Problem sa paljenjem!

RI-C3

New member
svaki put kada stanem s autom i izadem osjetim lagani miris benzina u prostoru
gdje se nalazi rezervar.ok pogledam ispod i rezervar je suh.
ali vrag mi neda mira i idem pogledati iza zadnjeg sjedala pumpu,i imam šta vidjeti
Oko pumpe sve mokro,negdje pušta benzin.
To sam otkrio prije 2 dana i dobro da me nije infarkt udario
Ma mislim stvarno ovo je stvarno za komediju,pa prije mjesec dana sam stavio
novu pumpu i evo već pušta gorivo,ma nemam riječi
Ići ću za koji dan kod svog mehe pa da vidim što će on reći...
To je tragikomedija i ništa više
A naravno zato mi i auto puno troši kad pušta gorivo..
 

AX-ja

èudo jedno
il ispod gumice pusta ili puklo kuciste.
to i sam mozes vidjet samo dobro osusi oko "cepa" i nek te netko prodjira a ti gledaj od kud dolazi.
ako je kuciste to ces odmah vidjet,mozda i kad das kontakt.
 

RI-C3

New member
koliko sam uspio vidjeti mislim da nije puklo kučište nego mislim da je u pitanju
neka gumica ili nešto slično.
Za vikend ću osušit sve upalit auto neka radi pa možda otkrijem gdje pušta,sad preko
tjedna idem na posao po mraku i vraćam se po mraku tako nemogu ni pogledat
kako spada a kopka me.
Inače pumpa i auto rade sve normalno.
 

AX-ja

èudo jedno
probaj samo jednu stvar to ti je minuta posla,probaj onu okruglu maticu veliku okrenut rukom,da se nije nekako ona odvidala,to je skoro pa nemoguce al nis te ne kosta probati.

a gumica,onda vjerojatno nije dobro sjela,jer kad se sve to dobro stisne,ona nema kuda. ne ode sama od sebe.

kad budes gledao obavezno nek te netko provoza,jer ti nekad dok auto stoji nece pokazat od kud curi
 

RI-C3

New member
danas sam opet pogledao onako na brzinu i bilo je sada suho.
znači povremeno je mokro okolo pumpe.
Probao sam dirati onu maticu ali čvrsta je.
Stvarno neznam što bi to moglo biti...
Ni neda mi se ići kod mehaničara kad problem nije tako izražen,dok je auto
sve u redu neda mi se ništa dirati.
Zasto misliš kad auto stoji da se neće vidjeti gdje curi?
 

Mrèela

New member
RI-C3Zasto misliš kad auto stoji da se neće vidjeti gdje curi?
Možda zato što gorivo miruje u rezervoaru,a tebi kada je puniji rezervoar dok voziš gradom gorivo se ''mućka'' i tako probije na tom mjestu gde si primetio. Možda grešim?:D
 

AX-ja

èudo jedno
Zasto misliš kad auto stoji da se neće vidjeti gdje curi?
pa zato sto ako dolazi ispod gumice kad auto stoji to se ne moze vidjet,treba ga provozat malo da se benza u rezervaru uzburka.
cak ako nema vise od pol rezervara moguce da ti ne pokaze.
 

ZoxPa

Member
Ja sam imao gotovo isti problem nakon zamjene pumpe u ovlaštenom servisu. Serviser nije dobro montirao pumpu, okretala se kod zavrtanja te plastične matice i na taj način rastegla gumicu za zaptivanje. Rješenje: nazad u servis nakon 7 dana i ispravna montaža, pumpa se ne smije okretati dok se matica ne zategne. Treba zato neki poseban "ključ" za maticu sa kojim se to lako riješi.
 

AX-ja

èudo jedno
pumpa se i ne moze okretati jer ima zub koji je drzi da se ne micelijevo desno.
jedino je moras drzati non stop stisnutu prema dolje dok ne stegnes maticu.
i tu ako pogrijesis onda gumica sklizne.
 

ZoxPa

Member
pumpa se i ne moze okretati jer ima zub koji je drzi da se ne micelijevo desno.
jedino je moras drzati non stop stisnutu prema dolje dok ne stegnes maticu.
i tu ako pogrijesis onda gumica sklizne.
To je to. Ipak je ta zamjena bila davno.
 

RI-C3

New member
pa zato sto ako dolazi ispod gumice kad auto stoji to se ne moze vidjet,treba ga provozat malo da se benza u rezervaru uzburka.
cak ako nema vise od pol rezervara moguce da ti ne pokaze.
sve mi se čini da kad imam više od pola rezervara mi jače pušta,a evo danas
sam pogledao i suho je a imam oko 1/3 rezervara goriva.
Dakle moguće je da mi oni kreteni nisu dobro namontirali pumpu,pa nemogu
vjerovati da takvi nesposobni ljudi rade u servisu
Sutra ću još pogledati dok imam malo goriva a onda ću natočiti pa da vidiim razliku
 

RI-C3

New member
pozdrav svima
U petak napokon riješio problem curenja benze
Promjenjena je gumica i ona velika matica,stavljena matica i gumica od pežoa 206
Sada napokon sve suho.
Kaze mehaničar da ovakav kvar još nije imao...
 

RI-C3

New member
pa sta je bilo tocno da takav kvar nije imao?
Postavljanje pumpe goriva nije neki ekstra zahtjevan posao.Pumpa se fino utopi u rezervar i zavrne i to je cijela filozofija.
Kaže mehaničar da ih je na hiljade postavljao i nikada ni jedna nije ovako zezala ko ova moja,odnosno nije propuštala gorivo.(osim ako nije pukla)

Dakle kada sam došao tamo najprije je sve razmontirano i stavljena je nova brtvica (gumica),onda su sve zamontirali i išli smo napraviti krug.Naravno opet je puštalo.
Onda su opet sve razmonitali i stavili i novu gumicu ali i novu onu veliku plastičnu maticu,i opet sve namontitali.E tek je onda bilo sve ok.

Èudno je to što originalna plastična matica od moga c3 nije bila nigdje vidljivo demolirana a opet je propuštala gorivo.
Stavili su potpuno identičnu maticu od pežoa 206 i onda nije više puštalo.
Dakle čudno je to da originalna matica je sasvim ok a opet nije bila dobra,tj nisu našli uzrok zbog čega nije bila dobra jer je po svemu bila potpuno identična sa ovom drugom a ova druga je dobro držala.

Ima još jedan mogući uzrok ,moguće je da je i navoj od rezervara već lagano demoliran od čestih odvrtanja i zavrtanja i tu propušta.Rezervar je plastični.

Sve u svemu sad je sve ok,suho ko barut .

Mrčela-
naravno da manje troši,sada napravim i do 10-15 km više sa 10 litara benzina .Ali da je pijanac to stoji.
 

AX-ja

èudo jedno
da,da.
nije to nista cudno.
puno puta sam s tim imao problema.
nije do "matice" nego do rezervara jednostavno se navoj iskrivi,pobjegne i matica ne moze ulovit kako treba.
nekad i velika "kemija" treba da se to lijepo napravi.
rezervar je od lose plastike,iskrivi se i onda imas problem.
sve je dobro dok prvi put ne odvrnes,ako je iskrivljen,onda tek muka pocinje.
a ako je sve ok,ide ko od sale..
ali to se dogadja,da.
 
Na vrh