Problem sa paljenjem!

RI-C3

New member
evo ga,gotov je,stao je!!
Točno kako sam jucer i predosjacao
Dakle jutros normalno upalim auto i vozim deset minuta i odjednom auto stane.
Probam ga upaliti ma niti čuti.izvadim čep i pritisak izade.
Potom opet probam upaliti i nista vergla na suho,pumpa goriva se znatno slabije
cula od uobičajnog zvuka.
Zvao šlep sluzbu odvezli auto mehaničaru,platio šlepanje 250kn za 5 km daljine.
Mehaničar nabrzinu pogledao i kaze pupa slabo baca benzu,nema pritiska.
Sutra cu znati što je točno,danas meho nije stigao preglededati detaljno.
Uglavnom poprilično sam razočaran autom.
prošle godine sam promjenio pumpu goriva i platio 1600 kn,a evo sada opet
zeza.tko zna koji me trošak sutra opet čeka.
Najbolji dio auta je sami motor a ovo sve drugo je sramota
 

AX-ja

èudo jedno
jesi kupio orginal citroenovu pumpu il od konkurencije..
mislim da ce bit od konkurencije cim je takva cijena.
zali se,imas kakvu garanciju?
 
Posljednje uređivanje:

RI-C3

New member
u 1 mjesecu 2013g zamjenio sam pumpu goriva,nije original nego neka zamjenska.Imam god dana garancije.

Evo danas mi je auto popravljen.
Kaže mehaničar da se zaštropao baypas pumpe goriva,nemam pojma što to znači.Stavio je i novi filter goriva i neku brtvu od pumpe goriva.
Filter goriva i ta brtva stajali me 112 kn.A čiščenje pumpe je pod garancijom.

Uglavnom sada auto radi normalno i nečuje se onaj pritisak u rezervaru,ali auto ne pali onako dobro ko inače nego zavergla 2,3 sekunde pa onda tek upali.
Prije je palio odmah.

Eto auto je popravljen ,ali ne pali kao prije i vidjet ćemo koliko će to trajati.

Imam c3 3 i pol godine.Za to razdoblje promjenio sam termostat (500 kn),pumpu goriva (1600 kn) i sad ovo filter goriva (112 kn ) i šlepanje jučer (250 kn).
Znači izvanredni troškovi skoro 2500 kn za 3,5 godine.

Auto ima 7g i 55 000 km,mislim da je to premlad auto za toliko troškova.
 

AX-ja

èudo jedno
eto super si prosao,to je zanemariv trosak tih 112kn.
a za slepanje,treba bit clan hak-a to nis ne kosta a super dodje.

nego 7g a tek 55milja?
pa jel vozis ti taj auto :grin:
 

RI-C3

New member
U ove 3,5 god napravio sam blizu 30 000 km,ispada oko 8-9 tisuća godišnje.
Voziio bi ja to i više ,ali auto je popriličan gutač goriva pa prema tome se i ja ravnam.Jedini ja radim u familiji pa mi lova nije jača strana:D
Eh da imam love vozio bi ja 30 000 km u jednoj godini,ali :cenzura::cenzura::cenzura:g ga...
 

AX-ja

èudo jedno
e te financije su uvijek glavni krivac za sve.
znam kako ti je.
bitno da smo zivi i zdravi proci ce i ta recesija jednom :)
 

AX-ja

èudo jedno
mislim da je 200kn godisnje,bar je do sad bilo jedino ako sto nisu promjenili.
to nije puno,a isplati se kad treba
 

AX-ja

èudo jedno
ma ne budi lud,dogadja se to i autima vece klase.
sve je to normalno.
uvijek ga mozes stavit u burzu kad vise ne budes imao zivaca.

al bez auta i problema koje oni nose danas ne mozes zivjeti,auto je potreba.
koliko god nas kostao jbg.
 

RI-C3

New member
ma ne budi lud,dogadja se to i autima vece klase.
sve je to normalno.
uvijek ga mozes stavit u burzu kad vise ne budes imao zivaca.

al bez auta i problema koje oni nose danas ne mozes zivjeti,auto je potreba.
koliko god nas kostao jbg.
razumijem ja to sve,ali ja pazim ovaj auto više od sebe pa bi bio neki red da i
on mene sluša.vozim uvijek lagano,gotovo nikad ga ne tjeram iznad 3000 tis.
okretaja na autoputu,nikad se ne penjem na tratuar,redoviti servis,znači zaista
pazim svaku sitnicu.
Ali očito je to sve uzalud,uvijek sam govorio da više traje auto onima koji ne
mare za njega i to je izgleda stvarno tako
 

RI-C3

New member
koliko si platio pumpu,jesi stavio original ili neku
zamjensku
danas jedva upalio auto,nakon 3,4 puta
Neznam više sta da radim
 
Posljednje uređivanje:

RI-C3

New member
da vetgla ali nece da upali
nakon par pokušaja jedva je upalio jer sam dao malo
gasa
Neznam šta da dalje radim,neznam dali je sada problem
u struji odjednom ili je u pitanju ta vražja pumpa.
zvao sam mehaničara koji mi je jučer popravio kvar i
kaze da on nema veze s time,da to nije do njega
Ax dali se ti kuziš sta,vidim da si iz rijeke?

Kolega jesi li 100% siguran da je do pumpe?
uvijek mi je auto palio bez problema a jučer od kad je
došao sa popravka jako loše pali.
Promjenjen je filter goriva i očišćen taj baypas pumpe
Nezmam šta bi sad odjednom drugo bilo
 

AX-ja

èudo jedno
kuzim ali ti ne mogu pomoci trenutno,tek za 20ak dana (duga prica) al bacio bih ti oko to nije problem.

prvo poslusaj sta pumpa radi kad verglas dal je cujes da nabije tlak?
jel palilo ikakvu gresku??

ako je to ok onda prelazis na struju
pitaj sve tu ja sam ti stalno online
 

RI-C3

New member
da pumpa odmah kad stavim ključ u bravu napumpa gorivo,dakle pumpa radi
Pitanje je dali je taj tlak dovoljno jak da auto odmah upali.
Moje mišljenje je da pumpa preslabo upumpa gorivo prema motoru i zato auto neće da odmah upali.
A možda se i varam ,možda je stvarno problem u struji,akomulator je novi tako da nije do njega.

Inače kad vozim auto radi normalno,ali paljenje je katastrofa.
Pitam se šta me sutra ujutro čeka kad idem na posao,dali će uopče upaliti.

Nema mi druge nego da idem kod Gorana na Pulac (Citropolis),on je jedini maher za citroene.
Išao bi ja i ove dane kod njega nego imao je neku prometnu pa nije radio,sada se oporavio.
 

Mrèela

New member
da vetgla ali nece da upali
nakon par pokušaja jedva je upalio jer sam dao malo
gasa
Neznam šta da dalje radim,neznam dali je sada problem
u struji odjednom ili je u pitanju ta vražja pumpa.
zvao sam mehaničara koji mi je jučer popravio kvar i
kaze da on nema veze s time,da to nije do njega
Ax dali se ti kuziš sta,vidim da si iz rijeke?



uvijek mi je auto palio bez problema a jučer od kad je
došao sa popravka jako loše pali.
Promjenjen je filter goriva i očišćen taj baypas pumpe
Nezmam šta bi sad odjednom drugo bilo
Kako je upalio kod majstora ?
Kako je moguće da nema veze sa majstorom koji je čačkao po autu,a posle njega auto neće da pali? Teško je sada nagađati ,probaj skinuti svećice i vidi kakve su,očisti ako su mokre i crne pa probaj očistiti.Evo ti nekih senzora pa uporedi http://autoelektrika.forumotion.com/t131-senzori ,Pregledaj sve konektore da nije koji od njih labav ,obrati pažnju na kablove na svećicama ,ako je neko dirao možda nije dobro vratio nazad.Ako auto vuče normalno onda nije do pumpe.

Inače kad vozim auto radi normalno,ali paljenje je katastrofa
Da nije možda oslabio akumulator,od 'verglanja''i kratke relacije i eto ti problema.
Proveri napon akumulatora to je sada najeftinije,pa ćemo videti dalje.:D
 
Na vrh