Problem sa paljenjem!

matooo15

New member
Auto za sada ide dobro , pali bez problema,ćep je ostao probušen jer sam ga bio odmah probušio s 4mm prije montaže pumpe. Sretno svima.
 

Automatic

Well-known member
Drago mi je da auto radi ali bušenjem čepa si otklonio kvar ali ne i uzrok kvara,dok ne staviš drugi čep i vidiš da li auto ide dobro.Posudi ili kupi rabljeni čep pa probaj,ako će te opet zezat onda nije do čepa već je problem u odušku rezervoara.U protivnom će ti auto po ljeti smrdit po gorivu kad staneš tam gdje je čep jer će pare izlazit na tu rupu koju si izbušio.Sad znaš kvar i kako si ga riješio samo još pronađi uzrok .To je kao kad boli bubreg znamo da boli ,riješimo ga antibiotikom i mislimo da je sad ok ali uzrok može bit ,prehlada ,bakterija ,virus,ili nešto gore čemu ne pomaže ni antibiotik već samo dobijemo lažni izvor informacija koji može funkcionirati ali glavni uzrok nije otklonjen.Dok ne riješiš to, samo si ga zaliječio da funkcionira.Kvar se mora trajno riješit a ne samo trenutno otklonit da ne dođe do većeg kvara.Kad radim mehaniku kod mene je tak a kod ostalih nek bude kako hoće.
 

RI-C3

New member
Mrčela
Kako da vidim tu cjevčicu,morao bi pola auta rastaviti?

Automatic
Meni je za sada sve ok,nema više pritiska,ali uzrok nisam nasao i to
me stano kopka.
Mehaničar koji je navodno jučer provjerio odušak kaze da je sve ok.
Dakle meni je taj odušak ok ali zasto mi se prije onda stvarao podtlak?
Što još moze biti uzrok stvaranja podtlaka,dali moze biti uzrok prljav
filter goriva ili prljava odnosno začepljena pumpa goriva?
 

Automatic

Well-known member
Mrčela
Kako da vidim tu cjevčicu,morao bi pola auta rastaviti?

Automatic
Meni je za sada sve ok,nema više pritiska,ali uzrok nisam nasao i to
me stano kopka.
Mehaničar koji je navodno jučer provjerio odušak kaze da je sve ok.
Dakle meni je taj odušak ok ali zasto mi se prije onda stvarao podtlak?
Što još moze biti uzrok stvaranja podtlaka,dali moze biti uzrok prljav
filter goriva ili prljava odnosno začepljena pumpa goriva?
Gle pumpa tjera gorivo kroz filter dosistema na koji su kopčani injektori ,ako je filter zaštopan pumpa će se malo mučit )postoji mogučnost i da pregori ali ona stvara određeni tlak koji tjera benzin kroz filter do sistema koji na sebi ima regulator tlaka tako da višak propušta natrag u rezervoar.Znači pumpa proizvodi veći pritisak tako da regulator tlaka stalno u cijevima održava potrebni tlak radi propusnosti injektora.Višak benzina se vraća u rezervoar i tako nastaje kolanje goriva u sistemu i stalno dolazi novo gorivo koje automatski i hladi sam sistem ubrizgavanja.Radi samog protoka goriva dolazi do uzburkanosti goriva i stvaraju se benzinske pare koje zatim idu preko oduška u određeni sistem gdje se preko aktivnog ugljena gube .Noviji modeli auta imaju određene ventile pomoću kojih se određeni dio para vraća u usis sa nemogućnošću povratka natrag jer bi moglo doći do eksplozije ako izgori koji ventil ili preskoći zup. remen itd.)Ako ventil na ćepu ne radi onda hoće pumpa goriva vakumirat cijeli sistem jer na odzraćniku je nepovratni ventil ,znaći samo pritisak koji se stvara udatom momentu u rezervaru od samog goriva može kroz njega van ,ali ne i natrag(kod novijih auta),onda si pumpa potegne toliko zraka kroz ventil na ćepu jer ona cijelokupni benzin protera 100 i više puta kroz sistem dok auto radi stalno ga pretaće.Kad nebi bilo ventila na čepu pumpa ,koja se nalazi u rezervaru ,ako je rezervar plastični i sito pumpe je na dnu ne može vakumirat sam rezervar(to rade pumpe koje su van rezervara u većini),tad vakumira samo sito ili pumpu u dno rezervoara i onda nema dovoljnog protoka usisa pa ni dovoljnog tlaka za tjeranje goriva ,već može doć do puknuća neke plastike u samom sistemu između pumpe i rezervara jer pumpa u tom dijelu stvara potlak da povuće gorivo a pošto se sito vakumiralo za dno rezervoara pumpa toliko vakumira i traži novi dotok goriva (ili negdje oko pumpe se otvori neko puknuće pa tud uspije vuć tek toliko da auto radi na malom gasu ili izgori pumpa ili se tako mući pa oslabi).Inaće pumpu regulira potenciometar pa dobije toliko struje koliko se da gasa preko papućice gasa.Znaći ne radi stalno na 12 V .Probaj promjenit još ćep (posudi ga negdje) i ako bu sve u redu onda je na tvom čepu bio neispravan ventil(po onome od prije što sam čitao moglo bi biti do čepa).Neznam koji sistem ima na vrhu prihvata crijeva na pumpi možda se tamo nalazi još jedan šlafić koji ima samo ventil na sebi ili je negdje još spojen(neke pumpe znaju imat na onoj plastici DOVOD,ODVOD,ODZRAÈNO crijevo i crijevo za dovod zraka koje je spojeno na nekakav ventil koji ima istu funkciju kao i ventil u čepu.To je ono što znam i sa čim sam se susretao na raznim autima.Neznam kak ima citroen jer njih nisam popravljao ali princip bi trebao biti isti.Nadam se da si me razumio o ćemu pišem jer i ja učim dok sam živ pa neznam sve.Pozdrav!
 
Posljednje uređivanje:

RI-C3

New member
Automatic
Puno ti hvala na iscrpnom odgovoru,vidi se da si pravi majstor za mehaniku:stovanje::stovanje:
Za sada je sve ok,ali budem li primjetio da mi se stvara opet podtlak obavezno ću promjeniti čep.
Vozit ću ovih par dana oprezno pa ću viditi dali će biti kakvih promjena.

Mrčela ma razumio sam ja tu sliku i prije,ali zar se to crijevo može vidjeti ,zar to nije unutra u sistemu za natakanje goriva??
Ako se to može vidjeti odmah ću sutra to pregledati
 

Mrèela

New member
Ako se to može vidjeti odmah ću sutra to pregledati
Ako se rezervoar nalazi ispod sjedišta ,digni sjedište i ima jedno kod broja 1 i ovo što silazi od čepa do pumpe,mislim da možeš.A javiće se neko ko ti to bolje može objasniti ,koji je to radio . Nema izgleda posla dok sam ne zavrneš rukave.:D
 

RI-C3

New member
za sad neću ništa dirati,danas sam opet vozio i nema pritiska i auto radi normalno
Možda je u pitanju bila sama pumpa goriva,zaštropala se i pokvarila...
Odušak je onda valjda u redu inače bi mi se opet stvarao pritisak i sa novom pumpom...
 

RI-C3

New member
a tko zna mozda je stvarno i od praznog rezervara
danas gledam level goriva i ima još tri crtice,kad se spusti na dvije ide tankanje
necu više dopustit da mi bude na jedoj crtici ili još gore na rezervi
 

RI-C3

New member
Razgovarao sam napokon sa stručnjakom za citroene i pitao ga za ovaj moj
slučaj sa pumpom.
Kaze on da sve to što mi se dešavalo je jednostavno kriva jeftino ugradjena
pumpa koja je sama stvarala podtlak jer je loše kvalitete.
Nije kriv ni odušak ni ništa na autu nego jeftina pumpa je kriva za sve.

Vrlo je vazno stavljati originalne djelove pa nebi bilo ovih ****arija.
 

AX-ja

èudo jedno
Razgovarao sam napokon sa stručnjakom za citroene i pitao ga za ovaj moj
slučaj sa pumpom.
Kaze on da sve to što mi se dešavalo je jednostavno kriva jeftino ugradjena
pumpa koja je sama stvarala podtlak jer je loše kvalitete.
Nije kriv ni odušak ni ništa na autu nego jeftina pumpa je kriva za sve.

Vrlo je vazno stavljati originalne djelove pa nebi bilo ovih ****arija.
i sta hoces reci s tim??
sta orginal pumpa nije mogla isto tako crknut?

je da su neki zamjenski djelovi smece,ali isto to se moglo dogodit s bilo kojom pumpom.
najbitnije je da si imao garanciju,eto samo to je bitno.
 

RI-C3

New member
original pumpa sigurno nebi trajala samo 10 mj.
Iako ni originaln nisu puno bolje to stoji
Original je trajala isto kratko oko 6-7 god,ali ona se nije pokvarila nego pukla.

Sada opet imam zamjensku pa cemo viditi koliko će ova izdrzat
 

AX-ja

èudo jedno
imas pravo,mozda bi orginal trajala 6mj. tko zna

a ja ti to i govorim,ti si svijesno uzeo zamjensku
zasto?
zato sto je jeftinija,normalno.
i jedina je sreca zato sto imas garanciju.

to da nema garancije bi bila druga prica,i onda je tu velika razlika.
ako me razumijes.
daleko od toga da ne treba uzimat orginal djelove,svatko tko si to moze priustit i treba. to se zna to ne treba govorit
ali svi volimo jeftinije proc pa eksperimentiramo (zato kazem da je dobro sto imas garanciju)
 

RI-C3

New member
da naravno uzeo sam zamjensku jer je bila nešto jeftinija,ali na kraju ce me
koštati i više od originala.Platio sam npr vučnu službu 250 kn a i živaca me koš-
talo.Garancija je ok,ali nije cilj svake godine mijenjati pumpe i da te auto
ostavi nasred ceste.

Sada sam opet stavio zamjensku zbog garancije ali inače nebi nikad više.
 

AX-ja

èudo jedno
ma znam vec smo o tome pricali.

kao sto sam rekao,tko moze nek si stavi orginal.
ali nemoj mislit da je to nesto ekstra,sve to ti se moglo dogodit i s tom orginal pumpom,ista stvar.

ali da skratimo,znaci sve sto ima neku garanciju a jeftinije je,zasto ne iskoristit.
to da nema garancije,e to je vec druga prica.
 

RI-C3

New member
da ali sa zamjenskim djelovima nikad neznaš na čemu si,odnosno nisi siguran
dali će te negdje ostaviti auto.
S originalom ipak imas neku sigurnost.
 

Mrèela

New member
da ali sa zamjenskim djelovima nikad neznaš na čemu si,odnosno nisi siguran
dali će te negdje ostaviti auto.
S originalom ipak imas neku sigurnost.
Kolega nikada nisi siguran,a pogotovo ako ti to sam ne kupiš,a i tada može se pokvariti.
Većina majstora svašta stavlja,a onaj ko se ne razume teško njemu. Tako da,Moliti Boga da se nešto ne pokvari.:D
 
Na vrh