sir.Oliver
Well-known member
zanima me što mislite o tome da li se isplati preraditi klasičnu ručnu u električnu ?
zašto ? jednostavno , u elysée je tako nesretno riješena da smeta svemu .... da bi je podigao , moraš stalno dizati oslonac za ruku . kada je spuštena , smeta upotrebi USB - a .Ne razumijem zašto, jer osobno mrzim električne ručne. Da ju dobijem na autu, maštao bi o tome kako ju prebaciti na ručnu.
Koje su po tebi prednosti električne ručne, zašto bi ju htio na autu?
meni hvata samo ako je auto na uzbrdici ili nizbrdici iza kočenja ili nakon otpuštanja papučice kočnice drži par sekundiKako hvata taj hill holder na nizbrdici - trenutno ili ima hod, pa onda koči? Koči samo klizanje na rikverc?
Nastavi držati kočnicu ako je auto zaustavljen. Prestane nakon nekoliko sekundi, povlačenjem ručne, dodavanjem gasa ili otvaranjem vozačevih vrata.
E, OK, to djeluje upotrebljivo. Nemam s tim i skustva, pa sam mislio da vata samo uzbrdo, a to nema smisla. Kad u svoje dvorište ulazim, ako je ulica natrpana priko lita s hrpom auta (svak stane kako ga volja), moram sigurno jednu pet puta s ručnom gori doli i naprid i nazad izmanevriarati za izaći vnaka ili ući u dvorište. Da moram tipkati po nekom botunu elektirčne ručne, nema šanse.meni hvata samo ako je auto na uzbrdici ili nizbrdici iza kočenja ili nakon otpuštanja papučice kočnice drži par sekundi