pa sta je bilo tocno da takav kvar nije imao?
Postavljanje pumpe goriva nije neki ekstra zahtjevan posao.Pumpa se fino utopi u rezervar i zavrne i to je cijela filozofija.
Kaže mehaničar da ih je na hiljade postavljao i nikada ni jedna nije ovako zezala ko ova moja,odnosno nije propuštala gorivo.(osim ako nije pukla)
Dakle kada sam došao tamo najprije je sve razmontirano i stavljena je nova brtvica (gumica),onda su sve zamontirali i išli smo napraviti krug.Naravno opet je puštalo.
Onda su opet sve razmonitali i stavili i novu gumicu ali i novu onu veliku plastičnu maticu,i opet sve namontitali.E tek je onda bilo sve ok.
Èudno je to što originalna plastična matica od moga c3 nije bila nigdje vidljivo demolirana a opet je propuštala gorivo.
Stavili su potpuno identičnu maticu od pežoa 206 i onda nije više puštalo.
Dakle čudno je to da originalna matica je sasvim ok a opet nije bila dobra,tj nisu našli uzrok zbog čega nije bila dobra jer je po svemu bila potpuno identična sa ovom drugom a ova druga je dobro držala.
Ima još jedan mogući uzrok ,moguće je da je i navoj od rezervara već lagano demoliran od čestih odvrtanja i zavrtanja i tu propušta.Rezervar je plastični.
Sve u svemu sad je sve ok,suho ko barut .
Mrčela-
naravno da manje troši,sada napravim i do 10-15 km više sa 10 litara benzina .Ali da je pijanac to stoji.