stavit univerzalno daljinsko.
Ali bojim se da ti taj modul ne upravlja samo centralnim zakljucavanjem!
Zato pazljivo s univerzijadom...
 

sax

New member
pogledaj iznad pedala imas jednu zastitu koju skines i trebaao bi bit ispod nje
bar je tako ma saxu
 

jura

New member
Ali bojim se da ti taj modul ne upravlja samo centralnim zakljucavanjem!
Zato pazljivo s univerzijadom...
e lakii, toga se i bojim. Međutim, nakon što sam sa bivšom xantiom 3 dana bio bez auta jer ga nisam mogao otključati ( ni jedna brava na autu nije radila a daljinski original odapeo preko noći? ne pada mi na pametčekat da se ista stvar ponovi. Sječam se da si ti u svoju stavljao univerzalno, ali tvoja je bila S1? ili sam ja to pomješao lončiće i končiće?

pogledaj iznad pedala imas jednu zastitu koju skines i trebaao bi bit ispod nje
bar je tako ma saxu
Mislim da nije Sax, ali hvala na trudu.
 

Lakii

Well-known member
Nisam ja stavljao, netko drugi je, ja sam samo malo pripomogao sa slikama i malo uputa na starom forumu.
I da, bila je prva serija xantie, one imaju to drukcije izvedeno. Zasebno centralna brava, zasebno daljinski, zasebno unutarnje osvjetljenje...

Na S2 Xantiji ti taj modul u sebi sadrzi: centralnu bravu, daljinsko zakljucavanje, timer osvjetljenja, kodirani kljuc - blokadu motora...
...mozda i kavu kuha!
Neznam kako ukomponirati neki univerzalni daljinski s ovim sustavom...

Kljuc imas? ti brave rade? ne diraj onda!
Ako ne, brave, tj cilindrice brava, trebas samo rastaviti, ocistiti i podmazati, nije jako tesko, stavit cu jednog dana postupak na forum. Cak nemoras ni vrata rastavljati za izvaditi cilindrice!
 

jura

New member
To sam odradio već ali me svejedno trga ta paranoja da ću ostat zaključan u autu na +35... LOL

Gle, ne vjerujem da je neizvedivo, samo zahtjevnije nego na S1 i vjerujem, kompliciranije...
 

Lakii

Well-known member
To sam odradio već ali me svejedno trga ta paranoja da ću ostat zaključan u autu na +35... LOL

Gle, ne vjerujem da je neizvedivo, samo zahtjevnije nego na S1 i vjerujem, kompliciranije...
Pa, po samom modulu ti nebi preporucio kopati, jer imam osjecaj da ces ostati zablokiranog motora cim ga pogledas!
Trebalo bi prouciti dali ima jos kakav prikljucak na konektoru na koji bis se mogao spojiti.
U najgorem slucaju bis se trebao paralelno spojiti na zice koje idu sa brava prednjih vrata (mikroprekidac ili senzor na samoj bravi) u taj modul.
Ali za to ti treba elektricna shema za Xantiu S2!
Ugl., jako pazljivo oko toga da si ne zeznes sigurnosne kodove!

središnja konzola, pokraj ručne, unutra u konzoli, ima svega:D
Na drugoj seriji Kantiije su ga malo bolje sakrili!
 

jura

New member
da, trebalo bi se malo pozabaviti sa schemom koju nigdje ne mogu nać...

Ja sam razmišljao ovako. Skinem oblogu brata, odvojim konektor sa brave i idemo redom. Na samoj bravi nalare se slijedeći sadržaji: prekidač za upozorenje otvorenih vrata na komandnoj ploči, prekidač za paljenje svijetala u kabini prilikom otvaranja vrata i naravno pobuda motorića centralnog. E sad, ako je auto otključan i vrata otvorena sa te brave moraju odlazit 3 živa plusa jer centrala šalje negativni trigger kao pobudu motora. zatvaranjem vrata ( u ovom slučajem simulacijom zatvaranja) trebala bi se ugasit 2 od ta 3 plusa, dakle onaj koji je ostao je + centralnog. Ok, to je lakši dio, sad treba nać koja je od onih2 preostale žice u principu pobuda, jer jednom šalje masu, drugi puta mora poslati + kako bi se dobilo okretanje motora u oba smjera. sad mi to zvuči katastrofalni komplicirano kad sam napisao, u glavi je imalo puno više smisla... Ok. idem na xantia uk nać šemu spajanja univerzalnog centralnog na postoječi modul, mislim da će tako ipak biti jednostavnie...

središnja konzola, pokraj ručne, unutra u konzoli, ima svega:D
je, na TDu taj cijeli posao je trajao 10 minuta sa ispijanjem pive, na dvojci je ipak malo više sra*a
 

kgmax

New member
Moje mišljenje je da je bolje naći rabljeni modul sa ispravnim ključevima. Negdje na forumima sam vidio tutorijal kako se bravice prilagode novom ključu. Je zezancija i pipljiv posao ali mislim i da je bolje to nego igrati se i blokirati motor.

Ima u City centru (dolje u podrumu) bravar koji radi kodirane ključeve prema modulu. Mislim da traži 400 kn za takav ključ. Ali mu treba vreeeeeemena.
 

Lakii

Well-known member
Je, ali ovdje imas veselu kombinaciju kljuceva i brava, kodiranog kljuca sa daljinskim, ovog cuvenog modula (koji je skoro pa BSF) i kompjutera motora.
Boli glava!!

Mozda se cak vise isplati naruciti novi kljuc prema broju sasije, ako to Citroen jos radi...

...ili se prikrpati na zice sa univerzalnim daljinskim!
 

jura

New member
A postoji i jednostavnije rješenje. Lijepo ja Xantiu u oglasnik pa kad se proda kupim drugu kojoj radi centralno...

Mislim da bi ova šema sa izradom novog ključa ipak mogla najlakše zaživjeti, ako čiča to može?
 
Na vrh