Gle pumpa tjera gorivo kroz filter dosistema na koji su kopčani injektori ,ako je filter zaštopan pumpa će se malo mučit )postoji mogučnost i da pregori ali ona stvara određeni tlak koji tjera benzin kroz filter do sistema koji na sebi ima regulator tlaka tako da višak propušta natrag u rezervoar.Znači pumpa proizvodi veći pritisak tako da regulator tlaka stalno u cijevima održava potrebni tlak radi propusnosti injektora.Višak benzina se vraća u rezervoar i tako nastaje kolanje goriva u sistemu i stalno dolazi novo gorivo koje automatski i hladi sam sistem ubrizgavanja.Radi samog protoka goriva dolazi do uzburkanosti goriva i stvaraju se benzinske pare koje zatim idu preko oduška u određeni sistem gdje se preko aktivnog ugljena gube .Noviji modeli auta imaju određene ventile pomoću kojih se određeni dio para vraća u usis sa nemogućnošću povratka natrag jer bi moglo doći do eksplozije ako izgori koji ventil ili preskoći zup. remen itd.)Ako ventil na ćepu ne radi onda hoće pumpa goriva vakumirat cijeli sistem jer na odzraćniku je nepovratni ventil ,znaći samo pritisak koji se stvara udatom momentu u rezervaru od samog goriva može kroz njega van ,ali ne i natrag(kod novijih auta),onda si pumpa potegne toliko zraka kroz ventil na ćepu jer ona cijelokupni benzin protera 100 i više puta kroz sistem dok auto radi stalno ga pretaće.Kad nebi bilo ventila na čepu pumpa ,koja se nalazi u rezervaru ,ako je rezervar plastični i sito pumpe je na dnu ne može vakumirat sam rezervar(to rade pumpe koje su van rezervara u većini),tad vakumira samo sito ili pumpu u dno rezervoara i onda nema dovoljnog protoka usisa pa ni dovoljnog tlaka za tjeranje goriva ,već može doć do puknuća neke plastike u samom sistemu između pumpe i rezervara jer pumpa u tom dijelu stvara potlak da povuće gorivo a pošto se sito vakumiralo za dno rezervoara pumpa toliko vakumira i traži novi dotok goriva (ili negdje oko pumpe se otvori neko puknuće pa tud uspije vuć tek toliko da auto radi na malom gasu ili izgori pumpa ili se tako mući pa oslabi).Inaće pumpu regulira potenciometar pa dobije toliko struje koliko se da gasa preko papućice gasa.Znaći ne radi stalno na 12 V .Probaj promjenit još ćep (posudi ga negdje) i ako bu sve u redu onda je na tvom čepu bio neispravan ventil(po onome od prije što sam čitao moglo bi biti do čepa).Neznam koji sistem ima na vrhu prihvata crijeva na pumpi možda se tamo nalazi još jedan šlafić koji ima samo ventil na sebi ili je negdje još spojen(neke pumpe znaju imat na onoj plastici DOVOD,ODVOD,ODZRAÈNO crijevo i crijevo za dovod zraka koje je spojeno na nekakav ventil koji ima istu funkciju kao i ventil u čepu.To je ono što znam i sa čim sam se susretao na raznim autima.Neznam kak ima citroen jer njih nisam popravljao ali princip bi trebao biti isti.Nadam se da si me razumio o ćemu pišem jer i ja učim dok sam živ pa neznam sve.Pozdrav!Mrčela
Kako da vidim tu cjevčicu,morao bi pola auta rastaviti?
Automatic
Meni je za sada sve ok,nema više pritiska,ali uzrok nisam nasao i to
me stano kopka.
Mehaničar koji je navodno jučer provjerio odušak kaze da je sve ok.
Dakle meni je taj odušak ok ali zasto mi se prije onda stvarao podtlak?
Što još moze biti uzrok stvaranja podtlaka,dali moze biti uzrok prljav
filter goriva ili prljava odnosno začepljena pumpa goriva?
Ako se rezervoar nalazi ispod sjedišta ,digni sjedište i ima jedno kod broja 1 i ovo što silazi od čepa do pumpe,mislim da možeš.A javiće se neko ko ti to bolje može objasniti ,koji je to radio . Nema izgleda posla dok sam ne zavrneš rukave.Ako se to može vidjeti odmah ću sutra to pregledati
i sta hoces reci s tim??Razgovarao sam napokon sa stručnjakom za citroene i pitao ga za ovaj moj
slučaj sa pumpom.
Kaze on da sve to što mi se dešavalo je jednostavno kriva jeftino ugradjena
pumpa koja je sama stvarala podtlak jer je loše kvalitete.
Nije kriv ni odušak ni ništa na autu nego jeftina pumpa je kriva za sve.
Vrlo je vazno stavljati originalne djelove pa nebi bilo ovih ****arija.
Kolega nikada nisi siguran,a pogotovo ako ti to sam ne kupiš,a i tada može se pokvariti.da ali sa zamjenskim djelovima nikad neznaš na čemu si,odnosno nisi siguran
dali će te negdje ostaviti auto.
S originalom ipak imas neku sigurnost.