Problem sa paljenjem!

RI-C3

New member
Eh sve bi ja to pregledao da se razumijem u mehaniku,ali zaista se ne razumijem.
Znam neke najosnovnije stvari i to je sve,nebih se ništa sam usudio sada dirati.

Kada sam išao po auto jučer,majstora nije bilo u radioni tj bili su njegovi pomoćnici i žena koja radi u upravi firme.
Kada sam došao dakle po auto i upalio ga verglao je 2,3 sekunde i tek onda upalio.Mislio sam da je to sad tako dok auto ne dođe na "sebe" međutim danas je stvar duplo gora,jedva mi je upalio nakon par puta paljenja.

Zvao sam tog bahatog mahaničara i rekao je da dođem sutra ili u subotu pa će mi auto prikopčati na dijagnostiku da vidimo u čemu je problem.
Èisto sumnjam da će dijagnostika pokazati grešku jer auto ne pokazuje nikakvu grešku.

Da,u vožnji se auto ponaša sasvim ok..
 

matooo15

New member
koliko si platio pumpu,jesi stavio original ili neku
zamjensku
danas jedva upalio auto,nakon 3,4 puta
Neznam više sta da radim
Ne!... stavio sam rabljenu ali originalnu pumpu ... izvađena iz C3 koji je prevalio nekih 50 000 km... i evo vec 3 dan auto vozi samo tako, bez ikakvih problema :) ...pumpu sam platio 400kn, pa sad vidjet cemo dokle ce ici... a cijena nove originalne pumpe je oko 1300 kn...
:thinking:
 

Mrèela

New member
Zvao sam tog bahatog mahaničara i rekao je da dođem sutra
Reci mu da si ti auto doterao da popravi, a ne da na guranje pališ. Ne daj se da te otkači tim što dijagnostika neće ništa pokazati ,ako ti ne pali lampicu za greške. Kada pališ auto jel lagano vrti ili otežano?
 

RI-C3

New member
ja sam prošle godine stavio zamjensku i platio 1600 kn a original je bila oko 280 eura iz Italije

Mrčela--
auto vergla dobro tj nije ništa otežano
A mehaničar je neko đubre lopovsko.Prošle godine sam išao kod njega jer mi je ponudio malo jeftiniju pumpu goriva a evo pokazalo se da sam nakraju prošao još gore.Trebao sam ići kod svog mehaničara (Gorana,Citropolis) i on bi mi sve ok napravio nego je bio malo skuplji jer on stavlja samo original djelove.
 

superhrvoje

New member
Èisto sumnjam da će dijagnostika pokazati grešku jer auto ne pokazuje nikakvu grešku.

Da,u vožnji se auto ponaša sasvim ok..
neću ti otkrit ameriku ali kilav ti je taj mehaničar. "dijagnostika ne pokazuje ništa" = "gospodine vaši nalazi su u redu" a ti se rušiš i zlo ti je.
a drugo ti neću govorit da se ne ljutiš da te zezam. čuješ... to ti je francuski auto. čim ga manje pimplaš i paziš i lickaš, bolje ide!
 

RI-C3

New member
neću ti otkrit ameriku ali kilav ti je taj mehaničar. "dijagnostika ne pokazuje ništa" = "gospodine vaši nalazi su u redu" a ti se rušiš i zlo ti je.
a drugo ti neću govorit da se ne ljutiš da te zezam. čuješ... to ti je francuski auto. čim ga manje pimplaš i paziš i lickaš, bolje ide!
idem u subotu najvjerojatnije na dijagnostiku pa ćemo viditi što će pokazati.

A brat mi ima citroen xsaru prešao s njom preko 200 000 i auto radi ko lud a servise radi svake prestupne
 

AX-ja

èudo jedno
Eh sve bi ja to pregledao da se razumijem u mehaniku,ali zaista se ne razumijem.
Znam neke najosnovnije stvari i to je sve,nebih se ništa sam usudio sada dirati.

Kada sam išao po auto jučer,majstora nije bilo u radioni tj bili su njegovi pomoćnici i žena koja radi u upravi firme.
Kada sam došao dakle po auto i upalio ga verglao je 2,3 sekunde i tek onda upalio.Mislio sam da je to sad tako dok auto ne dođe na "sebe" međutim danas je stvar duplo gora,jedva mi je upalio nakon par puta paljenja.

Zvao sam tog bahatog mahaničara i rekao je da dođem sutra ili u subotu pa će mi auto prikopčati na dijagnostiku da vidimo u čemu je problem.
Èisto sumnjam da će dijagnostika pokazati grešku jer auto ne pokazuje nikakvu grešku.

Da,u vožnji se auto ponaša sasvim ok..

odi nek ti ga spoji,ako ne pokaze nista onda je nesto do pumpe sto je radio,jer ako je auto normalno radio,a samo to ga je zezalo nema sta bit drugo.

probaj prije paljenja dva tri puta dat kontakt da cujes da pumpa nabije tlak.
pa onda upali.

Ne!... stavio sam rabljenu ali originalnu pumpu ... izvađena iz C3 koji je prevalio nekih 50 000 km... i evo vec 3 dan auto vozi samo tako, bez ikakvih problema :) ...pumpu sam platio 400kn, pa sad vidjet cemo dokle ce ici... a cijena nove originalne pumpe je oko 1300 kn...
:thinking:
di si vidio da je cjena kompletne org. pumpe 1300kn??
 

RI-C3

New member
Pozdrav svima,čini se da smo našli u čemu je problem.

Danas ujutro kad sam krenuo na posao auto je upalio iz prve ,ali u par verglanja ,tj par sekundi.
Međutim kad sam se vraćao s posla,jedva jedvite sam ga upalio nakon oko 8,9 pokušaja verglanja.
Poludio sam i išao direktno mehaničaru.Dok sam se vozio uzbrdo prema mehi auto je znatno slabije vukao,jučer je to izgledalo ok ali po ravnome.

Došao sam tamo i odmah smo pregledali tlak goriva,uobičajni tlak goriva treba biti oko 3,5 bara a meni je bio niti 2 bara.
Po tome se jasno vidi da je pumpa goriva otišla tj slaba je i nedaje dovoljan tlak goriva prema motoru.
Zbog toga auto nije mogao paliti i nije išao kako treba pogotovo na uzbrdo.

Drugi tjedan će stići nova pumpa i nadam se da će ovoj agoniji doći kraj.
A zašto se pumpa pokvarila nakon samo 10 mjeseci to nitko nezna,misterija.
 

Mrèela

New member
Pozdrav svima,čini se da smo našli u čemu je problem.

Danas ujutro kad sam krenuo na posao auto je upalio iz prve ,ali u par verglanja ,tj par sekundi.
Međutim kad sam se vraćao s posla,jedva jedvite sam ga upalio nakon oko 8,9 pokušaja verglanja.
Poludio sam i išao direktno mehaničaru.Dok sam se vozio uzbrdo prema mehi auto je znatno slabije vukao,jučer je to izgledalo ok ali po ravnome.

Došao sam tamo i odmah smo pregledali tlak goriva,uobičajni tlak goriva treba biti oko 3,5 bara a meni je bio niti 2 bara.
Po tome se jasno vidi da je pumpa goriva otišla tj slaba je i nedaje dovoljan tlak goriva prema motoru.
Zbog toga auto nije mogao paliti i nije išao kako treba pogotovo na uzbrdo.

Drugi tjedan će stići nova pumpa i nadam se da će ovoj agoniji doći kraj.
A zašto se pumpa pokvarila nakon samo 10 mjeseci to nitko nezna,misterija.
Pa kako to nije odmah znao,ili je znao a prećutao?:hmmm:
 

AX-ja

èudo jedno
Pozdrav svima,čini se da smo našli u čemu je problem.

Danas ujutro kad sam krenuo na posao auto je upalio iz prve ,ali u par verglanja ,tj par sekundi.
Međutim kad sam se vraćao s posla,jedva jedvite sam ga upalio nakon oko 8,9 pokušaja verglanja.
Poludio sam i išao direktno mehaničaru.Dok sam se vozio uzbrdo prema mehi auto je znatno slabije vukao,jučer je to izgledalo ok ali po ravnome.

Došao sam tamo i odmah smo pregledali tlak goriva,uobičajni tlak goriva treba biti oko 3,5 bara a meni je bio niti 2 bara.
Po tome se jasno vidi da je pumpa goriva otišla tj slaba je i nedaje dovoljan tlak goriva prema motoru.
Zbog toga auto nije mogao paliti i nije išao kako treba pogotovo na uzbrdo.

Drugi tjedan će stići nova pumpa i nadam se da će ovoj agoniji doći kraj.
A zašto se pumpa pokvarila nakon samo 10 mjeseci to nitko nezna,misterija.
a crkne dogodi se,bitno je da ce ti dat drugu.

zato sam ti i napisao jucer da prije paljenja das 2-3 puta kontakt da pumpa nabije dovoljan tlak,pa da onda palis.
 

RI-C3

New member
Mrčela-
I ja sam se to zapitao,zasto mi odmah nije rekao da je tlak goriva preslab,očito je
to prešutio u nadi da ce auto dobro raditi tj da mi nece trebati staviti novu pumpu

Nigdje u servisnoj knjizici mi ne pise nakon koliko vremena se mijenja filter
goriva,pitam se dali ga ovaj model uopće ima?
Dali je moguće da je zbog prljavog filtera goriva stradala pumpa goriva i
dali mi se zbog zastrpanog filtera goriva stvarao taj jaki podtlak u rezervaru?
Mora postojati neko logično objasnjenje zasto je pumpa tako brzo riknula.
Inace vozim se mnogo puta i na rezervi pa mozda je i to jedan od uzroka

a crkne dogodi se,bitno je da ce ti dat drugu.

zato sam ti i napisao jucer da prije paljenja das 2-3 puta kontakt da pumpa nabije dovoljan tlak,pa da onda palis.
samo jednom pumpa nabije tlak
Ako opet nakon par sekundi dam kontakt pumpa nece raditi jer je vodjena
komjutorski i u tkz ekonomic modu je.
Tek nakon koju minutu bi opet povukla tlak ali odmah nece nego samo jednom
To je tako napravljeno za nekakvu uštedu valjda goriva ili tako nesto
 

AX-ja

èudo jedno
onda u startu pumpa nabije dovoljan tlak,jer dok god bi zujala nebi nabila dovoljan tlak,me razumijes?

a filter ti je najbolje mjenjat svaki put kad radis servis jer kosta 50ak kuna a znas i sam kakav nam je bezin.
sagnes se kod zadnjeg desnog kotaca ispod kolone i pogledas,filter ti tamo mora stajat. mozes i vidjet jel nov,mjenjan.

i filter ti dolazi poslije pumpe benze. znaci pumpa usisa benzu pa tek onda kroz filter ide dalje prema motoru.
i sta je na kraju bilo? jel majstor pregledao?
 

RI-C3

New member
kada dakle dam kontakt pumpa zazuji dvije sekunde i stane,tako je uvijek bilo.
Ali naravno pošto je neispravna ne nabije tlak dovoljno i auto nemore upaliti.
A bio sam jučer kod majstora i staviti ce novu pumpu,nema šta drugo traziti
Drugi tjedan tek stize nova pumpa,sva sreca da mi je još pod garancijom
 

AX-ja

èudo jedno
to stoji sve sta kazes.

ali zato sto pumpa druka samo 2 bara ne mora znacit da je "crkla".
ali to je vec nesto drugo i valjda majstor zna da postoji i regulator tlaka.
 

RI-C3

New member
to stoji sve sta kazes.

ali zato sto pumpa druka samo 2 bara ne mora znacit da je "crkla".
ali to je vec nesto drugo i valjda majstor zna da postoji i regulator tlaka.
Kad sam jucer dosao kod mehe odmah je dignuo haubu,izvadio onaj dio gdje
stoji filter zraka i prikopčao manometar na neku cjevčicu u motoru.Manometar
je pokazao slab pritisak
E sad dali je to do pumpe ili regulatora ja neznam,uglavnom on je rekao da
je pumpa
 

Mrèela

New member
Inace vozim se mnogo puta i na rezervi
Eto ,sam si i odgovori. Pumpa ne smije biti sa malo benzina,a nikako voziti na rezervi!
Zato srada pumpa,ja nisam majstor ,a pitaj svakog ko se i malo razume u te stvari reći će ti isto.:D Ovo što je čovek rekao da vidiš filter goriva,a on nije skup.Zameni ga i probaj,ne bih ja letio odmah na pumpu.Eto ,a ti sada vidi,kako ćeš.:whistling:
 

RI-C3

New member
Filter goriva je sada zamjenjen,nakon 7g i 55 000 km.
Odsada ću svake godine mjenjati filter goriva 100 %,ovo mi je dobra škola.

Iako neki cijeli radni vijek ne mijenjaju filter goriva a auto ide ko zmaj...

Pumpa mi je ioanko pod garancijom pa neka stave novu,sami su rekli da je pumpa

Da,vrlo često vozim sa malo benzina u rezervaru i puno puta na rezervi,hm možda sam i sam kriv pa je pumpa pokupila svo blato i zato se i pokvarila.
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
na rezervi,hm možda sam i sam kriv pa je pumpa pokupila svo blato i zato se i pokvarila.
Pumpa uvek pumpa gorivo sa dna!
A ti si mogao da je središ tako što si vozio sa malo goriva,jer se pumpa hladi sa benzinom.:D Ni slučajno da si rekao ovima kod kojih si kupio pumpu, za za voženje pod rezervom. To više nemoj da radiš.:cool:
 
Na vrh